Ah damn..quote:
wat voor styl0w ik heb alleen maar goede liedjesquote:Op woensdag 22 december 2010 01:31 schreef Aambeienkweker het volgende:
Iemand hier n goed liedje dat in je kop blijft steken?
Als ze dood zijn gooien we ze weg. Ze zijn best wel snel op..quote:Op woensdag 22 december 2010 01:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay..maar passen ze allemaal dan wel in de kelder enzo? Heb een beste collectie namelijk.
Nicequote:Op woensdag 22 december 2010 01:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die warmte komt van mijn piemol, alle bloed verzameld zich daar!
I just came to say #Helloquote:Op woensdag 22 december 2010 01:31 schreef Aambeienkweker het volgende:
Jinge Bells enzo op een sleequote:Op woensdag 22 december 2010 01:31 schreef Aambeienkweker het volgende:
KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA CHAMELEONquote:Op woensdag 22 december 2010 01:31 schreef Aambeienkweker het volgende:
Succes daarmee dan. Zo snel duik ik je kamer niet in hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar jij zit (nog) niet in mijn kelder.
Van die irritante liedjes die je de hele week niet meer vergeetquote:Op woensdag 22 december 2010 01:32 schreef ainoo het volgende:
[..]
wat voor styl0w ik heb alleen maar goede liedjes
Neee joh, de schermen zijn te klein voor mijn piemol. Je zou alleen maar een gedeelte zien.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nicetwitpic?
[..]
I just came to say #Hello
Kut kelder bedoel ikquote:Op woensdag 22 december 2010 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Succes daarmee dan. Zo snel duik ik je kamer niet in hoor.
Neeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinquote:Op woensdag 22 december 2010 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nicetwitpic?
[..]
I just came to say #Hello
Ik wacht altijd even totdat ze kindertjes hebben verwekt. Dan heb ik weer een nieuwe collectie.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze dood zijn gooien we ze weg. Ze zijn best wel snel op..
helloquote:Op woensdag 22 december 2010 01:32 schreef Aambeienkweker het volgende:
[..]
Van die irritante liedjes die je de hele week niet meer vergeet
Duitse liefde voor jouquote:Op woensdag 22 december 2010 01:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Hoeft ook niet snelquote:Op woensdag 22 december 2010 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Succes daarmee dan. Zo snel duik ik je kamer niet in hoor.
ik ga liever in de avond op pad opzoek naar nieuw vleesquote:Op woensdag 22 december 2010 01:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wacht altijd even totdat ze kindertjes hebben verwekt. Dan heb ik weer een nieuwe collectie.
Gaat je niet lukkenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoeft ook niet snelStapje voor stapje enzo.
Liever eigen bloed. Weet je in ieder geval waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ga liever in de avond op pad opzoek naar nieuw vlees
Ich liebe dichquote:Op woensdag 22 december 2010 01:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik quote mezelf ipv edit
[..]
Duitse liefde voor jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |