ja, dat had ik eigenlijk ook wel verwacht, maar het werkt niet vandaagquote:Op woensdag 22 december 2010 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
nou van die kou word ik wel wakker hoor
zwangere vrouwenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi nog een excuus om niets meer te doen!
Ik ben wel wakker na een confrontatie met mijn collega net. Maar ik weet ook dat ik vroeg naar huis ga. Maar eens wat slaap inhalen en ze bekijken het hier maarquote:Op woensdag 22 december 2010 10:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pff.. Ik heb al vanaf 5 uur die mist in mn hoofd.. Zal zo onderhand eigenlijk al wel wakker moeten zijn
Douw je kop in een berg sneeuwquote:Op woensdag 22 december 2010 10:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat had ik eigenlijk ook wel verwacht, maar het werkt niet vandaag
quote:
het was niet zo gezellig?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben wel wakker na een confrontatie met mijn collega net. Maar ik weet ook dat ik vroeg naar huis ga. Maar eens wat slaap inhalen en ze bekijken het hier maar
daar gaan we weerquote:Op woensdag 22 december 2010 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik verwacht jouw UI eigenlijk bij DustPuppy
neuj..quote:
De laatste dagen slechtquote:
eigenlijk is dit de eerste keer dat iemand zoiets zegt over mijn nieuwe UI. met de vorige leek ik blijkbaar teveel op een anderquote:
En je hebt hem toch al best wel langquote:Op woensdag 22 december 2010 10:17 schreef rival het volgende:
eigenlijk is dit de eerste keer dat iemand zoiets zegt over mijn nieuwe UI. met de vorige leek ik blijkbaar teveel op een ander
Nee. Als ik roep: Men kan vanuit huis niet werken, is het niet goed want dan wil hij precies weten wat er aan de hand is. Wat natuurlijk niet meer dan normaal is.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het was niet zo gezellig?
+k ben om half 1 klaar
En hoe graag ik ook zou willen tukken zodra ik thuis ben.. Ik moet mn slaapkamer opruimen en zo
het zou dan ook best een beetje vreemd zijn als ze een paar dagen vakantie namquote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
De laatste dagen slecht
Ze is steeds aanwezig, en je voelt het beter (wat natuurlijk hartstikke leuk is) alleen zo jammer dat het vooral 's nachts is. Dan word je letterlijk wakker geschopt.Zo rond 5 uur in de ochtend gaat ze slapen. Dan lig je dus net en dan gaat je wekker. Dus ik heb mijn wekker uitgezet en ik vertrouw op mijn biologische klok. En die maakt me elke dag om 7:30 wakker. En dat vind ik een mooie tijd
Als jij rustig ligt voel je alles natuurlijk bewegenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
De laatste dagen slecht
Ze is steeds aanwezig, en je voelt het beter (wat natuurlijk hartstikke leuk is) alleen zo jammer dat het vooral 's nachts is. Dan word je letterlijk wakker geschopt.Zo rond 5 uur in de ochtend gaat ze slapen. Dan lig je dus net en dan gaat je wekker. Dus ik heb mijn wekker uitgezet en ik vertrouw op mijn biologische klok. En die maakt me elke dag om 7:30 wakker. En dat vind ik een mooie tijd
bleh. Onzin. Kan hij wel vanuit thuis op de server werken dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Als ik roep: Men kan vanuit huis niet werken, is het niet goed want dan wil hij precies weten wat er aan de hand is. Wat natuurlijk niet meer dan normaal is.
Zoek ik uit wat het is: Koppeling tussen de website en onze server is weg, onze server werkt wel maar de pagina kan niet worden weer gegeven krijgen mensen thuis. Dan is het ook niet goed en heeft hij kritiek op de manier waarop ik het test. Is het dan ook nog kritiek waarmee ik iets kan en hij uitlegt waarom ik het niet goed doe: Okay, maar een grote bek hoef ik niet van hem dat doet hij maar tegen zijn dochtertje![]()
Best. Roep ik voortaan weer gewoon: Ze kunnen niet werken thuis
Ik moet nu (na vandaag) 2 dagen werken. Dan heb ik een week vrij. Dan heb ik 2de week januari vrij. En dan moet ik nog ongeveer week of wat werken. Eind februari/halverwege maart heb ik verlof.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het zou dan ook best een beetje vreemd zijn als ze een paar dagen vakantie nam
mja, wel fucked up.. Hoelang nog tot je verlof?
Het is goed, ik heb geen reden tot klagenquote:
Zo ken je mij toch? als een brave lieve puppyquote:Op woensdag 22 december 2010 10:18 schreef Cue_ het volgende:
En je hebt hem toch al best wel lang![]()
ik herken je alleen niet echt meer
Hij zit hier, net als ik. Maar ik vraag of zeg hem niets meer. Als ik telefoon krijg dat er geen verbinding gemaakt kan worden geef ik door dat ze bij hem moeten zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bleh. Onzin. Kan hij wel vanuit thuis op de server werken dan?
nou.. Nog even doorbijten danquote:Op woensdag 22 december 2010 10:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet nu (na vandaag) 2 dagen werken. Dan heb ik een week vrij. Dan heb ik 2de week januari vrij. En dan moet ik nog ongeveer week of wat werken. Eind februari/halverwege maart heb ik verlof.
goed zo. Zijn probleem vanaf nuquote:Op woensdag 22 december 2010 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zit hier, net als ik. Maar ik vraag of zeg hem niets meer. Als ik telefoon krijg dat er geen verbinding gemaakt kan worden geef ik door dat ze bij hem moeten zijn.
Ik vind het wel best
Dat klinkt niet zo bijster positief als dat ik je anders wel eens hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 10:21 schreef rival het volgende:
Het is goed, ik heb geen reden tot klagen![]()
met jou dan?
.. proest...quote:Zo ken je mij toch? als een brave lieve puppy
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:26 schreef STING het volgende:
Want Flappieee, ik lijk steeds meerrr op jou.
Oh wacht
zonde als je moet samenwerken met zo een negatief persoonquote:Op woensdag 22 december 2010 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zit hier, net als ik. Maar ik vraag of zeg hem niets meer. Als ik telefoon krijg dat er geen verbinding gemaakt kan worden geef ik door dat ze bij hem moeten zijn.
Ik vind het wel best
Qua libido of wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:26 schreef STING het volgende:
Oh wacht
Jij ligt met de kerst ook in de pan?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:26 schreef STING het volgende:
Oh wacht
Dat vind dus ook! Ik kan er toch niets van!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed zo. Zijn probleem vanaf nu
Ja kweenie. Dan roepen dat het ligt aan een zwangere vrouw, want ik ben eigenwijs.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
zonde als je moet samenwerken met zo een negatief persoon
Misschien heeft ie een hekel aan kinderen.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef Tally het volgende:
Ja kweenie. Dan roepen dat het ligt aan een zwangere vrouw, want ik ben eigenwijs.
Maar hij springt elke keer uit zijn vel tegen mijEn laat me niet eens uitpraten.
Misschien moettie eens een beurt krijgen ofzoMaar niet van mij
Nou de feestdagen komen eraan en ik voel me ietwat eenzaamquote:Op woensdag 22 december 2010 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo bijster positief als dat ik je anders wel eens hoor
Hier gaat het z'n gangetje he
.. proest...
En bedankt voor deze lachbui!
Dat is zijn probleem. Hij hoeft van mij niet van kinderen te houden. Zou voor zijn dochtertje wel leuk zijn trouwensquote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een hekel aan kinderen.
Hier zit er ook zo een. Werd hem een keer gevraagd of ie een kaartje wou tekenen voor een andere collega die net vader was geworden. En dat weigerde die. Toen ze vroegen waarom, schreeuwde hij keihard over de afdeling: "IK HAAT KINDEREN!"
Dat hoeft natuurlijk niet als compliment bedoeld te zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
"Ze noemen me ook weleens Flappie"
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef rival het volgende:
Nou de feestdagen komen eraan en ik voel me ietwat eenzaam
Maar er overheerst hier nog steeds een heel groot positief gevoel hoor maak je niet druk
graag gedaan
Misschien moet ie eens hier komen zoekenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja kweenie. Dan roepen dat het ligt aan een zwangere vrouw, want ik ben eigenwijs.
Maar hij springt elke keer uit zijn vel tegen mijEn laat me niet eens uitpraten.
Misschien moettie eens een beurt krijgen ofzoMaar niet van mij
het nadeel is dat er op sommige dagen dan zo weinig uit mijn handen komtquote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef missbehavin het volgende:
Lovechild...
Toch lekker alleen op kantoor, fijn meeblehren
Het is dat ik het je niet aan wil doen om die dagen bij mijn familie door te brengenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Nou de feestdagen komen eraan en ik voel me ietwat eenzaam
Maar er overheerst hier nog steeds een heel groot positief gevoel hoor maak je niet druk
graag gedaan
Wel lekker warmquote:Op woensdag 22 december 2010 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij ligt met de kerst ook in de pan?
oorcorrectie zit in het ziekenfonds toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
"Ze noemen me ook weleens Flappie"
Dan denk ik eerder aan een andere pickup line.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
oorcorrectie zit in het ziekenfonds toch?
[/matig]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |