quote:Wie zijn vriendin deze Kerst eens lekker wil verwennen, geeft haar een tegoedbon voor een Chai-Yok. Deze nieuwste trend is een soort stoombad voor de vagina.
Chai-Yok is een Koreaanse vinding maar rukt snel op naar het Westen. Met behulp van veertien verschillende kruiden worden de intiemste delen van de vrouw gereinigd.
Het zou een weldaad voor het lichaam zijn, en helpen tegen stress, schimmelinfecties, aambeien en blaasontstekingen. En omdat alle giftige stoffen worden afgevoerd, zou vrouwlief nog vruchtbaarder worden ook.
De vrouw die het stoombad ondergaat dient plaats te nemen op een stoel met een gat erin. Via het gat stijgt stoom op naar de fijnste vrouwendelen. Helaas is de werking nog niet wetenschappelijk bewezen.
stoofperen in combi met stoomdozenquote:
Da's meer een stoofpruim dan, na de stoomdoosquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
stoofperen in combi met stoomdozen![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's meer een stoofpruim dan, na de stoomdoos
Moet het specifiek over 1 persoon gaan dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
Pagan, care to share over wie je sig eigenlijk gaat?
leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Huuuu een stoomdoos![]()
Non ik ga ff de laatste pics uppen
De 'wie' in mijn vraag kon ook op meervoud slaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Moet het specifiek over 1 persoon gaan dan?
Ik ga eerst ff pleepp in chico zn schoenen frotten en ze op de verwarming zeggenquote:
Stoomperen?quote:
Wie wel, gaat is toch IMHO enkelvoud.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De 'wie' in mijn vraag kon ook op meervoud slaan
moet ik echt een mierenneuker gaan paintenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wie wel, gaat is toch IMHO enkelvoud, waar gaan op meerdere personen duidt.
Nee hoor, wie kan enkelvoud en meervoud zijn maar het is lijdend voorwerp, geen onderwerp, dus de werkwoordvorm doet er niet toe, het antwoord kan enkelvoud of meervoud zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wie wel, gaat is toch IMHO enkelvoud, waar gaan op meerdere personen duidt.
DOES A BEAR SHIT IN THE WOODS???quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet ik echt een mierenneuker gaan painten![]()
En een muggenzifter.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet ik echt een mierenneuker gaan painten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |