dat was er dan 1 van mijquote:Op woensdag 22 december 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Hu, da's raar, ga ik een sigaretje roken, ben ik ineens helemaal licht in mijn hoofd
niet aan t werk?quote:
Ik takel afquote:
Dat je moet stoppenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zuurstof te kort? Te weinig gegeten?
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je moet stoppen
Ik heb nu wel een enge MI btw
Ik vroeg mij af of ze bij 3FM hypocriet genoeg zijn om giften van de RKK te accepteren voor Serious Request aangezien het mijn mening en die van velen is dat de RKK toch wel een grote verantwoordelijkheid draagt voor het grote aantal AIDS-slachtoffers in Afrika.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Woning in Utrecht officieel geweigerd
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Nou, de pa van m'n vriendin is overleden aan COPD. En ik zag jou voor me zoals hij er in z'n laatste dagen uitzagquote:
Ah, da's kutquote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Moguhquote:
hoe was t sneeuwballen gevecht?quote:
Ik moest hem weigeren, wegens gebrek aan bindingquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, de pa van m'n vriendin is overleden aan COPD. En ik zag jou voor me zoals hij er in z'n laatste dagen uitzag
Dat is mooi kut!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest hem weigeren, wegens gebrek aan bindingHet was de bedoeling dat ik me nu zou inschrijven de komende maanden, maar dat kan dus niet aangezien de echte huurder geen kopie van z'n ID of huurcontract heeft achtergelaten
Nou, vooruit, voor t goede doel...quote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Als iemand me nou gewoon bezwangerd, lukt het me wel te stoppen
Ik betwijfel of dat de juiste methode isquote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Als iemand me nou gewoon bezwangerd, lukt het me wel te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |