quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Hier heb ik respect voor dat KAN ik niet. ik kan niet mezelf zo motiveren dat ik het niet pak ik denk dan najah maakt niet uit die ene keer.
Mjah, ik ben niet 137 kilo geworden omdat ik alles zo lekker eenvoudig kan laten staan. Het is bij mij wel alles of niets. Maak me ook wel zorgen voor de jaren hierna. Ik kan geen kleine beetjes eten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat 'ik-pak-het-maar-gewoon'-syndroom heb ik ook een beetje. Daarom extra respect.
Nou ja, je bent goed bezig nu toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, ik ben niet 137 kilo geworden omdat ik alles zo lekker eenvoudig kan laten staan. Het is bij mij wel alles of niets. Maak me ook wel zorgen voor de jaren hierna. Ik kan geen kleine beetjes eten.
Ja, maar das afvallen. Dat is een periode je blik op oneindig en gaan. Dat kan ik. Maar straks zal ik me gewoon een ander voedingspatroon moeten aanmeten voor de rest van mijn leven. En daar ben ik niet zo goed inquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou ja, je bent goed bezig nu toch?
Man ik heb het niet eens over zwanger zijn. Lees godverdommequote:Op woensdag 22 december 2010 09:49 schreef Joene het volgende:
Zeik toch niet zo jongen ! Eerst wil je zwanger worden nou ben je het en loop je te miepen.
Gister welquote:Op woensdag 22 december 2010 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Man ik heb het niet eens over zwanger zijn. Lees godverdomme
Kweenie maar ik krijg de neiging om hem op zijn bek te timmeren. Dus ik ga maar even stukje wandelen.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft [voornoemde collega] toevallig gisteravond New Kids Turbo gekeken, jong khut?
Waggelen bedoel je ?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie maar ik krijg de neiging om hem op zijn bek te timmeren. Dus ik ga maar even stukje wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |