Miauwquote:
Ik ben er eigenlijk nog niet zo mee bezig. Vanaf 27 december denk ik. Eerst kerst overlevenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
MiauwBen je al aan het aftellen voor Paris?
Oh ja, logisch ook, eerst kerst idd.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk nog niet zo mee bezig. Vanaf 27 december denk ik. Eerst kerst overlevenen mijn huis opruimen/opknappen. Ik heb zoveel oude zooi
Hoe is het met jou? Kerstplannen?![]()
Met oud en nieuwquote:
Oh tof! Ga je ook nog uitgebreid koken?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, logisch ook, eerst kerst idd.Ik krijg veel visite met de kerst, wel gezellig
![]()
En het zal je niet verbazen wat ik van opruimen vindIk kan zo slecht tegen rommel
Ja was gister al wat dingetjes aan het uitproberen qua etenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh tof! Ga je ook nog uitgebreid koken?![]()
Hahaha we zijn zo tegenovergesteldNou ja ik kan eigenlijk ook niet tegen rommel, ik ben zelf al zo'n chaoot, meer rommel heb ik niet nodig.
Het gaat alleen zo snel en gek genoeg zie ik het pas wanneer het te laat is. Best vermoeiend
Zo tofquote:Op woensdag 22 december 2010 10:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met oud en nieuwHeel toeritische knallen we een flesje HEMA-bubbels open onder de Eiffeltoren om 12 uur
Maar wel zin in!
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
Het begint hier keihard te sneeuwenIk had helemaal geen sneeuw verwacht de komende dagen
Oh, wat ga je maken?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja was gister al wat dingetjes aan het uitproberen qua eten![]()
We zijn echt yin en yang, ik ben het omgekeerde van chaoot, ik ben bijna geprogrammeerd
Oh daar zeg je me watquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
Het begint hier keihard te sneeuwenIk had helemaal geen sneeuw verwacht de komende dagen
quote:
Oja, doenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
Hebben jullie al gestemd? En nee geen spam voor mezelf maar gewoon in het algemeen
Vanmiddag zou het weer beginnen hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |