ik weet niet waar jullie het over hebben maar ik gok op Frans Bouwerquote:Op woensdag 22 december 2010 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat mag geen eens rappen hetenDat is gewoon het opnoemen van woorden.
Lange Swans.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:34 schreef rival het volgende:
ik weet niet waar jullie het over hebben maar ik gok op Frans Bouwer
Hij was bij Serieus Requestquote:Op woensdag 22 december 2010 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
net zo interessant dus
s dit nieuw?
Als ik me goed herinner 'viert' HW kerst in de kroeg, maar meer omdat hij geen kerst wil vieren. Dus eigenlijk viert hij geen kerst.quote:
Precies! Geenquote:
Ik heb 2x gegourmet deze maand, ik heb wel even genoeg. Maar ik hoef niet bang te zijn voor het gourmetstel deze kerst, want ik sla kerst over dit jaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:43 schreef DustPuppy het volgende:
Ik zit wel bij de familie met de kerst. Ik zie het verplichte gourmetstel alweer verschijnen hoor
Datquote:Op woensdag 22 december 2010 09:43 schreef DustPuppy het volgende:
Ik zit wel bij de familie met de kerst. Ik zie het verplichte gourmetstel alweer verschijnen hoor
Zeg dan Serieus Rekwest.quote:
Serieus Verzoek dan toch?quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 09:43 schreef DustPuppy het volgende:
ik vroeg het me dus af omdat ik wel weet dat ie anti kerst is....quote:Op woensdag 22 december 2010 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner 'viert' HW kerst in de kroeg, maar meer omdat hij geen kerst wil vieren. Dus eigenlijk viert hij geen kerst.
Volgens mij heeft HW niet zo'n leuke herinnering (zacht uitgedrukt) aan kerst, maar ik laat het aan hem over of hij daar iets over wil zeggen of niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:47 schreef rival het volgende:
ik vroeg het me dus af omdat ik wel weet dat ie anti kerst is....
irl flappie?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft HW niet zo'n leuke herinnering (zacht uitgedrukt) aan kerst, maar ik laat het aan hem over of hij daar iets over wil zeggen of niet.
Ja, goed geslapen. Maar niet pijnvrij nog. Wel weer beterquote:Op woensdag 22 december 2010 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
Goed geslapen? en ondertussen weer helemaal pijnvrij?
Gaat de goede kant op met jou!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, goed geslapen. Maar niet pijnvrij nog. Wel weer beter
Het ligt in het zuiden?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op met jou!
Zeg, weet je al wat over Tilburg trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |