abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2004 @ 12:00:31 #101
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24098982
Heren, kunnen we het niet even gezellig houden. Het is tenslotte bijna kerst
pi_24098989
Goed...

Dit zal toch wel iets gemiddelder zijn...
pi_24099085
Lopen we hier al warm voor heren?
pi_24099130
Ik snap dat "lang haar is vrouwelijker" argument niet helemaal. Er is niks, maar dan ook NIKS vrouwelijks aan lang haar. Het is geen primair en ook geen secundair geslachtskenmerk en daarbij is het haar van vrouwen van nature helemaal niet langer dan dat van mannen (dus zonder te knippen of scheren).

Het is puur cultureel. Er zijn meer mannen met kort haar dan met lang haar. Er zijn meer vrouwen met lang haar, dan mannen met lang haar... misschien dat daarmee de asociatie lang haar -> vrouwelijk is ontstaan! Als je was opgegroeid in een samenleving waarin mannen èn vrouwen allemaal kort haar òf allemaal lang haar hadden, dan zou je lang haar niet per definitie vrouwelijk vinden.
pi_24099150
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
Lopen we hier al warm voor heren?
Haha...
pi_24099156
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:07 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, een lelijk puisterig mokkel is ineens mooi met lang haar, wou je zeggen
Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank, en ik acht je slim genoeg om dat in te zien.
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_24099560
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef DJ-Maurits het volgende:
Heel leuk Verbal... idd allemaal prachtige vrouwen met een semi-kort koppie. Deze vrouwen zien er nog goed uit in een jutezak, dat wil dan toch niet zeggen dat een jutezak zo geweldig staat?
Ik weet zeker dat ze met lang haar nóg knapper zijn.... .
My thoughts exactly.
pi_24100025
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, da's allemaal halflang haar...

Halflang is nog altijd riant op de schouders, hoor.

V.
Precies, als je die korte koppies al half lang noemt

Ik vind kort haar bij sommige dames juist erg mooi.
Het zijn vaak juist de hele mooie bekkies die kort haar kunnen hebben
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24100080
quote:
Het zijn vaak juist de hele mooie bekkies die kort haar kunnen hebben
Maar waarom doen ze het dan? Er zullen ook wel vrouwen zijn die nog steeds wel een beetje knap zijn als ze met een drol op hun hoofd rondlopen. Kort haar wordt door de meeste mannen als onnatuurlijke, lelijke unisex beschouwd dat gewoon nooit mooier is dan een stel flinke neukteugels.

Overigens vind ik kort haar bij mannen ook lelijk, maar dat is om een andere reden.
pi_24100185
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:01 schreef Speth het volgende:

[..]

Maar waarom doen ze het dan? Er zullen ook wel vrouwen zijn die nog steeds wel een beetje knap zijn als ze met een drol op hun hoofd rondlopen. Kort haar wordt door de meeste mannen als onnatuurlijke, lelijke unisex beschouwd dat gewoon nooit mooier is dan een stel flinke neukteugels.

Overigens vind ik kort haar bij mannen ook lelijk, maar dat is om een andere reden.
Omdat ze het MOOI vinden, DUH!!!!!
Als vrouwen alles alleen zouden doen opdat het bij mannen in de smaak valt, terwijl ze het zelf liever anders zouden doen, zouden ze weer neergezet worden als afhankelijke behaagzieke wezentjes.

De meeste vrouwen vinden lang haar bij een vent drie keer niks, knip jij het dan nu ook meteen maar kort
  maandag 20 december 2004 @ 13:08:25 #111
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24100206
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
Dit is er mis met kort haar

[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19 ,post uit andere thread dus

I rest my case
Je zou eens naar je eigen rotkop moeten kijken...

Ontopic : Ik heb dus idd kort haar zoals je kan zien als je op de link hierboven klikt...maar goed. Ik krijg van iedereen de reactie dat het leuker staat dan lang haar. Vooral ook omdat ik er geen fuck mee doe als het lang is, het hangt langs mijn gezicht en daar krijg ik een heel lang/smal gezicht van. Ik ben er blij mee, hoewel ik het nu wel weer lang wil hebben omdat ik dat geode met gel weer zat ben Maar goed, het was tot ongeveer 10 centimeter over mijn schouders, en toen heb ik het zo kort laten knippen Krijg alleen nu zo'n vervelende irritante tussenlengte waar je nix mee kan.
Overigens, ik heb een lange mat in mijn nek, dat zie je op die foto niet
To infinity…and beyond!
pi_24100226
Speth heeft nog kort haar
pi_24100286
Ik heb het gewoon halflang, maar niet iedereen kan ook echt lang haar hebben. Bij mij ist gewoon te dun daarvoor en hangt het helemaal stijl naar beneden, niks aan .
pi_24100296
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:10 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank, en ik acht je slim genoeg om dat in te zien.
Ja en Lacoste post alleen maar dames die er na een driedubbele make over nog niet uit zouden zien

Als je dun haar hebt, moet je het gewoon niet lang dragen.
Om te stellen dan dat kort haar per definitie de lelijkste keuze is, is onzin.
Veel dames met kort haar dragen het kort omdat lang haar gewoon geen goede optie is.
We hebben niet allemaal de mogelijkheid om zoals Georgina of Katja peperdure lange neplokken aan te meten ,die iedere drie maanden vervangen dan wel opnieuw ingezet moeten worden
pi_24100318
quote:
Omdat ze het MOOI vinden, DUH!!!!!
Als vrouwen alles alleen zouden doen opdat het bij mannen in de smaak valt, terwijl ze het zelf liever anders zouden doen, zouden ze weer neergezet worden als afhankelijke behaagzieke wezentjes.
Het lijkt me dat geen enkele vrouw (behalve lesbiennes... hmm...) onverschillig tegenover de mening van mannen staat. Feministische utopie.
quote:
De meeste vrouwen vinden lang haar bij een vent drie keer niks, knip jij het dan nu ook meteen maar kort
Ik ervaar iets heel anders. Lang haar bij mannen is wellicht meer bevolkingsgroep gebonden, maar ik moet me ernstig vergissen, of 90% van de meiden die er voor mij toe doen vinden lang mooier dan kort.
quote:
Ontopic : Ik heb dus idd kort haar zoals je kan zien als je op de link hierboven klikt...maar goed. Ik krijg van iedereen de reactie dat het leuker staat dan lang haar.
Dat zijn dan vrouwen.
quote:
Overigens, ik heb een lange mat in mijn nek, dat zie je op die foto niet
Ik moet je teleurstellen, maar dat zal aan onze mening niets veranderen. Sterker nog...
quote:
Speth heeft nog kort haar
Ga jij je mond eens even spoelen, het is dat ik nu even geen camera heb
  maandag 20 december 2004 @ 13:14:16 #116
11458 ivetje
pi_24100321
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef Verbal het volgende:

[..]

Vraag het eens aan een meisje met die lengte haar. Die zal echt niet zeggen dat ze halflang haar heeft, hoor.

Daarnaast zeur je om voorbeelden... ik heb een extreem duidelijk voorbeeld gegeven, maar daar reageer je weer niet op.

V.
De foto's die je post van cameron en paris zijn halflang...en dat zal de dame in kwestie zelf ook zeggen Mijn haar is kort... Dat van de dames die ik noemde is halflang...het gaat echt om kort haar
To infinity…and beyond!
pi_24100357
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:08 schreef ivetje het volgende:

Je zou eens naar je eigen rotkop moeten kijken...
Gaan we vriendelijkheden uitwisselen? Door het plaatsen van een foto in het "ik wil mijn haar laten groeien" topic, vraag je om een reactie over je kapsel, die heb je gekregen. Dat je er niet mee overweg kan is jouw zaak.
quote:
Ik krijg van iedereen de reactie dat het leuker staat dan lang haar. Vooral ook omdat ik er geen fuck mee doe als het lang is...
Je zegt hier zelf al dat mensen zoiets hebben van, neem maar kort haar want daar doe je tenminste wel wat mee bij gebrek aan beter. Je zou het lang kunnen laten groeien en dan eens stylen, ben benieuwd of ze dan nog zeggen dat het kort moet.
  maandag 20 december 2004 @ 13:16:25 #118
11458 ivetje
pi_24100368
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:14 schreef Speth het volgende:

Dat zijn dan vrouwen.
mijn vriend vind het ook gewoon leuk hoor En wat heeft een familie met kort haar ermee te maken Mijn broer had haar tot over zijn schouders...idd errug kort voor een man
To infinity…and beyond!
pi_24100416
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:15 schreef 205_Lacoste het volgende:

Je zou het lang kunnen laten groeien en dan eens stylen, ben benieuwd of ze dan nog zeggen dat het kort moet.
Wat bedoel je met stylen?
  maandag 20 december 2004 @ 13:19:37 #120
11458 ivetje
pi_24100431
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:15 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Gaan we vriendelijkheden uitwisselen? Door het plaatsen van een foto in het "ik wil mijn haar laten groeien" topic, vraag je om een reactie over je kapsel, die heb je gekregen. Dat je er niet mee overweg kan is jouw zaak.
[..]

Je zegt hier zelf al dat mensen zoiets hebben van, neem maar kort haar want daar doe je tenminste wel wat mee bij gebrek aan beter. Je zou het lang kunnen laten groeien en dan eens stylen, ben benieuwd of ze dan nog zeggen dat het kort moet.
Ten eerste reageer jij in dat topic helemaal niet op mijn kapsel maar op het hele plaatje, en daar ging het niet om!!

Maar goed, als ik lang haar heb en het style is het na 2 minuten weer hetzelfde omdat ik onwijs dik haar heb. Alles glijdt eruit, zoals krullen etc. Lang haar heeft bij mij dus helemaal geen zin, kort haar eigenlijk ook niet want het groeit veel te snel maar goed Als ik lang haar heb zeurt iedereen weer over de lange haren in het doucheputje en op de eettafel, dus het is toch nooit goed wat je doet! Daarnaast kent iedereen die mijn korte haar leuk vind me ook met lang haar...en ook met verschillende kapsels met lang haar. Dus ja, ze zeggen oprecht dat kort haar leuker is...
To infinity…and beyond!
  maandag 20 december 2004 @ 13:20:26 #121
11458 ivetje
pi_24100441
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef Nouk het volgende:

[..]

leuk modelletje, of krullen ofzo. Er iets mee doen En het niet zomaar laten hangen
To infinity…and beyond!
pi_24100449
quote:
Ten eerste reageer jij in dat topic helemaal niet op mijn kapsel maar op het hele plaatje, en daar ging het niet om!!
Ten eerste postte je het hele plaatje, niet alleen je kapsel. Dan kan je ook feedback verwachten op het geheel.

Ten tweede was ik het grondig met hem eens.

Ten derde... heb je er nou al iets aan gedaan?
pi_24100453
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef Nouk het volgende:

Als vrouw zou je dat toch moeten weten Als je opstaat dat je met de föhn door je haar gaat, een juist model er in probeert te krijgen. Misschien zelfs wat stylingproducten gebruiken in dien nodig. Dus niet opstaan en vervolgens een staartje in, of nog ergen niets mee doen, en klaar.
pi_24100474
bij sommige meisjes staat kort haar wel leuk, maar bij de meeste is het idd wel fout. Kom op lang haar is meestal mooier, en als je kort haar draag doet het dan wel modieus. Niet zoals dit:

voor de rest kan kort haar opzich leuk zijn, als er wat goeds mee is gedaan.
pi_24100491
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:19 schreef ivetje het volgende:
Oh? dat maak jij op uit een post waar niets anders instaat dan " ". Dan voel jij je zéér snel aangesproken aangezien het topic over 'haar' gaat, het is niet het B&H topic of iets dergelijks. Maar daaruit maak ik op dat het vaker gezegd wordt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')