Waarom nog een tvp plaatsen? Je klikt toch gewoon bovenaan op VOLG TOPIC als je niet gelijk iets wilt posten?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:15 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kreeg een klembord, een tas, pennen met EW-logo en nog wat kleine notitieboekjes van EW
verkapte tvp
Oh ja logica.. Ik dacht als je niet weet dat je die optie hebt weet je dat nu welquote:Op woensdag 22 december 2010 12:10 schreef joppie_saus het volgende:
Wie zegt dat ik niet wilde posten?
Ja, ik lig ook al dagen onder de brievenbus. Mijn uren kloppen ook van geen kant, en het is nu al 22 december. Zul je zien dat ze het pas na 1 januari doen ofzo. Naja. Het geld krijg je toch niet eerder dan de 15e van januari.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik kreeg ook alleen visitekaartjes...
Hebben jullie trouwens je loonstrook al gehad? Ik zit er echt hard op te wachten, ik wil duidelijkheid!
Dat is zoooo waardeloos.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef RTS91 het volgende:
Ook weer terug van het ritje Stadskanaal - Nieuwegein. Was blij dat de Focus voorruitverwarming heeft, hij stond namelijk al een tijdje stil. Tank bleek ook nog leeg, en natuurlijk geen Esso in de buurt. Drama. Ruitensproeiers werkten ook niet (hele reservoir was bevroren). Kon elke 50km weer ruiten gaan wassen bij het benzinestation.
quote:Let erop! Wanneer je startadres in je woonplaats ligt er gerekend wordt vanaf het moment dat je bij de klant bent.
Wat is dat nou weer voor een BS? Stel dat je in een grote stad woont als Amsterdam.. Daar kan je gemakkelijk een uur reizen voordat je bij je startadres bent.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Sobajo het volgende:
Hoezo sta ik niet meer in de OP? Kom uit Eindhoven en ben Hiker.
Waren jullie hiervan op de hoogte trouwens? Kreeg ik terug in een mail van de financiele administratie nadat ik vragen had gesteld over mijn uren. Ik vind het echt ronduit belachelijk.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |