abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90611123
het is de enigste plek waar het nog friest in het noorden
pi_90625007
Vannacht was het hier (regio Dokkum) -6 en nu -1 (en stijgend). Hoe het in de rest van de provincie is weet ik niet en buiten ben ik oko al niet geweest. Gisteren werd er in ieder geval nog wel geschaatst op het Noordelijkstse stukje van de route
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_90626659
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:23 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Vannacht was het hier (regio Dokkum) -6 en nu -1 (en stijgend). Hoe het in de rest van de provincie is weet ik niet en buiten ben ik oko al niet geweest. Gisteren werd er in ieder geval nog wel geschaatst op het Noordelijkstse stukje van de route
las een tweet van iemand uit Bartlehiem die gister verspreid over de dag 3 mensen uit wakken had geplukt...
pi_90628647
Zover ben ik niet gekomen, kwam eigenlijk niet verder dan de Rondwegbrug in Dokkum ;)
  donderdag 30 december 2010 @ 15:43:49 #155
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_90631784
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:40 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Zover ben ik niet gekomen, kwam eigenlijk niet verder dan de Rondwegbrug in Dokkum ;)
Da's die hele lage toch?
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_90645258
Dat is inderdaad die hele lage, rotbrug om er onderdoor te gaan op de schaats...

Maar voorlopig de elfstedentocht maar weer in de ijskast, de eerste tijd zijn de weersvoorspellingen niet gunstig
pi_90645419
Ik was vanmiddag in Bartlehiem. +2 en er werd niet meer geschaatst. In Leeuwarden werd er op een paar plekken we geschaatst en op andere plekken lag er water op het ijs.

Geen 11-steden tocht de komende tijd al helemaal niet wanneer de gemalen weer opgestart gaan worden...
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  zondag 16 januari 2011 @ 21:02:06 #158
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_91430788
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:57 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Mensen uit Dordrecht moeten anders ook verplicht vegen vind ik
hoe dichter bij dord hoe rotter het wordt ;)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')