dat kon ik vroegah met een programma genaamd animation shop van jascquote:Op woensdag 22 december 2010 14:20 schreef Lon3 het volgende:
Hey btw, je avatar heeft een vet effect. Waarmee heb je dat gedaan?
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:34 schreef sproetjes het volgende:
net even naar duitsland geweest, vitamines en kattenvoer gehaald.. en natuurlijk weer een paar fuck me heelskan t nooit laten als ik daar kom..
Het is maar wat je rust noemt.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond mijn concept-scriptie afronden, weinig zin in maar moet toch maar gebeuren. Daarna wel 'n paar dagen even wat rust.
Kutkerst, verplicht kanen, verplicht Sissi kijken, verplicht thuis zitten want alles is overal dood in Limburg.quote:
Ik ga even happen.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:42 schreef Tism het volgende:
Ik probeer gewoon te blijven leven hoor..
Hier ook. Gisteravond is er miraculeus een fles verdwenen.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:46 schreef huize het volgende:
Zo de drank voorraad is bijgevuld weeheeee
..quote:Op woensdag 22 december 2010 17:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ga even happen.
Ik had het over het niet bestaande nachtleven in Limburg.
Hier ook met 24 x 5,2 %..quote:Op woensdag 22 december 2010 17:46 schreef huize het volgende:
Stap op de fiets en breng mij wat.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:46 schreef huize het volgende:
Bats jij nu met Huize? Ik hou dit niet bij.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Stap op de fiets en breng mij wat.
Ja en jij bent de volgendequote:Op woensdag 22 december 2010 17:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bats jij nu met Huize? Ik hou dit niet bij.
Ow en ken je vergeten had je me maar een sigaret moeten komen brengen in mn hour of need.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Stap op de fiets en breng mij wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |