Ik weet niet wat je hoortquote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. Niets mis met een bietje spelen op zijn tijd.
Trouwens. Wat hoor ik hier?
HET IS EEN MOTHERFUCKING NEGER ALARM.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hoortzie je ze vliegen soms??
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef sproetjes het volgende:
Ik krijg straks zoeits maar dan blank
Steroide?? Alweer?? Ik??quote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heb je nou alweer zo'n steroïden type?
Ik heb geen zin om je kwijloptonyposts terug te zoeken, maar je zei ooit iets anders.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef sproetjes het volgende:
Neeee andrs dit keer. Tony is gewoon te vet. Zijn geen steroide
Waarschijnlijk een kleine slappe piemel en weinig aandacht voor jou omdat hij op zichzelf loopt te geilen in de spiegel.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef sproetjes het volgende:
Hij is wel heet ja. Maar met een beetje overgewicht. Desondanks issie heet. Maar dit is t kaliber eckte sporter met dito lijf
Bij twijfel niet doen, is mijn devies.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef sproetjes het volgende:
Een normale gezonde jongen ja... En dude hij wist dat ik tot 23.00 moest werken. Moet ie nu niet ineens lopen miepen dat t wel laat word ivm zn werk ... Mannen
Wat heet goed...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kerstkaarten![]()
En ik zou voor rood gaan als het een goede isgisteren samen met vriendin ook 2 flessen meester gemaakt
Ik mag jou smaak voor zover ik er bekend mee ben ook wel, lekker maf enzo!..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je hebt een geile muzieksmaak.
De Berlijn soundtrack. Nog even op vinyl scoren ergens.
Maf is idd mijn nickname.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik mag jou smaak voor zover ik er bekend mee ben ook wel, lekker maf enzo!..
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef Boy23 het volgende:
Hehe. Gaat naast marijke zitten en trekt een fles malibu open. Knalt hem puur vol en zuipt zich na de klote
Dude. Dubstep/ska is geen hippie muziek. Het blijkt wel weer hoe intelligent je bent.quote:
Ik ben toch iets meer van de wat rustigere melodieuse binnen het genre..quote:
Ook lekker.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ben toch iets meer van de wat rustigere melodieuse binnen het genre..![]()
Het is maar waar je trots op bent.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:47 schreef huize het volgende:
Ik kan zoveel schudden als ik wil. Wat er niet is kan ik ook niet beschadigen.
Hehe. Jwt.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef Boy23 het volgende:
Haha! Oke! Ach. Heb ik tijdens het drinken ook genot om na te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |