Bij de rondwegbrug in Dokkum moet je misschien even plat op het ijs, maar je kan (kon) er onderdoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef Dobbelsteenj het volgende:
[..]
Bedankt voor de Tip!
Ik ga het ook maar eens proberen! =D
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef LWD-Godius het volgende:
Laat die bijstandstrekkers uit Holland en Utrecht hier gaan vegen pauper, in Friesland hebben mensen een baan, een leven, een bestaan.
Oh en laten we als friezen even een dagje de pijpleidingen van al de olie en gas velden afsluiten richting de randstad, tevens de zoutwinning voor ons wegendek stopzetten. etc, etc, etc..
Kijken hoe je dan piept opperpauper.
Het leeft wel maar onderhuids. Jullie Hollanders beginnen meteen te schuimen als er ijs ligt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Mercer het volgende:
Wat me opvalt is dat het wel lijkt alsof we maar één Fries in ons midden hebben, te weten Ensaf. Of leeft het gewoon nog niet? Ik snap er niets van. Ik wacht al tijden op foto's etc... helemaal niets, nakkes, nada.
Ikke poepke opke jouwkequote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ga vegen friezen, met die rare namen van jullie..
rinske wietze ketse jelke ......
Alles met een KE
Wie verzint dat, friesland.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach het is wel goed vertoeven hier, mensen zijn minder gehaast.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:27 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Dan ben je er zeker niet op achteruit gegaan
Haha, ik heb ooit de omgekeerde weg bewandeld. Ruim 2 jaar voor mijn toenmalig werk in Zaandam gewoond, buitenrandje Randstad, maar niks voor mij. Het enige positieve was dat ik een appartementje in de "Turkenbuurt" had, nooit een centje pijn met die mensen gehad.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:35 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
Ach het is wel goed vertoeven hier, mensen zijn minder gehaast.
Soms reageer ik wel is naar iemand heel agressief, en dan krijg ik opeens een hele aardige reactie terug, zo van: ''oh sorry''
En dan denk ik, onee dit is de Randstad niet, ff omschakelen.
Een paar dagen flinke dooi en dan een goede droge vorst (nee geen worst), dat zou naar mijn mening het ideale Elfstedenweer zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:35 schreef Nielsch het volgende:
Mooi dat het gaat dooien! Hopelijk een beetje erg hard, ik word gek van al die plakken ijs op de straat en de stoep.
nee, vorst lijkt me geen goed idee... gewoon alleen maar temperaturen van boven 0... dat is prima!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Een paar dagen flinke dooi en dan een goede droge vorst (nee geen worst), dat zou naar mijn mening het ideale Elfstedenweer zijn.
Cry me a river, mietjequote:Op woensdag 29 december 2010 15:35 schreef Nielsch het volgende:
Mooi dat het gaat dooien! Hopelijk een beetje erg hard, ik word gek van al die plakken ijs op de straat en de stoep.
Doe normaal.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |