Inderdaad. Niet te veel bij plannen of voorstellen. Dikke kans dat ie alles al onderspuit als je alleen maar op komt dagen in een leuk setje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:03 schreef Frag_adder het volgende:
Als je het niet zelfverzekerd kan doen is het eerder lachwekkend. Neem inderdaad een paar wijntjes, doe er een spannend setje voor en verwen hem eens lekker
Waarom moet er muziek bij een striptease? als ik iets storend vind is het dat wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:12 schreef Fabeldiertje het volgende:
idd hem er vooral in betrekken; oogcontact, vluchtig aanraken, hem jóu even laten aanraken (uiteraard hou jij de touwtjes in handen)..
concretere tips:
- hoge hakken die makkelijk uit te doen zijn (wat stoer is: je pump tegen zijn borst zetten en dat hij je schoen uit moet doen)
- kleding/ondergoed aan die je ook zonder geworstel uitkrijgt (gaat dat mis, laat hem het dan doen)
- geen liedje wat al te lang duurt zodat je niet halverwege zonder inspiratie komt te zitten, en liefst met een duidelijke kop en staart voor een goede opbouw (voor mij deed 'You can leave the lights on' van Jewel het goed!)
- TEN ALLE TIJDEN de regie in handen houden..hij mag alleen maar zitten en jou aanraken wanneer dat mag van jou
Dit, je kan het beter een keer doen wanneer hij het dus echt NIET verwacht. Ook dat zal het beter makenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je het doet als je er zo tegen op ziet dat het iets is waar je vanaf wil zijn. Het is veel leuker om spontaan te doen als je in de juiste stemming bent dan als het een soort huiswerkopdracht wordt.
nou duh, voor de inleving, inspiratie, het ritme en eventueel kun je er dan zelfs een lyrical dansje van maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waarom moet er muziek bij een striptease? als ik iets storend vind is het dat wel.
Maar verder het is een strip TEASE, het doel is dus dat hij zo wordt opgegeild is dat hij niets liever wilt dan jou op het bed gooien en plat neuken. terwijl jij de touwtjes in handen hebt
Het zal dan wel aan mij liggen maar als een mooie vrouw voor mij stript maakt het mij dus niets uit of het op een maat of zo gebeurt, net of ik daar op letquote:Op woensdag 22 december 2010 13:35 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
nou duh, voor de inleving, inspiratie, het ritme en eventueel kun je er dan zelfs een lyrical dansje van maken.
Dit dus. Dan gaat het als vanzelf.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef eleusis het volgende:
Volgens mij helpen een paar wijntjes ook wel.
Dit nummer!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:20 schreef n8n het volgende:
Tevens het meest geniale stripnummer dat er is
Ow crap dit is een lapdance
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |