Haha...quote:Op maandag 20 december 2004 12:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
Lopen we hier al warm voor heren?
Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank, en ik acht je slim genoeg om dat in te zien.quote:Op maandag 20 december 2004 11:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, een lelijk puisterig mokkel is ineens mooi met lang haar, wou je zeggen
My thoughts exactly.quote:Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef DJ-Maurits het volgende:
Heel leuk Verbal... idd allemaal prachtige vrouwen met een semi-kort koppie. Deze vrouwen zien er nog goed uit in een jutezak, dat wil dan toch niet zeggen dat een jutezak zo geweldig staat?
Ik weet zeker dat ze met lang haar nóg knapper zijn.....
Precies, als je die korte koppies al half lang noemtquote:Op maandag 20 december 2004 11:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, da's allemaal halflang haar...
Halflang is nog altijd riant op de schouders, hoor.
V.
Maar waarom doen ze het dan? Er zullen ook wel vrouwen zijn die nog steeds wel een beetje knap zijn als ze met een drol op hun hoofd rondlopen. Kort haar wordt door de meeste mannen als onnatuurlijke, lelijke unisex beschouwd dat gewoon nooit mooier is dan een stel flinke neukteugels.quote:Het zijn vaak juist de hele mooie bekkies die kort haar kunnen hebben
Omdat ze het MOOI vinden, DUH!!!!!quote:Op maandag 20 december 2004 13:01 schreef Speth het volgende:
[..]
Maar waarom doen ze het dan? Er zullen ook wel vrouwen zijn die nog steeds wel een beetje knap zijn als ze met een drol op hun hoofd rondlopen. Kort haar wordt door de meeste mannen als onnatuurlijke, lelijke unisex beschouwd dat gewoon nooit mooier is dan een stel flinke neukteugels.
Overigens vind ik kort haar bij mannen ook lelijk, maar dat is om een andere reden.
Je zou eens naar je eigen rotkop moeten kijken...quote:Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
Dit is er mis met kort haar
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19 ,post uit andere thread dusI rest my case
Ja en Lacoste post alleen maar dames die er na een driedubbele make over nog niet uit zouden zienquote:Op maandag 20 december 2004 12:10 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank, en ik acht je slim genoeg om dat in te zien.
Het lijkt me dat geen enkele vrouw (behalve lesbiennes... hmm...) onverschillig tegenover de mening van mannen staat. Feministische utopie.quote:Omdat ze het MOOI vinden, DUH!!!!!
Als vrouwen alles alleen zouden doen opdat het bij mannen in de smaak valt, terwijl ze het zelf liever anders zouden doen, zouden ze weer neergezet worden als afhankelijke behaagzieke wezentjes.
Ik ervaar iets heel anders. Lang haar bij mannen is wellicht meer bevolkingsgroep gebonden, maar ik moet me ernstig vergissen, of 90% van de meiden die er voor mij toe doen vinden lang mooier dan kort.quote:De meeste vrouwen vinden lang haar bij een vent drie keer niks, knip jij het dan nu ook meteen maar kort
Dat zijn dan vrouwen.quote:Ontopic : Ik heb dus idd kort haar zoals je kan zien als je op de link hierboven klikt...maar goed. Ik krijg van iedereen de reactie dat het leuker staat dan lang haar.
Ik moet je teleurstellen, maar dat zal aan onze mening niets veranderen. Sterker nog...quote:Overigens, ik heb een lange mat in mijn nek, dat zie je op die foto niet
Ga jij je mond eens even spoelen, het is dat ik nu even geen camera hebquote:Speth heeft nog kort haar
De foto's die je post van cameron en paris zijn halflang...en dat zal de dame in kwestie zelf ook zeggenquote:Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vraag het eens aan een meisje met die lengte haar. Die zal echt niet zeggen dat ze halflang haar heeft, hoor.
Daarnaast zeur je om voorbeelden... ik heb een extreem duidelijk voorbeeld gegeven, maar daar reageer je weer niet op.
V.
Gaan we vriendelijkheden uitwisselen?quote:Op maandag 20 december 2004 13:08 schreef ivetje het volgende:
Je zou eens naar je eigen rotkop moeten kijken...
Je zegt hier zelf al dat mensen zoiets hebben van, neem maar kort haar want daar doe je tenminste wel wat mee bij gebrek aan beter. Je zou het lang kunnen laten groeien en dan eens stylen, ben benieuwd of ze dan nog zeggen dat het kort moet.quote:Ik krijg van iedereen de reactie dat het leuker staat dan lang haar. Vooral ook omdat ik er geen fuck mee doe als het lang is...
mijn vriend vind het ook gewoon leuk hoorquote:
Wat bedoel je met stylen?quote:Op maandag 20 december 2004 13:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je zou het lang kunnen laten groeien en dan eens stylen, ben benieuwd of ze dan nog zeggen dat het kort moet.
Ten eerste reageer jij in dat topic helemaal niet op mijn kapsel maar op het hele plaatje, en daar ging het niet om!!quote:Op maandag 20 december 2004 13:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Gaan we vriendelijkheden uitwisselen?Door het plaatsen van een foto in het "ik wil mijn haar laten groeien" topic, vraag je om een reactie over je kapsel, die heb je gekregen. Dat je er niet mee overweg kan is jouw zaak.
[..]
Je zegt hier zelf al dat mensen zoiets hebben van, neem maar kort haar want daar doe je tenminste wel wat mee bij gebrek aan beter. Je zou het lang kunnen laten groeien en dan eens stylen, ben benieuwd of ze dan nog zeggen dat het kort moet.
leuk modelletje, of krullen ofzo. Er iets mee doenquote:
Ten eerste postte je het hele plaatje, niet alleen je kapsel. Dan kan je ook feedback verwachten op het geheel.quote:Ten eerste reageer jij in dat topic helemaal niet op mijn kapsel maar op het hele plaatje, en daar ging het niet om!!
Als vrouw zou je dat toch moeten wetenquote:
Oh? dat maak jij op uit een post waar niets anders instaat dan "quote:Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef ivetje het volgende:
Ten eerste reageer jij in dat topic helemaal niet op mijn kapsel maar op het hele plaatje, en daar ging het niet om!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |