Nou, geen nieuws is goed nieuws danquote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef NanKing het volgende:
Ja pfoeh. Er is net een hartfilmpje gemaakt en bloedgeprikt, als het ernstig is dan hoor je het heel snel en het is tot nog toe stil.

neuh maar bedoel gewoon dat ik nooit zoiets uit zou sluiten eik. Al houd ik wel érg veel van vrouwenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoef je toch geen hannenmater voor te zijn?

Neen, ik heb 't een hele tijd geleden deleted maar het staat nog in mijn profiel hier.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:50 schreef lezzer het volgende:
Ben jij op Twitter geband trouwens Nan?

Same here! Ik heb nog drie kwartier voor de Albertjongen voor de deur kan staan.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:07 schreef NanKing het volgende:
Ik ga even een schoonheidsslaapje doen![]()

Marsen spelenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:06 schreef lezzer het volgende:
Als ik die mars hoor krijg ik bijna weer nachtmerries (die piccolosolo moest ik ooit spelen).

Ja, dat wist jij niet hequote:
Dat is een scriptje op het forum: http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:En die vriendjeslijst, heb je die door je abo?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |