Nee... Nog nietquote:Op woensdag 22 december 2010 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op met jou!
Zeg, weet je al wat over Tilburg trouwens?
Wou even een foto laten zijn van het kerstontbijt van mijn werk, maar dan kan je meteen alle andere 500 foto's ook zien met collega's etcquote:
Jammer hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wou even een foto laten zijn van het kerstontbijt van mijn werk, maar dan kan je meteen alle andere 500 foto's ook zien met collega's etc.
en dat gun je ons niet hequote:Op woensdag 22 december 2010 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wou even een foto laten zijn van het kerstontbijt van mijn werk, maar dan kan je meteen alle andere 500 foto's ook zien met collega's etc.
Wat? Wil je die leuke vrouwelijke collegaatjes niet eens met ons delen?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar ik vind het ook niet zo netjes om ze zomaar op FOK! te gooien, ik ken dit forumquote:Op woensdag 22 december 2010 10:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat? Wil je die leuke vrouwelijke collegaatjes niet eens met ons delen?
tuurlijk niet.. Dan zien we dat ze helemaal niet zo leuk zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 10:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat? Wil je die leuke vrouwelijke collegaatjes niet eens met ons delen?
Scherpquote:Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. Dan zien we dat ze helemaal niet zo leuk zijn
en dat terwijl ik nog steeds het gevoel heb te slapenquote:
Dat gevoel heb ik niet. Maar ik zou wel willen slapen. Ik ben kapot.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat terwijl ik nog steeds het gevoel heb te slapen
ging je net niet naar buiten om te roken?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat terwijl ik nog steeds het gevoel heb te slapen
ik sta buiten te rokenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
ging je net niet naar buiten om te roken?
jij werkt voor 2 natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 10:09 schreef Tally het volgende:
Maar ik zou wel willen slapen. Ik ben kapot.
pff.. Ik heb al vanaf 5 uur die mist in mn hoofd.. Zal zo onderhand eigenlijk al wel wakker moeten zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 10:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik niet. Maar ik zou wel willen slapen. Ik ben kapot.
Zou het daar aan liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |