Het kan altijd nog erger, moet je maar denken.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Hoofd schouders knieen teen kieen teen!
wat een etterbak ben jij
dat liedje ken ik niet... heb er hier weleens over gelezen maar nog nooit voorbij horen komenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger, moet je maar denken.
Verliefdheidddddd is een toverballllllllllll
...
Slikken is ook beperkt kannibalisme en daar kunnen we toch moeilijk tegen zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:47 schreef Cue_ het volgende:
Dan blijft het ook geen beperkte kanibalisme en dan blijft er geen liefde over!
Echt wel dat je deze kent, waarschijnlijk gewoon verdrongenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
dat liedje ken ik niet... heb er hier weleens over gelezen maar nog nooit voorbij horen komen
en ik heb muziek opgezet dus heb sowieso geen last meer van je
Even slikken en weer doorgaanquote:Op woensdag 22 december 2010 10:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Slikken is ook beperkt kannibalisme en daar kunnen we toch moeilijk tegen zijn.
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:54 schreef STING het volgende:
Zullen we het maar bij een kalkoen houden dan?
[..]
Oh
Nou.
Zullen we het maar bij een kalkoen houden dan?
[..]
Echt wel dat je deze kent, waarschijnlijk gewoon verdrongen
dat je zelfs die moeite neemtquote:Op woensdag 22 december 2010 10:54 schreef STING het volgende:
Klaarmaken is mijn specialtyquote:Op woensdag 22 december 2010 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
kan jij die een beetje lekker klaarmaken?
ik ga niet klikken zo dom ben ik nog net niet!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Dat risico durf ik wel aanquote:Op woensdag 22 december 2010 10:56 schreef STING het volgende:
Klaarmaken is mij specialty![]()
Geen idee, nog nooit gedaan, dus het is op eigen risico
scherm/tab openen, youtube openen, tekst intypen.. copy pastequote:Op woensdag 22 december 2010 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Die ene copy+paste heb ik er wel voor over
Dat doe ik allemaal binnen 1 seconde, dus is het vermelden niet waardquote:Op woensdag 22 december 2010 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
scherm/tab openen, youtube openen, tekst intypen.. copy pastejij had hem gewoon al open staan
en je zat hem te luisteren
Voor velen is zo'n kom-pjoe-tur nog ingewikkeld hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat doe ik allemaal binnen 1 seconde, dus is het vermelden niet waard
uhuquote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef STING het volgende:
Dat doe ik allemaal binnen 1 seconde, dus is het vermelden niet waard
" Ga met uw muis naar de rechterbovenhoek van uw scherm"quote:Op woensdag 22 december 2010 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor velen is zo'n kom-pjoe-tur nog ingewikkeld hoor.
wat dacht je van een parkeermeter danquote:Op woensdag 22 december 2010 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor velen is zo'n kom-pjoe-tur nog ingewikkeld hoor.
Lootjes doe ik niet aanquote:Op woensdag 22 december 2010 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
ja familie en schoonfamilie natuurlijk
gelijk heb je, Jouw kerst! en jij maakt uit of het lootjes worden of wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |