Ok was niet antwoord dat verandert was maar maakt niet uit , als dat de regels zijn, so be it...quote:
waxmask +1quote:Op woensdag 29 december 2010 02:09 schreef waxmask het volgende:
Major Konig - Ed Harris - Enemy at the gates - Vassily Zaitsev
quote:
Fisher Kingquote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef DragonFodder het volgende:
Film?
[ afbeelding ]
Kon effe geen moeilijker verzinnen.
hihi! Is het Duel?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:40 schreef Robar het volgende:
Wat een beschamend slecht antwoord eigenlijk
quote:
quote:
quote:
Ik vond de film best wel te doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Human Centipede, dat misbaksel van Tom Six... Nog niet gezien, maar ik weet ook niet of ik dat wel wil.
Je kijkt al uit naar deel 2?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik vond de film best wel te doen.
Dat is goed
Yep, de eerste film vond ik trouwens niet zo smerig als ik had verwacht.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je kijkt al uit naar deel 2?
Hè bah, een Nederlandse film. En dan ook nog eens met die vreselijke egotripper De Mol.quote:
Je was vroeger vrij actief blijkbaar.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
Heb ik 100 punten bij elkaar geschraapt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |