Hij zuipt zich maar lekker lam in de kroeg en duikt maar op een lelijkerdquote:Op woensdag 22 december 2010 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moet ie eens hier komen zoeken
misschien doet ie dat vaker en is ie juist daarom zoquote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zuipt zich maar lekker lam in de kroeg en duikt maar op een lelijkerd
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het nadeel is dat er op sommige dagen dan zo weinig uit mijn handen komt
Hm, andersom klinkt het ineens nastyquote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef STING het volgende:
[..]
Sure, maar ik eet dan ook van jou
Liefde van de man enzo
Ja, da's echt een nummer wat in je hoofd blijft zittenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef rival het volgende:
Sting nu zit dat liedje in mijn hoofd...
pappaaaaaa
Het was hier zo heerlijk rustig maar inmiddels is er een collega bijgekomen.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef missbehavin het volgende:
Lovechild...
Toch lekker alleen op kantoor, fijn meeblehren
Dat kan dan lekker al niet meerquote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef STING het volgende:
Sure, maar ik eet dan ook van jou
Liefde van de man enzo
hmm ja, ik moet wel echt actief aan de slag zijn, dus t is lastig switchenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou valt mee hier. Geen afleiding (buiten jullie dan
) dus het schiet wel lekker op. En het is puinruimen, shit in mappen doen
, dus geen ingewikkelde dingen.
Ik vond het al gelijk nasty klinkenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, andersom klinkt het ineens nasty![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was hier zo heerlijk rustig maar inmiddels is er een collega bijgekomen..
T zal me niets verbazenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
misschien doet ie dat vaker en is ie juist daarom zo
Hangt er vanaf waar je mee begint.quote:
Zeg er wat vanquote:Op woensdag 22 december 2010 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Belachelijk! Ik van mn rustige FOK!-dag, wat doen ze?
Samen met je micro penis?quote:
De vraag is in hoeverre er aan het eind nog plek is voor liefdequote:Op woensdag 22 december 2010 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je mee begint.
Als je gelijk aan m'n gezicht begint, wordt dat een beetje lastig ja.
Maar als je met m'n kleine teen begint, zie ik nog wel mogelijkheden
Aftrekken met een pincet is best lastig.quote:
Nee dat denk ik niet, want ik weet (denk te weten) hoe jij je voelt... maar zo voel ik me nietquote:Op woensdag 22 december 2010 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]ik weet hoe je je voelt.
Geen liefde op dit moment dus in je leven? of mooie plannen met vrienden/familie?
Alleen 2e kerstdag heb ik nog niks maar ik weet eigenlijk al dat ik dan toch wel iets ga doen... ik plan bijna nooit maar doe altijd wat zegmaarquote:Op woensdag 22 december 2010 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is dat ik het je niet aan wil doen om die dagen bij mijn familie door te brengenanders was je van harte welkom hoor!
Maar, Cuetie toch, liefde overwint allesquote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is in hoeverre er aan het eind nog plek is voor liefde
Spontaniteitquote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef PeuRac het volgende:
Krijg ik van een collega bestuur een uitnodiging voor een party van morgen avond, lekker op tijd joh!
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Aftrekken met een pincet is best lastig.
aah okequote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef rival het volgende:
Nee dat denk ik niet, want ik weet (denk te weten) hoe jij je voelt... maar zo voel ik me niet
Weinig liefde iddwel plannen met de familie, dat is zeker gezellig. ik heb er ook zin in
dat is toch zo'n bout programma, gaat een beetje bepalen of je te hard werkt of niet, ben je net lekker aan t typen, gooi die je pc op slotquote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft Workpace (ergonomisch programma) daar geen ondersteuning voor
Zelfs kanibalisme?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef STING het volgende:
Maar, Cuetie toch, liefde overwint alles
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is toch zo'n bout programma, gaat een beetje bepalen of je te hard werkt of niet, ben je net lekker aan t typen, gooi die je pc op slot![]()
Wat een kut (whehehehe) pakket.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft Workpace (ergonomisch programma) daar geen ondersteuning voor
Ik moet hem hier elke werkdag weer op standby zettenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is toch zo'n bout programma, gaat een beetje bepalen of je te hard werkt of niet, ben je net lekker aan t typen, gooi die je pc op slot![]()
het liedje zou vast beter klinken als ik meer wist te verzinnen dan die ene zinquote:Op woensdag 22 december 2010 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, da's echt een nummer wat in je hoofd blijft zitten
Geen dank
Inderdaad. IK WIL EVEN DIE ZIN AFMAKEN PLEUR OP ZO BEN IK M'N CONCENTRATIE KWIJT HET MOET OVER DRIE MINUTEN AFquote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was t 1e wat ik ook deed elke dag na t opstartenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet hem hier elke werkdag weer op standby zetten
Die dagen zijn voor mij zo vol gepland altijdquote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen 2e kerstdag heb ik nog niks maar ik weet eigenlijk al dat ik dan toch wel iets ga doen... ik plan bijna nooit maar doe altijd wat zegmaar
dat is een feitquote:Op woensdag 22 december 2010 10:38 schreef Tally het volgende:
Maar hej over smaak van niet te twisten zeggen ze wel eens
Je hebt dezelfdeeee ogennnquote:Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
het liedje zou vast beter klinken als ik meer wist te verzinnen dan die ene zin
die zin staat nu dus op repeat
idd en je kon het dan ene paar keer uitstellem, maar dan kon je er daara echt 5min nks mee ofsoquote:Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. IK WIL EVEN DIE ZIN AFMAKEN PLEUR OP ZO BEN IK M'N CONCENTRATIE KWIJT HET MOET OVER DRIE MINUTEN AF
Zo dus
ja familie en schoonfamilie natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Die dagen zijn voor mij zo vol gepland altijd
Maar volgend jaar blijf ik ook lekker op mezelfEn diegene die willen komen zijn welkom, anders vier ik kerst samen met mijn gezinnetje
Dat kost toch alleen maar geld. Vast door iemand die het toch altijd warm heeft. Lekker sociaal.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef PeuRac het volgende:
ben ff naar de kelder, checken of de verwarming idd bewust uitgezet is
Hoofd schouders knieen teen kieen teen!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt dezelfdeeee ogennn
orennn
puntje van je neusss
hoofd
schouderss
knieeeen
teen
Asje
Jammer danquote:Op woensdag 22 december 2010 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan blijft het ook geen beperkte kanibalisme en dan blijft er geen liefde over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |