Hierbij bied ik mijn complete collectie 7" of the month club singles aan. Ze zijn stuk voor stuk in uitstekende conditie! Ik heb geen ruimte meer voor een platenspeler en ze liggen dus al ruim 2 jaar stof te vangen.
Ze zijn uitgegeven vanaf februari 2005 tot en met januari 2006. Ik was destijds lid van de club (deze set is er 1 van slechts 3000 wereldwijd) en heb dus elke 7" als special edition ontvangen, dat wil zeggen: gekleurd/transparant of picture vinyl. De verdere drukken zijn op standaard zwart vinyl uitgegeven.
De singles zijn erg gewild op ebay, maar dan slechts per stuk. Ik wil de serie graag als geheel aan een andere liefhebber verkopen.
Lees hier wat meer over de singles:
http://www.nofxwiki.net/w/7%22_Of_The_Month_ClubAangezien het gros van de singles per stuk 20-30 euro waard zijn op ebay vind ik de prijs moeilijk te schatten.
Ik zet de vanafprijs op
200 euro voor de hele set. Bieden onder dit bedrag heeft geen zin.
De set wordt ALLEEN per aangetekende post verstuurd (als je voor verzenden kiest). De verzendkosten worden gedeeld. Afhalen kan ook. Eventueel kan ik komen bezorgen voor 5 euro als je langs de route Leiden - Aalsmeer (Lees A4/44/N201) woont.
Ik ga nu foto's maken van de singles, die zet ik hier zo meteen bij.
Edit: hierbij de foto's:
#1 by
F/Stops, on Flickr
#2 by
F/Stops, on Flickr
#3 by
F/Stops, on Flickr
#4 by
F/Stops, on Flickr
#5 by
F/Stops, on Flickr
#6 by