goed zo. Zijn probleem vanaf nuquote:Op woensdag 22 december 2010 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zit hier, net als ik. Maar ik vraag of zeg hem niets meer. Als ik telefoon krijg dat er geen verbinding gemaakt kan worden geef ik door dat ze bij hem moeten zijn.
Ik vind het wel best
Dat klinkt niet zo bijster positief als dat ik je anders wel eens hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 10:21 schreef rival het volgende:
Het is goed, ik heb geen reden tot klagen![]()
met jou dan?
.. proest...quote:Zo ken je mij toch? als een brave lieve puppy
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:26 schreef STING het volgende:
Want Flappieee, ik lijk steeds meerrr op jou.
Oh wacht
zonde als je moet samenwerken met zo een negatief persoonquote:Op woensdag 22 december 2010 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zit hier, net als ik. Maar ik vraag of zeg hem niets meer. Als ik telefoon krijg dat er geen verbinding gemaakt kan worden geef ik door dat ze bij hem moeten zijn.
Ik vind het wel best
Qua libido of wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:26 schreef STING het volgende:
Oh wacht
Jij ligt met de kerst ook in de pan?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:26 schreef STING het volgende:
Oh wacht
Dat vind dus ook! Ik kan er toch niets van!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed zo. Zijn probleem vanaf nu
Ja kweenie. Dan roepen dat het ligt aan een zwangere vrouw, want ik ben eigenwijs.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
zonde als je moet samenwerken met zo een negatief persoon
Misschien heeft ie een hekel aan kinderen.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef Tally het volgende:
Ja kweenie. Dan roepen dat het ligt aan een zwangere vrouw, want ik ben eigenwijs.
Maar hij springt elke keer uit zijn vel tegen mijEn laat me niet eens uitpraten.
Misschien moettie eens een beurt krijgen ofzoMaar niet van mij
Nou de feestdagen komen eraan en ik voel me ietwat eenzaamquote:Op woensdag 22 december 2010 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo bijster positief als dat ik je anders wel eens hoor
Hier gaat het z'n gangetje he
.. proest...
En bedankt voor deze lachbui!
Dat is zijn probleem. Hij hoeft van mij niet van kinderen te houden. Zou voor zijn dochtertje wel leuk zijn trouwensquote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een hekel aan kinderen.
Hier zit er ook zo een. Werd hem een keer gevraagd of ie een kaartje wou tekenen voor een andere collega die net vader was geworden. En dat weigerde die. Toen ze vroegen waarom, schreeuwde hij keihard over de afdeling: "IK HAAT KINDEREN!"
Dat hoeft natuurlijk niet als compliment bedoeld te zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
"Ze noemen me ook weleens Flappie"
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef rival het volgende:
Nou de feestdagen komen eraan en ik voel me ietwat eenzaam
Maar er overheerst hier nog steeds een heel groot positief gevoel hoor maak je niet druk
graag gedaan
Misschien moet ie eens hier komen zoekenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja kweenie. Dan roepen dat het ligt aan een zwangere vrouw, want ik ben eigenwijs.
Maar hij springt elke keer uit zijn vel tegen mijEn laat me niet eens uitpraten.
Misschien moettie eens een beurt krijgen ofzoMaar niet van mij
het nadeel is dat er op sommige dagen dan zo weinig uit mijn handen komtquote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef missbehavin het volgende:
Lovechild...
Toch lekker alleen op kantoor, fijn meeblehren
Het is dat ik het je niet aan wil doen om die dagen bij mijn familie door te brengenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Nou de feestdagen komen eraan en ik voel me ietwat eenzaam
Maar er overheerst hier nog steeds een heel groot positief gevoel hoor maak je niet druk
graag gedaan
Wel lekker warmquote:Op woensdag 22 december 2010 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij ligt met de kerst ook in de pan?
oorcorrectie zit in het ziekenfonds toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
"Ze noemen me ook weleens Flappie"
Dan denk ik eerder aan een andere pickup line.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
oorcorrectie zit in het ziekenfonds toch?
[/matig]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |