Ik blijf hopen dat die ene leuke, maar de ietwat jonge, collega toch stiekem ervoor uit durft te komen dat zoenen met meisjes verkeerd isquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik ook dácht dat iemand (studiegenoot) wat softerig, lieverig was, en een paar jaar later zie ik via de social media dat hij is getransformeerd tot een enórme nicht. Niet alleen een goede gaydar dus, maar ook nogal... zonde. Niet voor mij ofzo, ik had verder niks met hem op wat voor manier ook, maar het is raar om iemand zo te zien zijn geworden. Eh... Ja.
"Vind ik leuk"quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf hopen dat elke leuke jongen op de bus die me aankijkt en waar ik naar terugkrijg op me af stapt.
Dat lijkt me idd een baggerfilm jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
Zojuist trouwens Unstopable gezien... wat een domper zeg
Maar Chris Pine
Do you want a lover?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf hopen dat elke leuke jongen op de bus die me aankijkt en waar ik naar terugkrijg op me af stapt.
Da's ook geen film die je voor het verhaal moet kijken, volgens mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
Zojuist trouwens Unstopable gezien... wat een domper zeg
Maar Chris Pine
Lover ánd a life will do!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do you want a lover?
Or do you want a life?
One hand or the other?
The butter or the breadknife?
Do you choose winter, spring, summer or fall?
It's driving me crazy.............
That I can't have it all
*aan netfixlijst toevoeg*quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onverwacht mooie film
Wondy, denk dat ie wel iets voor jou is
Moet je voor de grap eens kijken met Google Streetview.quote:De politie Eindhoven is vanochtend met groot machtsvertoon een woonwagenkamp aan de Castiliëlaan binnengevallen.
Leuke huisjes welquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens kijken met Google Streetview.
http://maps.google.nl/map(...)A&cbp=12,213.05,,0,5
quote:
Als een slagveld, omdat ze het niet eens kunnen worden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Stel nou dat homo's de gewoonte hadden om zo bij elkaar te willen wonen op een apart terreintje, hoe zou dat er dan uit zien?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Is het je ooit opgevallen dat FOK! meer smilies dan deheeft?
.
[ afbeelding ]
Hij's niet overal even goed geacteerd, en bij de eerste nicht dat ik "SHut! Up!", maar vond hem erg fascinerend en de moeite waard.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
*aan netfixlijst toevoeg*
Ik laat over drie maanden wel horen hoe ik hem vond
Overdaad schaadt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]is een geweldige smiley.
Je herkende 'm toch wel?quote:
Mijn favoriete state-of-mind. Alhoewel, misschien gewoon mijn meestgebruiktequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft me een beetje melancholisch gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |