Heftigquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef Aure het volgende:
[..]
hij is er net op getest, uitslag binnen een paar dagen denk ik?
Geen idee hoe lang dat duurt, maar niet prettig om dat jong al te krijgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef Aure het volgende:
[..]
Het lijkt erop, en ook tussen hem en Maria lijkt het de goede kant op te gaan , dus het lijkt erop dat hij kan gaan blijvenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:17 schreef TAV74 het volgende:
Het lijkt erop, en ook tussen hem en Maria lijkt het de goede kant op te gaan , dus het lijkt erop dat hij kan gaan blijven
Anthraxx, jij ook!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef Leintjeuh het volgende:
SnotverdommeStuk of 30 kerstkaarten over
FFT, Aure, Sun/TAV, Steer, jagärtrut! PM met adres pleaseAnders moet ik die kutzegels een jaar bewaren
ja ik hoop t ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, er zijn wel heel erg veel verschillende soorten 'reuma', dus maar hopen dat het iets heel erg milds is als dat het is, Aure!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef Leintjeuh het volgende:
SnotverdommeStuk of 30 kerstkaarten over
FFT, Aure, Sun/TAV, Steer, jagärtrut! PM met adres pleaseAnders moet ik die kutzegels een jaar bewaren
quote:
Recept kan NIET mislukkenquote:Droge ingredienten:
300 gram bloem
80 gram suiker
3 theelepel bakpoeder
1/2 theelepel backing soda
1/2 theelepel zout
3 eetlepels speculaaskruiden
Natte ingredienten:
2 dl melk/vocht
75 gram boter of zonnebloemolie
2 eieren
Half pakje amandelspijs van Dr. Oetker of Baukje of whatever. Netjes in 12 balletjes gerold.
Bereidingswijze:
Verwarm de oven voor op 200 graden (of 180 graden bij een hete luchtoven). Als je boter gebruikt, smelt deze en laat het wat afkoelen.
Zeef de bloem in een kom, voeg de rest van de droge ingredienten toe en roer dit door. Doe de natte ingredienten inclusief de gesmolten boter in een andere kom en meng deze goed. Giet vervolgens de natte ingredienten bij de droge ingredienten en roer dit grofweg door de droge ingredienten zodat je geen bloem meer zie zitten. Het beslag mag niet glad zijn zoals voor een cake. Doe de muffinbakjes in de gaten van het bakblik en verdeel het mengsel over deze bakjes. Bak de muffins in ongeveer 20 ā 25 minuten goudbruin. Haal ze daarna uit oven en laat ze het eerste half uur in het bakblik afkoelen en daarna op een taartrooster.
Als ze niet direct gegeten worden, bewaar ze dan in de koelkast. Daar blijven ze het beste vers.
Ja. En welke vergeet ze dan weer hequote:
Errug coolquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:14 schreef TAV74 het volgende:
Moeder net aan de lijn, die waren erg blij met het kerstpakket dat ze van Sam gekregen hebben (als dank voor de oppas).
Snapshotje van de compact camera:
[ afbeelding ]
Oh, en ik zag ook nog een foto van Miko het warhoofd op dat cameraatje:
[ afbeelding ]
Vet cool ende gaafquote:
Ik ben morgen vrij. Ik rij wel. Van waar naar waar?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Aure het volgende:
Oh shit het gaat niet doorM'n broer belde me net, hij zou haar namelijk brengen en ophalen (want ze kan zelf niet autorijden) maar die heeft opeens superveel last van zn enkel en kan niet autorijden. Hij is net naar de dokter geweest en toen moest ie door naar het ziekenhuis om te testen op reuma. Gaat weer lekker in de familie
Ja. Maar dan moet ik ze een jaar bewaren! Dat gaat niet goedkomen, ik ben een weggooier, geen opruimerquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:27 schreef Jagärtrut het volgende:
die zegels kun je heel rustig een jaar bewaren!
Jij ook!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. En welke vergeet ze dan weer heZo jammer dit
Ja, serieus. Heel serieus.quote:
Maar je kunt die zegels toch ook als gewone zegels gebruiken?? Alleen dan dubbel frankeren? Of kan dat niet meer??quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Maar dan moet ik ze een jaar bewaren! Dat gaat niet goedkomen, ik ben een weggooier, geen opruimer
Nou weet ik niet of ik wel wil hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
menn weet je dat heel zeker? Het is van Oude-Tonge naar Rotterdam en dan savonds weer terug... Kijk eerst maar even of je dat wel te doen vindt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij. Ik rij wel. Van waar naar waar?
Ja dat kan. Maar ik stuur ongeveer 1 keer per jaar post, en dat is met kerst. Tenzij zorgverzekeraar enzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar je kunt die zegels toch ook als gewone zegels gebruiken?? Alleen dan dubbel frankeren? Of kan dat niet meer??
Tjongejonge...heb jij nou ruggegraat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik durf geen nee te zeggen tegen Lein dus ik PM zo ff
Nee dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
Tjongejonge...heb jij nou ruggegraat?
That's it. Ik kan het niet meer aan, eerst die kutkerstkaartenstress en nu dit. Ik ga me verzuipen in de Gouwequote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik dacht echt dat ik wel 60 kaarten kon versturenMama heeft er altijd dik 200 ofzo, 60 moet dan te doen zijn... Maar nee, ik ken te weinig mensen
Ach als ik echt over hou, stuur ik wel een zooi kaarten naar mn werk voor de bewoners
Royal sadness
Choco met rum.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
That's it. Ik kan het niet meer aan, eerst die kutkerstkaartenstress en nu dit. Ik ga me verzuipen in de Gouwe
Of zal ik een kop warme choco nemen?
Ohhh... Ik vind kerstmailtjes echt hatelijk en tenenkrommendquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kom meestal ook niet verder dan 20-30 (collega's stuur ik niet, anders kan je er nog 40 bij op rekenen).. dit jaar glad vergeten dus maken we wel een digicard voor over de mail
Mwoah, tis maar 70 km op zich, van hier naar MamaAure... Is het een probleem dat ik een kleine, lage auto heb? Onder voorbehoud dat er vandaag of morgen geen onwijze laag sneeuw valt, en de rolstoel opklapbaar is, kan ze met mij mee rijden. Anders jat ik de bedrijfsauto van kaas wel. 't Is immers (bijna) kerst, en dan moet je goeie dingen doen enzo, toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:33 schreef Aure het volgende:
menn weet je dat heel zeker? Het is van Oude-Tonge naar Rotterdam en dan savonds weer terug... Kijk eerst maar even of je dat wel te doen vindt.
Ik niet.. vind het beter dan al die kaarten die ik 1 januari naar de oud papier kan brengen eigenlijk. En natuurlijk wel een zelf gemaakte he!! Wel een beetje creatiefquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohhh... Ik vind kerstmailtjes echt hatelijk en tenenkrommend
Dat had ik niet gepikt, Lein!quote:
Te ingewikkeld, laat maarquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
mag ik vragen waarom? vanwege evt verantwoorlijkheid(sgevoel) die je niet wilt?
neuh op zich als ze voorin kan zitten is er niks aan de hand. Rolstoel is opvouwbaar, wielen en steunen kunnen er af enzo. Wel even laten weten hoeveel dat kost aan benzine want dat krijg je dan uiteraard van mequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mwoah, tis maar 70 km op zich, van hier naar MamaAure... Is het een probleem dat ik een kleine, lage auto heb? Onder voorbehoud dat er vandaag of morgen geen onwijze laag sneeuw valt, en de rolstoel opklapbaar is, kan ze met mij mee rijden. Anders jat ik de bedrijfsauto van kaas wel. 't Is immers (bijna) kerst, en dan moet je goeie dingen doen enzo, toch?
Ik krijg daar dus echt kippenvel vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef AnneX het volgende:
Dit was wel een leuke kerstmail ( vind ik dan hé) :
Iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:55 schreef TAV74 het volgende:
Ik sluit me helemaal bij mijn voorgangers aan wat Lein betreft
Nouja, ik ben vrij, zo simpel is het. Ik kan de hele dag. 's Ochtends om 10 uur kan ik vanuit O-T vertrekken, en nouja, als jij of zij het zat is dacht ik zo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:50 schreef Aure het volgende:
neuh op zich als ze voorin kan zitten is er niks aan de hand. Rolstoel is opvouwbaar, wielen en steunen kunnen er af enzo. Wel even laten weten hoeveel dat kost aan benzine want dat krijg je dan uiteraard van mehoe laat zou je dr eventueel op kunnen halen en hoe laat wil je dr weer thuis brengen? Maakt voor ons niet uit, ben echt megablij als je wil rijden (als er idd geen dikke laag sneeuw bij komt). Waaauw je bent echt m'n heldin Lein
![]()
Ik krijg er ook kippenvel van. Al dat ge-hallelujaquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik krijg daar dus echt kippenvel vanmooi
wrs hebben we dezelfde soort kippenvelquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik krijg er ook kippenvel van. Al dat ge-halleluja
Gelukkig, ik voelde me al een soort Ebenezer Scroogequote:Op dinsdag 21 december 2010 18:03 schreef DarkElf het volgende:
wrs hebben we dezelfde soort kippenvel
ik vind flash mobs lachen hoor, zoals laatst dat filmpje van CF in Antwerpen maar dit werkt mij echt op mijn zenuwen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voelde me al een soort Ebenezer Scrooge
10 uur is goed! Ze belde me net en ze had al vervoer geregeld voor de terugweg dan zou ze heen met de valys gaan, maar dat is altijd heel kut geregeld en dat doet ze eigenlijk liever niet. Dus toen vertelde ik dat jij haar wel wilde ophalen en ze werd er helemaal stil vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja, ik ben vrij, zo simpel is het. Ik kan de hele dag. 's Ochtends om 10 uur kan ik vanuit O-T vertrekken, en nouja, als jij of zij het zat is dacht ik zo?
Ja, doe maar. Ik vind het ook wel fijn om in de avond niet te rijden, dan kan ik naar mn eigen mama toequote:Op dinsdag 21 december 2010 18:10 schreef Aure het volgende:
10 uur is goed! Ze belde me net en ze had al vervoer geregeld voor de terugweg dan zou ze heen met de valys gaan, maar dat is altijd heel kut geregeld en dat doet ze eigenlijk liever niet. Dus toen vertelde ik dat jij haar wel wilde ophalen en ze werd er helemaal stil vanmaar dan hoef je alleen sochtends te rijden
zal ik je het adres pmen? Ik vind het echt supertof van je!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oja dat moest ik er nog bijzetten haha, liever ergens in het centrum, wat is een beetje een handige plek? Dan ben ik daarquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Ik vind het ook wel fijn om in de avond niet te rijden, dan kan ik naar mn eigen mama toeWaar zet ik je moeder af? Daar waar je huis woont?
Beuh ehhh... De Coolsingel? Ter hoogte van de Koopgoot?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:17 schreef Aure het volgende:
oja dat moest ik er nog bijzetten haha, liever ergens in het centrum, wat is een beetje een handige plek? Dan ben ik daar
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Meid, als er iemand al lang karmaneutraal is, ook na al dat gemopper en gedoe, dan ben jij het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Sterkte, FFT!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
aure; bohgelukkig komt engel Lein je redden
Lein, wat ontzettend tof van je! Ik pm je vnv als ik t onthou. Wil je mij pls even reminder sturen? Ga nu omkleden en naar de kerk. Oma ligt in n open kist hoor ik
ik mag weer wat voorlezen maar hopelijk hou ik het dan droog en stotter ik niet. Heb een dikke zakdoek bij me
fijne avond everyone!
En dan rond een uurtje of half 11quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Beuh ehhh... De Coolsingel? Ter hoogte van de Koopgoot?
Ik tel nog steeds niet altijd alle druppeltjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Meid, als er iemand al lang karmaneutraal is, ook na al dat gemopper en gedoe, dan ben jij het wel
Succes! Misschien heb ik je adres nog wel, van van de zomer ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
aure; bohgelukkig komt engel Lein je redden
Lein, wat ontzettend tof van je! Ik pm je vnv als ik t onthou. Wil je mij pls even reminder sturen? Ga nu omkleden en naar de kerk. Oma ligt in n open kist hoor ik
ik mag weer wat voorlezen maar hopelijk hou ik het dan droog en stotter ik niet. Heb een dikke zakdoek bij me
fijne avond everyone!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik tel nog steeds niet altijd alle druppeltjesKarmaneutraal, neuh
super! Coolsingel koopgoot it is!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En dan rond een uurtje of half 11
Wat super, zo'n artsquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef golfer het volgende:
De UWV-arts maakt er echt werk van. Hij stuurde mij net nog een mailtje met daarbij (zeer ongebruikelijk) het medisch verslag/dossier zoals hij dat morgenochtend met de Arbeidsdeskundige van het UWV gaat bespreken.
Kon ik mooi nog even een kleine aanvulling/opmerking toevoegen.
Over een half uurtje ga ik fris en fruitig naar het restaurant waar het kerstdiner van mijn werk wordt gegeven.
Zal mij benieuwen.
Ja, voor een baan in de zorg krijg je natuurlijk extra karmapuntenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Meid, als er iemand al lang karmaneutraal is, ook na al dat gemopper en gedoe, dan ben jij het wel
Wow, allebei zo pro-actiefquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef golfer het volgende:
De UWV-arts maakt er echt werk van. Hij stuurde mij net nog een mailtje met daarbij (zeer ongebruikelijk) het medisch verslag/dossier zoals hij dat morgenochtend met de Arbeidsdeskundige van het UWV gaat bespreken.
Succes, wie weet wordt het nog best leukquote:Over een half uurtje ga ik fris en fruitig naar het restaurant waar het kerstdiner van mijn werk wordt gegeven.
Zal mij benieuwen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik krijg er ook kippenvel van. Al dat ge-halleluja
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee joh, tuurlijk niet!
das alleen ma-vrij uitzonderingen daargelaten![]()
kip heb ik zaterdag nog op, zat ook meer aan sweet treatsquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
Een gevulde kalkoen is wat overdreven voor jullie twee, maar een gevulde kip?
Tapas makenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kip heb ik zaterdag nog op, zat ook meer aan sweet treatste denken... (we gaan zaterdag natuurlijk uitgebreid uit eten dus dan zit er wrs genoeg vlees enzo bij dus wilde vrijdag een paddestoelensoep maken ofzo en dan wat lekkers voor 's avonds te snoepen.
en toch trekt dat mij niet zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
In dat geval natuurlijk kouign amann
Ok okquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en toch trekt dat mij niet zoMaar op die site staan wel lekkere dingen, ik ga eens neuzen.
Tapas is lekker P, maar das meer een goed idee voor 2 jan! (1 jan eten we bij vrienden) en 31 dec wilden we aan de kazen e.d
Wij gaan tapas maken voor oudejaarsavondquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef DarkElf het volgende:
en toch trekt dat mij niet zoMaar op die site staan wel lekkere dingen, ik ga eens neuzen.
Tapas is lekker P, maar das meer een goed idee voor 2 jan! (1 jan eten we bij vrienden) en 31 dec wilden we aan de kazen e.d
Heb je hem bedreigd of betaaldquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef golfer het volgende:
Over een half uurtje ga ik fris en fruitig naar het restaurant waar het kerstdiner van mijn werk wordt gegeven.
Zal mij benieuwen.
Dat lekkere?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:48 schreef DarkElf het volgende:
Oh P, dat kerstbrood van River cottage ga ik woensdag (volgende week, das de eerste dag dat de mr vrij is) maken voor bij een laat ontbijt
Naar het hoge noorden komen wordt steeds aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij gaan tapas maken voor oudejaarsavond
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat lekkere?Met al die vruchtjes erin?
Dat lijkt me briljant goed eigenlijk
Woensdag zei je he?
![]()
*calculeert afstand R'dam-DE-kantoor Sint Niklaas*
Hmmm...misschien heb ik spontaan een afspraka op kantoor in Belgie
Auvergne?? (of hoe je het ook schrijft..) Die is lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok okWat jij wil
Ik heb trouwens bij Appie een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein stukje Stilton met Port weten te scorenNooit gegeten dus maar niet gelijk een groot stuk gekocht
En gister een stukje Blauwschimmelkaas bij de kaasboer vandaan. Een Bleu de nog wat
Frans iig
Ook lekker
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
Naar het hoge noorden komen wordt steeds aantrekkelijker
Tof, die arbo-ast. En succes met je collega'squote:Op dinsdag 21 december 2010 18:22 schreef golfer het volgende:
Zal mij benieuwen.
Die jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Auvergne?? (of hoe je het ook schrijft..) Die is lekker![]()
Ik ga vanaaf ook een stukje Stilton met port proberen
Je ligt echt op de route hoorquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga even een golfertje doenVannacht nachtdienst en wil nog even slapen.
Spreek jullie of na 23:00 of morgen
slaap lekker en tot straks/morgenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga even een golfertje doenVannacht nachtdienst en wil nog even slapen.
Spreek jullie of na 23:00 of morgen
Ach...zij deden het hoogzomer volgens mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en ja leek me ook erg lekker maar 25dec gaan we naar Dld en 's avonds veel eten dus dat werkt niet en de 26ste zijn we nog in Dld... dus dan maar na de kerst
Recept? We moeten voor 2e kerst tapas meenemen voor onszelfquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
Tapas makenPatatas Bravas, van die lekkere champignons erbij
Heb ik nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Recept? We moeten voor 2e kerst tapas meenemen voor onszelfSuggesties? Vis mag ook wel in matige doseringen
Waar is Tezz als je haar nodig hebt?
Ga lekker tollen op straat, of touwtjespringen of euhm.... met de slee!quote:
Maar ik ben niet thuis! Bij mn schoonouders en die slapen allebei en de radio ging al uit en de visite komt pas om hald negen ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker lezen op de bank
Ga ik zo ook doen.
Tollen op straat? Maar ik drink helemaal nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ga lekker tollen op straat, of touwtjespringen of euhm.... met de slee!
![]()
Tsk, patatgeneratiequote:Op dinsdag 21 december 2010 18:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tollen op straat? Maar ik drink helemaal niet
Hebben die geen boeken en geen bank danquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:57 schreef LieLie het volgende:
Maar ik ben niet thuis! Bij mn schoonouders en die slapen allebei en de radio ging al uit en de visite komt pas om hald negen ofzo
Alleen een bankquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebben die geen boeken en geen bank dan
Wáág het nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:01 schreef DarkElf het volgende:
CF ik vrees dat ik een suikerthermometer moet hebben, dan kan ik zelf fudge maken
ja maar tis jouw schuld!! met al die lekkere recepten enzo die je hier steeds laat zien! En dan t raar vinden als mensen denken; 'mmm lekker, wil ik ook maken!'quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wáág het nietdenk aan de honderden kilometers die je extra moet rennen als je een suikerthermometen bezit
was je ook van plan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
OOOOOEEAAAH
KFC Hotwings orgasme.![]()
![]()
Heb er maar 6 gehaald ipv 12.![]()
Wat balen!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder belde even om te zeggen dat er geen treinen rijden tussen Zwolle en Groningen
Handig weer, net als ik vanavond moet werken. Probleem is misschien over om 22:30 volgens de NS website. Maar mijn trein gaat om 22:13!
Ik overdrijf natuurlijk schromelijk, maar het is wel een serieus verslavend keukenspeeltje, niks zo leuk als pannen vol borrelende suikerstroop of caramelquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja maar tis jouw schuld!! met al die lekkere recepten enzo die je hier steeds laat zien! En dan t raar vinden als mensen denken; 'mmm lekker, wil ik ook maken!'
En jij hoeft toch ook geen honderden km's extra te rennen?
zie mijn editquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk schromelijk, maar het is wel een serieus verslavend keukenspeeltje, niks zo leuk als pannen vol borrelende suikerstroop of caramel
Todo lijst:quote:
ja heb geen zin om terug te zoeken maar je zei dat je er 6 ging halen dacht ikquote:
Weet ik ook wel, niet zo happen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja heb geen zin om terug te zoeken maar je zei dat je er 6 ging halen dacht ik
noem je dat al happen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, niet zo happen.
Ik heb geen reet!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Todo lijst:
- Cure for cancer
- World peace
- etc. etc.
Genoeg te doen, dus hup van je luie reet
nog niet, maar hij wordt iig niet kleiner van op de bank zitten je vervelen missy, hup! in beweging!quote:
Ga dan TV kijkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:16 schreef DarkElf het volgende:
nog niet, maar hij wordt iig niet kleiner van op de bank zitten je vervelen missy, hup! in beweging!
ik ben al aan t multitaskenquote:
Ohhh nasty. Sterkte... Heb je nog genoeg accu op je foon?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:21 schreef LieLie het volgende:
Ik kan hier niet zomaar doen wat ik wil, really. Gewoon uitzitten.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wáág het nietdenk aan de honderden kilometers die je extra moet rennen als je een suikerthermometen bezit
Ja, gelukkig welquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohhh nasty. Sterkte... Heb je nog genoeg accu op je foon?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef DarkElf het volgende:
oeh bedenk me ineens dat ik allemaal leuke kerstvormpjes heb! dus ik ga kerstkoekjes bakken vrijdag.![]()
Dúh soms ben ik zo langzaam!
Is rosbief gewordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien nog een verse wafel halen, heb nog wat ruimte over vandaag
* Stereotomy geeft wat rosbief aan DHquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef Den_Haag het volgende:
ook lekker toch?
hier ook nog honger, zelf na een pizza
Ow lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[me=Stereotomy] geeft wat rosbief aan DH
[/me]
Zeker lekker, rosbiefmet wat peper
L. is vanochtend naar Wenen vertrokken en ik blijf hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:10 schreef Den_Haag het volgende:
lol @Steer
dit weekend nog kerst vieren bij de ouders van L.?
komt je moeder nog?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
L. is vanochtend naar Wenen vertrokken en ik blijf hier![]()
mocht je niet mee in de koffer?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
L. is vanochtend naar Wenen vertrokken en ik blijf hier![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
veel gelachen en nog meer gehuild. Aan t begin al.. En vooral toen de handjes waren geschud, we bij de kist afscheid namen en die toen dichtging... Nu wat thee drinken
veel gelachen en nog meer gehuild. Aan t begin al.. En vooral toen de handjes waren geschud, we bij de kist afscheid namen en die toen dichtging... Nu wat thee drinken
Geen idee, hoop het niet.quote:
Enorme knuffel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoogeveen - Groningen 22:13 staat er gewoon bij mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enorme knuffel!
Nou, ik ga maar wandelen naar het station en daar zie ik wel verder. Er rijden wel een paar treinen, maar op vage tijden en over 22:13 staat er nog niets. En ik heb niet zo'n hip ding dat ik onderweg kan checken![]()
Ha mooi zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, Pa zag er goed uit. Gezellige boel daar ook op zijn kamer:
weet je ook wat deze test inhoud?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:09 schreef Aure het volgende:
[..]
haha, positief denken. Ze heeft vast vaker in sneeuw gelopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, hoop het niet.
Als ze op d'r muil gaat en in het ziekenhuis komt verwacht ze zeker dat ik elke dag even een bezoekje kom brengen ofzo.![]()
het sluiten van de kist het ik elke keer vermeden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
dank je wel. Hopelijk gaat Steer's schema door en ben je normale tijd op je werk!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enorme knuffel!
Nou, ik ga maar wandelen naar het station en daar zie ik wel verder. Er rijden wel een paar treinen, maar op vage tijden en over 22:13 staat er nog niets. En ik heb niet zo'n hip ding dat ik onderweg kan checken![]()
Mijn herinnering:quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, positief denken. Ze heeft vast vaker in sneeuw gelopen
leuk dat het n vrolijke boel daar is en je vader er ook goed uitzietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
het is HET afscheid.. Ik dacht potverdomme laat haar toch ademen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:57 schreef z80 het volgende:
[..]
het sluiten van de kist het ik elke keer vermeden.
om een of andere reden wil ik daar niet bij zijn.
Hm, bij de begrafenissen waar ik bij was, was het sluiten van het luikje boven het gezicht het laatste.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is HET afscheid.. Ik dacht potverdomme laat haar toch ademen!
met een sneer naar jou als in de zin van 'jouw schuld' of zegt ze dat met een knipoog ter herinnering?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn herinnering:
'Mamma, het is glad buiten!'
'Zit niet zo te spelen, we moeten naar school lop...aaaaah *boem*'
En daarna 2 jaar fysiotherapie en regelmatig mij laten weten dat het die keer was dat ze mij naar school bracht dat ze viel.Passieve aggressiviteit, mijn leven is een masterclass.
Een sneer met een knipoog.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met een sneer naar jou als in de zin van 'jouw schuld' of zegt ze dat met een knipoog ter herinnering?
Mooi zo, ik vond het de horror met allemaal vreemde mensen op een kamerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
het laten zakken van de kist in het graf deed me minder, en dat is toch echt het afscheid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is HET afscheid.. Ik dacht potverdomme laat haar toch ademen!
Klinkt als een uitgebreid spelquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, we hebben eindelijk eens de Vorsten van Florence gespeeld. Hebben we al een jaar in de kast liggen of zo.. er staan in de quest wel eens spelrecenties en dan kan je ze daar ook bestellen. Dat zijn vaak niet de makkelijkste en snelste spellen. Zo hebben we deze daar vandaan, Caylus en Martinique. Heel erg leuk maar zo'n studie de eerste keer(Martinique niet trouwens, dat is een vrij eenvoudig spel). Nu dus eindelijk ons eens toe gezet en het is erg leuk (gelukkig)
![]()
![]()
Nu 1 keer gedaan dus, zo meteen de 2e er achter aan nu we het een beetje weten, inslijten zodat we ook tactisch kunnen gaan spelenNu nog te veel dingen om op te letten..
Mr CF toch ook? Of had hij toch iets anders?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, raad eens wie er toch nog sushi heeft gegetenLekker hoor, en nu zelfs al grotendeels de rugtassen ingepakt. Het gaat als een trein hier
Gewonnenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Oh die zijn de 2e ronde aan het spelen.
Gezellig hier hoor
Goezoquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, raad eens wie er toch nog sushi heeft gegetenLekker hoor, en nu zelfs al grotendeels de rugtassen ingepakt. Het gaat als een trein hier
Oeh wat herkenbaar!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn herinnering:
'Mamma, het is glad buiten!'
'Zit niet zo te spelen, we moeten naar school lop...aaaaah *boem*'
En daarna 2 jaar fysiotherapie en regelmatig mij laten weten dat het die keer was dat ze mij naar school bracht dat ze viel.Passieve aggressiviteit, mijn leven is een masterclass.
M'n hamstertje had tonijn teppanyaki - echt een steak van 300 gram ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mr CF toch ook? Of had hij toch iets anders?
Wat is wolf 8 voor gerechtquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk naar deze maar ik regel het zelf niet.
Ga je met je werk? Gezellig hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk naar deze maar ik regel het zelf niet.
Vonden ze het leuk je te zien en ze vroegen natuurlijk allemaal hoe & wat nu?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis.
Leuk, maar erg vermoeiend om alle collegas weer te zien en te spreken.
Steeds hetzelfde riedeltje moeten afdraaien.
Australisch restaurant waar we al vaker gegeten hadden blijft een prima tent.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Op mijn werk aangekomenSlechts 10 minuten vertraging.
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Op mijn werk aangekomenSlechts 10 minuten vertraging.
Je zal allicht blij zijn dat het erop zit, maar toch goed dat je bent gegaan, denk ik!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer thuis.
Leuk, maar erg vermoeiend om alle collegas weer te zien en te spreken.
Steeds hetzelfde riedeltje moeten afdraaien.
Australisch restaurant waar we al vaker gegeten hadden blijft een prima tent.
Ik had de indruk dat ze het wel leuk vonden om mij te zien en sommigen zag ik wat schrikken van mijn eczeem-gezicht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef Isabeau het volgende:
Vonden ze het leuk je te zien en ze vroegen natuurlijk allemaal hoe & wat nu?
Nou ja, zoveel eczeem in je gezicht ziet er ook niet fraai uit hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
Ik had de indruk dat ze het wel leuk vonden om mij te zien en sommigen zag ik wat schrikken van mijn eczeem-gezicht.
En inderdaad allemaal vragen over hoe ik mij voel en wat de toekomst gaat brengen.
Ben nu wel moe en voel alsof mijn hoofd op barsten staat. lekker dus even met een whiskietje maar even onderuit op de bank iets opgenomens op de DVD-recorder bekijken.
Mijn zus en ik hebben in ieder geval nog van dezelfde juf leren schrijven, maar mijn nichtje niet. Ik kreeg trouwens eerder nog weleens commentaar dat mijn handschrift op dat van mijn tante (niet de moeder van het nichtje) lijkt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Idd grappig, CF! Zoiets is toch niet erfelijk? Hebben jullie het van elkaar afgekeken?
Ik zie het in mijn fam. ook hoor, hetzelfde lettergebruik enzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn zus en ik hebben in ieder geval nog van dezelfde juf leren schrijven, maar mijn nichtje niet. Ik kreeg trouwens eerder nog weleens commentaar dat mijn handschrift op dat van mijn tante (niet de moeder van het nichtje) lijkt.
Maar je zou toch denken dat dat 100% aangeleerd is en absoluut niet genetisch bepaald
Nou, inderdaad zeg! Ik geloof niet dat mijn handschrift op dat van iemand in de familie lijkt, maar eigenlijk heb ik daar nooit zo op gelet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn zus en ik hebben in ieder geval nog van dezelfde juf leren schrijven, maar mijn nichtje niet. Ik kreeg trouwens eerder nog weleens commentaar dat mijn handschrift op dat van mijn tante (niet de moeder van het nichtje) lijkt.
Maar je zou toch denken dat dat 100% aangeleerd is en absoluut niet genetisch bepaald
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed. Trusten allemaal alvast en Isa, werk ze!
Mijn overleden grootouders hadden ook een beetje hetzelfde handschrift - zelfde dorpsschoolquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Nou, inderdaad zeg! Ik geloof niet dat mijn handschrift op dat van iemand in de familie lijkt, maar eigenlijk heb ik daar nooit zo op gelet.
Zijn er zoveel nieuwe recepten gepost dan? Wel een lekker klusje voor de nachtdienst, werk-zequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Nou wilde ik vannacht het fok kookboek bij gaan werken, maar ik heb geen idee hoe Muck dat altijd deed. Zette ze er gewoon alle recepten in die werden aangedragen? Vind het ook een beetje vreemd hoe het allemaal is gegaan, besluit dat zij het niet meer kon doen omdat alle rechten werden afgenomen en verder geen dank je wel of niets.
Ja, leek mij ook een mooi klusjequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn er zoveel nieuwe recepten gepost dan? Wel een lekker klusje voor de nachtdienst, werk-ze
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:05 schreef borisz het volgende:
Over mijn handschrift gaan we het maar niet hebben.
Vandaar al sinds groep 6 een laptop
Handschrift is een gevolg van mijn spierziekte. Ik red het gewoon niet om een hele lange tijd netjes te schrijven. Dan krijg ik alleen maar kramp.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
dan is er meer aan de hand dan alleen een slecht handschrift lijkt me.. of heeft je moeder dat zelf betaald??
Wow, zou je dan een nog slechter handschrift hebben dan ikquote:Op woensdag 22 december 2010 00:05 schreef borisz het volgende:
Over mijn handschrift gaan we het maar niet hebben.
Vandaar al sinds groep 6 een laptop
Ah logisch! Bij mij is het gewoon een gebrek aan fijne motoriekquote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Handschrift is een gevolg van mijn spierziekte. Ik red het gewoon niet om een hele lange tijd netjes te schrijven. Dan krijg ik alleen maar kramp..
Ah kijk.. soort van rugzakje avant la lettre..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Handschrift is een gevolg van mijn spierziekte. Ik red het gewoon niet om een hele lange tijd netjes te schrijven. Dan krijg ik alleen maar kramp.. En dat ging toen nog via het GAK
Kreeg de laptop via hun in bruikleen
Ja mijn motoriek is daardoor ook minderquote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah logisch! Bij mij is het gewoon een gebrek aan fijne motoriek
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah logisch! Bij mij is het gewoon een gebrek aan fijne motoriek
Mijn handschrift is tijdens mijn studie definitief verkloot, daarvoor kon ik het nog een tijdlang redelijk netjes houden, maar sinds de tijden dat ik lappen tekst moest produceren in korte tijd is het drama.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:13 schreef borisz het volgende:
Ik kan best netjes schrijven als het nodig is. Maar dan ben ik alleen maar op de schrijven aan het letten en 2 uur volhouden met een tentamen gaat sowieso niet lukken.
Alle toetsen, ook CSE, heb ik vanaf groep 6 en later middelbare school en nu ook VU op de laptop gemaakt. Enige uitzondering was wiskunde.
Cool, oude ambachten zijn ondergewaardeerdquote:Op woensdag 22 december 2010 00:35 schreef golfer het volgende:
Ik kan nog prima met een kroontjespen schrijven. Zoals ik het geleerd heb op de lagere school in 1960.
Wel fijn dat het konquote:Op woensdag 22 december 2010 00:13 schreef borisz het volgende:
Ik kan best netjes schrijven als het nodig is. Maar dan ben ik alleen maar op de schrijven aan het letten en 2 uur volhouden met een tentamen gaat sowieso niet lukken.
Alle toetsen, ook CSE, heb ik vanaf groep 6 en later middelbare school en nu ook VU op de laptop gemaakt. Enige uitzondering was wiskunde.
Inpakken en onder de boom bij je oudersquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk zo'n kerstborrelVeel te harde takkeherrie
Maar wel een leuk kerstpakketje
VVV-bon, een mini-amandelstaaf en een zakje kerstchocola. Past ook perfect bij mijn voornemen
Oh...da's geen slecht planquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Inpakken en onder de boom bij je ouders![]()
![]()
Hebben ze bij mij al gedaanquote:VVV bonnen is wel leuk, ik heb ook voor 50 ¤ liggen van mijn werkNu nog mijn salaris storten
Geen idee. Ik heb dat hier wel liggen, maar waar het vandaan kwam....quote:Zouden ze bij een grote appie, keukentouw verkopen?
njam njam, dat is heel geen strafquote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef golfer het volgende:
Het kerstmenu begint hier trouwens wat vastere vorm aan te nemen.
Behalve die ene dag die Runderfiletrollade met eekhoorntjesbrood hebben we vanavond besloten dat we de kreeftjes gaan gebruiken om Linguine met kreeft te maken.
WHZquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Zouden ze bij een grote appie, keukentouw verkopen?
Oe dan motten we de stad voor in ben ik bang, blokker ook niet denk je?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Sunnythesun het volgende:
ben er bang voor.. Betere kookwinkel (Huismuis of Dille en Kamille) proberen
Zou je kunnen proberen, maar ik heb het er nooit zien liggen. Ik heb een flinke rol ooit toevallig in Borne bij een kookwinkel gehaald. Was dat ik er toen toevallig tegen aan liep dus..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe dan motten we de stad voor in ben ik bang, blokker ook niet denk je?
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef TAV74 het volgende:
Wat een straf trouwens, zo'n vakantie. Lekker elke avond een glaasje whisky, beetje SR kijken, spelletjes doen en er wat omheen lanterfanten. Onthaasten ftw
Ooooh als de desbetreffende vrouw achter de toonbank staat kan ik dat wel aan golfer overlatenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Zou je kunnen proberen, maar ik heb het er nooit zien liggen. Ik heb een flinke rol ooit toevallig in Borne bij een kookwinkel gehaald. Was dat ik er toen toevallig tegen aan liep dus..
Je zou ook je poelier lief aan kunnen kijken natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooooh als de desbetreffende vrouw achter de toonbank staat kan ik dat wel aan golfer overlaten
Snap niet dat er mensen zijn die dit zonde van de tijd vindenquote:
Lekker he? Wij merken ook dat de ontspanning, ontladig een beetje zijn intrede komt doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef TAV74 het volgende:
Wat een straf trouwens, zo'n vakantie. Lekker elke avond een glaasje whisky, beetje SR kijken, spelletjes doen en er wat omheen lanterfanten. Onthaasten ftw
Ja, merk nu ook wel dat het vanaf de zomer gekkenhuis is geweest, was hier helemaal aan toequote:Op woensdag 22 december 2010 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker he? Wij merken ook dat de ontspanning, ontladig een beetje zijn intrede komt doen.
Gpen en moeoeoeeo... ik mot wel do en vrij nog werken
Mijn borsthaar aan haar tonen heeft weinig zin, denk ik. Die 5 haren maken niet echt indruk.quote:
Iddquote:Op woensdag 22 december 2010 00:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Snap niet dat er mensen zijn die dit zonde van de tijd vinden
Heerlijk hequote:Op woensdag 22 december 2010 00:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben inmiddels wel zo onthaast dat ik behoefte heb aan minimaal 1 activiteit per dagEn dat is een goed teken dus!!
Als ze gewoon niet van borsthaar houdt maak je daarmee juist wel indrukquote:Op woensdag 22 december 2010 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn borsthaar aan haar tonen heeft weinig zin, denk ik. Die 5 haren maken niet echt indruk.
Maar ze vindt mij sowieso wel leuk, weet ik.
Smooth operatorquote:Op woensdag 22 december 2010 00:50 schreef TAV74 het volgende:
Als ze gewoon niet van borsthaar houdt maak je daarmee juist wel indruk
Ik zit al 10 minuten een passend antwoord te formuleren, maar ik kom er nog niet uitquote:
Heel goedquote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zit al 10 minuten een passend antwoord te formuleren, maar ik kom er nog niet uit
Ik speel hem door naar mijn secondantquote:
Kom er maar in, Sunnyquote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik speel hem door naar mijn secondant
Ze zoekt nog even in de encyclopedie.quote:
Wanneer vertrek je dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze zoekt nog even in de encyclopedie.
Nou, tijd voor Stilton danquote:Op woensdag 22 december 2010 01:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
kom er niet uit.. hogere wiskunde dit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |