Wat?quote:
Oooh, wat leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, we zitten naast elkaar op de bank
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?![]()
Is toch ook gewoon komisch
Heb je nu nog wel een bak vorm dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik wil ook lachenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb echt in tijden niet zo gelachen![]()
kan het dan nog erger dan toen in de keuken met pannenkoeken bakkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb echt in tijden niet zo gelachen![]()
hij had ook maar geen zonnebril op moeten hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik en mijn vooroordelen
Sorry meneer met de zwarte lange jas en zonnebril
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je nu nog wel een bak vorm dan?
iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?![]()
Nou lees hierboven, iets met "het mysterie van de ontbrekende bakvorm met courgettes"quote:
alleen niet zo een hele mooiequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
Ik heb tig bakvormen
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan het dan nog erger dan toen in de keuken met pannenkoeken bakken
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou lees hierboven, iets met "het mysterie van de ontbrekende bakvorm met courgettes"
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen niet zo een hele mooie
Dat is me een te ingewikkeld verhaal lees ik alquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou lees hierboven, iets met "het mysterie van de ontbrekende bakvorm met courgettes"
Oh, gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel![]()
Ik heb tig bakvormen
Oh oh oh en ik weet het antwoord! Het was Suikertaartje, met een auto, in een bochtquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, taartvorm met 2 courgettes op het dak van je auto zetten en dan wegrijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is me een te ingewikkeld verhaal lees ik al
Ja echtquote:
Wehehehe, das wel leuk jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, taartvorm met 2 courgettes op het dak van je auto zetten en dan wegrijden![]()
zo heeft een oud- collega zijn koffie vergetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, taartvorm met 2 courgettes op het dak van je auto zetten en dan wegrijden![]()
maffe wijvenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
![]()
ST had tranen en ik had serieus buikpijn
![]()
die zullen daar toch niet voor zijn geweestquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Stuart het volgende:
Courgette taart lijkt me trouwens toch niet lekker
Nou maar goed dat ST ze heeft kwijt gemaakt danquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef Stuart het volgende:
Courgette taart lijkt me trouwens toch niet lekker
Ik wil niet weten waarom er 2 warenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zullen daar toch niet voor zijn geweest
Whahahahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou maar goed dat ST ze heeft kwijt gemaakt danWant dat was eigenlijk je verjaardagstaart voor vrijdag
Dat komt omdat ze naast me zit op de bank en mobiel fokken gaat minder snelquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ST is wel stil na die taartvorm ineens
Tsja, dat is voor jou een vraag en ons een weetquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waarom er 2 waren
Ik denk gewoon om op te etenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, dat is voor jou een vraag en ons een weet
Nogmaals, soms is het beter om niet te weten van hoe of watquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, dat is voor jou een vraag en ons een weet
Een nieuwe bakvormquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh oh oh en ik weet het antwoord! Het was Suikertaartje, met een auto, in een bochtWhat did I win?
uh ja dat snap ik wel Ik kan me er wel in vindenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Snap je dat ik daar eens een avond bij heb gezeten?
Denk jij dat maar jongetjequote:
Was ook heel tofquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh ja dat snap ik wel Ik kan me er wel in vinden
Ik wil de rest niet wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihi, wat ben ik toch ook een muts!
quote:
maar wel een hele lievequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
zeg dat welquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Maar wel een toffequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was ook heel tof
[..]
Ik wil de rest niet wetenDie gelovigen ook altijd, ranzige mannetjes zijn het, allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dus, wanneer wordt ie bezorgd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |