Nee, serieus, ik vind het leuk voor je. Je kent mij niet maar ik ben vreselijk direct en ik ga hier niet liegen hoor. Wat schiet ik daar mee op? Is toch tof als je goed met ze overweg kuntquote:Op woensdag 22 december 2010 02:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaja, het boeit je weinig, maar ik meld het maar even, geen idee waarom
Fok! is inderdaad grotendeels heel onpersoonlijk, terwijl mensen echt hun hele leven erop stortenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik vind het leuk voor je. Je kent mij niet maar ik ben vreselijk direct en ik ga hier niet liegen hoor. Wat schiet ik daar mee op? Is toch tof als je goed met ze overweg kunt
Dat doe ik niet zo snel maar zoals gezegd, ik ga niet spelen dat ik blij ben voor iemand als het me geen zak kan schelen. Ik ben direct en als ik iets leuk vind zal ik het zeggen en andersom ookquote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Fok! is inderdaad grotendeels heel onpersoonlijk, terwijl mensen echt hun hele leven erop storten
dat ik er over denk om naar bed te gaan ook al is het nog vroegquote:
Ik doe over een minuut of 10 hetzelfdequote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ik er over denk om naar bed te gaan ook al is het nog vroeg
wat zijn de pro's en contra's? goed afwegen!quote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ik er over denk om naar bed te gaan ook al is het nog vroeg
pro ik moet er vroeg uit .quote:Op woensdag 22 december 2010 03:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat zijn de pro's en contra's? goed afwegen!
trusten stuartquote:Op woensdag 22 december 2010 03:13 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten TFM en GF en iedereen die eventueel meeleest![]()
slaap ze gentlemanquote:Op woensdag 22 december 2010 03:13 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten TFM en GF en iedereen die eventueel meeleest![]()
dan zou ik maar gaan slapen als ik jou wasquote:Op woensdag 22 december 2010 03:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pro ik moet er vroeg uit .
contra ik ben niet gewend zo vroeg naar bed te gaan
ga ik ook zo maar eens doen eerst nog een bakkie koffie en een peukquote:Op woensdag 22 december 2010 03:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dan zou ik maar gaan slapen als ik jou was
ik ga iig nog wel eventjes door
kijk wel of ik nog slaap...
handig, zo voor het slapen gaanquote:Op woensdag 22 december 2010 03:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik ook zo maar eens doen eerst nog een bakkie koffie en een peuk
ik slaap als een roos ook al drink ik net van te voren koffiequote:Op woensdag 22 december 2010 03:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
handig, zo voor het slapen gaan
heb ik eigenlijk ook, maar anderen die zeggen, net zoals bij energy drink, dat je er echt de hele nacht van wakker ligtquote:Op woensdag 22 december 2010 03:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik slaap als een roos ook al drink ik net van te voren koffie
Morge DMquote:Op woensdag 22 december 2010 06:54 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen vanuit de trein.
De trein van een half uur eerder heb ik vandaag wel. Gehaald, dus eens kijken of ik ook eerder op werk ben dan.
Trevquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |