Je was niet meer lesbisch?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:51 schreef NanKing het volgende:
Neehee, ik blijf echt meeposten. Er waren wat andere redenen waarom ik hier niet zoveel meer postte

Fijn dat je het licht weer gezien hebt!quote:

das handig om te weten.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:54 schreef lezzer het volgende:
eej verrek, als je bij die dm op het grijze balkje klikt, gaat het naar de andere kant van je venster.

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef lezzer het volgende:
Goed, ik ga even op pad.
-> game on Vanyel

Het zijn wel van die ranzige, je weet wel, die eigenlijk heel lekker en verboden zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:42 schreef NanKing het volgende:
* NanKing fietst even naar de oven van lezzer

Geen idee waar die q opeens vandaan komtquote:

Wat een delinquentennaamquote:
Nee geen flaus idee eikquote:Op woensdag 22 december 2010 13:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het zijn wel van die ranzige, je weet wel, die eigenlijk heel lekker en verboden zijn.

* Vanyel vindt worstebrood maar vieze droge hap. Saucijzenbroodquote:Op woensdag 22 december 2010 13:40 schreef lezzer het volgende:
* lezzer heeft worstebrood van de supermarkt in de oven liggen...

quote:Op woensdag 22 december 2010 14:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel vindt worstenbrood maar vieze droge hap. Saucijzenbrood![]()
Wat dacht jij? Dat kan er ook nog wel bij?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:03 schreef Vanyel het volgende:
Ah kijk aan. lezzer ziet het worstenlicht.

Een beginner?quote:

Nou ik vond het wel koddig dat je mijn beeld zo mooi bevestigt.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
[..]
Wat dacht jij? Dat kan er ook nog wel bij?

Welk beeld? Dat ik worst zit te eten en dat ik het ranzig vind?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nou ik vond het wel koddig dat je mijn beeld zo mooi bevestigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |