Als ik die kant uit kan komen door de sneeuwquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik maak het vrijdag wel goed met je
IK IK IK Pick me! Pick me!quote:
Ze drinken jillzquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijk helder heineken jilz
ik niet want het blijft vriezen he?quote:
Daarom neem ik de Old Spice guyquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze drinken jillz.
Het zijn homo's...
Oooh, ja, ik wil geen ijzel natuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik niet want het blijft vriezen he?
Omdat hij weerkundig niet zo snugger isquote:
op tijd vertrekkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik die kant uit kan komen door de sneeuw
Symquote:
Ik hoop dat de sneeuw dan wegregent en als het regent sneeuwt het nietquote:
Dat blijkt, het is nu al een ijsbaan, hoewel nu steeds meer kapot gereden wordtquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat hij weerkundig niet zo snugger is
Mensen bij Purmerend stonden uren in de trein vandaagquote:
ja stakkersquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen bij Purmerend stonden uren in de trein vandaag
Niet iedereen is zo wijs als jijquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat hij weerkundig niet zo snugger is
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
Ons kerstpakket is binnen
Een zwaar gesponsorde kaart met daarop een groet van mijn manager. Oh
Nou wil ik nooit meer weg
Dankzij de betrouwbare en behulpzame NSquote:
Dat weet ik, regen + vriezen is dooien. Veel doden.quote:
And what about mequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom neem ik de Old Spice guy![]()
Er wordt ook nergens gestrooid zowatquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik was net in IJmuiden en Heemskerk, focking helll de wegen waren gewoon onbegaanbaar
Je eindigt zoals ik. Gehaat door werkgever, kaal als een biljartbal en het enige lichtpuntje is de gedachte dat het bijna weekend is!quote:
Dat kaal zie ik bij mij niet gebeuren, de rest klopt wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je eindigt zoals ik. Gehaat door werkgever, kaal als een biljartbal en het enige lichtpuntje is de gedachte dat het bijna weekend is!
check, check, ende check.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je eindigt zoals ik. Gehaat door werkgever, kaal als een biljartbal en het enige lichtpuntje is de gedachte dat het bijna weekend is!
weekendquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, een groot bureauquote:
Politiebureau?quote:
Nee. Al zou dat wel een extra dimensie geven, met die handboeien en die cellenquote:
En Bubba!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Al zou dat wel een extra dimensie geven, met die handboeien en die cellen...
De sneeuw begint nu ook een beetje glad te worden, merkte ik toen ik vanaf het station naar huis liep... wordt nog wat als er een echte dooiaanval met 's nachts toch vorst gaat komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik was net in IJmuiden en Heemskerk, focking helll de wegen waren gewoon onbegaanbaar
Wellies dragenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
De sneeuw begint nu ook een beetje glad te worden, merkte ik toen ik vanaf het station naar huis liep... wordt nog wat als er een echte dooiaanval met 's nachts toch vorst gaat komen.
Ow, hoi, dat is hier nu aan de gangquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
De sneeuw begint nu ook een beetje glad te worden, merkte ik toen ik vanaf het station naar huis liep... wordt nog wat als er een echte dooiaanval met 's nachts toch vorst gaat komen.
Ik hoop maar voor MPG dat zijn bureau aan 1 kant dicht isquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer hadden wij die bespreking ook alweer?
Dat slijt en hoe maak je dat vast zodat het er enigzins normaal uit zietquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schuursponsjes onder je schoenen binden
Nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat slijt en hoe maak je dat vast zodat het er enigzins normaal uit ziet
die prutsers hebben niets geleerd van vorige winterquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wordt ook nergens gestrooid zowat
Binnenkort tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer hadden wij die bespreking ook alweer?
Ja, Brillosponsjes, stond in De Pers vandaag... en om de 4 cm tie-rips om je velg en fietsband binden, dan heb je ook een soort winterbandenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schuursponsjes onder je schoenen binden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |