Een spiegelreflex natuurlijk, met een heleboel objectieven en flitsers enzo.quote:
Das inderdaad veul beter!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van de altijd werkende 'nee schatje, dat paard oogt veeeel beter als je nog een knoopje van je shirt open doet' opmerking?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een spiegelreflex natuurlijk, met een heleboel objectieven en flitsers enzo.
quote:
Een telelens baby.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef CherryLips het volgende:
![]()
met accu en dikke vette lange lens?
Wat is het dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.
Lezen jullie geen kranten?
Nee, wij kijken alleen de foto's. Die toevallig door die ene fotograaf worden gemaakt.quote:
was voldoendequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:42 schreef Samzz het volgende:
Jezus, die reclame van Sire met Derek Ogilvie
plamuurquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kun je het plamuur van m'n giegel mee flitsen
Jullie weten dan toch wel wat een bermbom is?quote:
En de kleren van je lijf natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:42 schreef CherryLips het volgende:
kun je het plamuur van m'n giegel mee flitsen
Ja, uiteraard. Maar ik snap... Nee, laat maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie weten dan toch wel wat een bermbom is?
met zo'n flits kun je zien wat ik gegeten hebquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de kleren van je lijf natuurlijk.
handigquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
met zo'n flits kun je zien wat ik gegeten heb
En ik probeerde lief te zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar ik snap... Nee, laat maar
Ik had niet verwacht dat jij voor de goatsepose zou gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:45 schreef CherryLips het volgende:
met zo'n flits kun je zien wat ik gegeten heb
waarom denk je dat ik op die telelens van je geil?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij voor de goatsepose zou gaan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |