Nee, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:56 schreef AdvancedPower het volgende:
Zijn er speciale schaatsen voor mensen in een rolstoel dan?![]()
Hoe kom je daarbij? Heb wel eens Krav Maga geoefend vanuit rolstoel en zittende positie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je zit toch in een rolstoel?
Er circuleerde hier toen een foto van jou rond in een rolstoel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Heb wel eens Krav Maga geoefend vanuit rolstoel en zittende positie.
link?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Er circuleerde hier toen een foto van jou rond in een rolstoel.
Wel netjes van je.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:12 schreef Michielos het volgende:
Hij vroeg me meteen wat ik aan het doen was en ik zei egwoon eerlijk dat ik zijn meid aan het stelen was.
duh? Het is ook enkel eerlijk. Ze toonde meer interesse in mij? Wat moet zoiemand dan doen? bij een loser blijven terwijl ik veel toffer ben?quote:
,quote:Op woensdag 22 december 2010 09:12 schreef eucalyptus het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit verhaal een paar weken geleden ook gelezen heb..
Ik kom graag langs om een beetje A-Team style met Rinus en Tanker-T wat lui aan te pakken inderdaad. Verder ben ik ook bereid om lezingen te geven over zelfverdediging en waarom het beheersen van allerhande vechtkunsten een groot goed is.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:48 schreef Zombiehoofd het volgende:
Michielos is jouw expertise op het gebied van de vechtkunst ook te huur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |