Ik blijf hopen dat die ene leuke, maar de ietwat jonge, collega toch stiekem ervoor uit durft te komen dat zoenen met meisjes verkeerd isquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik ook dácht dat iemand (studiegenoot) wat softerig, lieverig was, en een paar jaar later zie ik via de social media dat hij is getransformeerd tot een enórme nicht. Niet alleen een goede gaydar dus, maar ook nogal... zonde. Niet voor mij ofzo, ik had verder niks met hem op wat voor manier ook, maar het is raar om iemand zo te zien zijn geworden. Eh... Ja.
"Vind ik leuk"quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf hopen dat elke leuke jongen op de bus die me aankijkt en waar ik naar terugkrijg op me af stapt.
Dat lijkt me idd een baggerfilm jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
Zojuist trouwens Unstopable gezien... wat een domper zeg
Maar Chris Pine
Do you want a lover?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf hopen dat elke leuke jongen op de bus die me aankijkt en waar ik naar terugkrijg op me af stapt.
Da's ook geen film die je voor het verhaal moet kijken, volgens mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
Zojuist trouwens Unstopable gezien... wat een domper zeg
Maar Chris Pine
Lover ánd a life will do!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do you want a lover?
Or do you want a life?
One hand or the other?
The butter or the breadknife?
Do you choose winter, spring, summer or fall?
It's driving me crazy.............
That I can't have it all
*aan netfixlijst toevoeg*quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onverwacht mooie film
Wondy, denk dat ie wel iets voor jou is
Moet je voor de grap eens kijken met Google Streetview.quote:De politie Eindhoven is vanochtend met groot machtsvertoon een woonwagenkamp aan de Castiliëlaan binnengevallen.
Leuke huisjes welquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens kijken met Google Streetview.
http://maps.google.nl/map(...)A&cbp=12,213.05,,0,5
quote:
Als een slagveld, omdat ze het niet eens kunnen worden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Stel nou dat homo's de gewoonte hadden om zo bij elkaar te willen wonen op een apart terreintje, hoe zou dat er dan uit zien?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Is het je ooit opgevallen dat FOK! meer smilies dan deheeft?
.
[ afbeelding ]
Hij's niet overal even goed geacteerd, en bij de eerste nicht dat ik "SHut! Up!", maar vond hem erg fascinerend en de moeite waard.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
*aan netfixlijst toevoeg*
Ik laat over drie maanden wel horen hoe ik hem vond
Overdaad schaadt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]is een geweldige smiley.
Je herkende 'm toch wel?quote:
Mijn favoriete state-of-mind. Alhoewel, misschien gewoon mijn meestgebruiktequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft me een beetje melancholisch gemaakt.
Alleen kijken voor Chris Pine is een beetje teveel van het goede...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's ook geen film die je voor het verhaal moet kijken, volgens mij
Natuurlijk! Waar zie je me voor aan?quote:
Waarvan is dit?quote:En een lover EN een life? kan dat?
Jezus Erik, dat is wel heel erg veeleisend.
Ik wil gewoon dit:
De droom had geklopt - dit was als thuiskomen, als vragen: waar ben ik mijn hele leven geweest?, wat alleen een andere manier was om te vragen: waar was je toen ik klein was?, wat de zoveelste manier was om te vragen: wat is het leven zonder dit? en daardoor kwam het uiteindelijk dat ik het was, niet hij, niet één keer, maar steeds opnieuw uitriep: als je nu stopt, heb je mijn dood op je geweten, als je nu stopt, heb je mijn dood op je geweten, want het was ook mijn manier om de cirkel rond te maken tussen de droom en de fantasie, tussen mij en hem, de woorden waarnaar ik zo verlangd had van zijn mond naar mijn mond terug in zijn mond, woorden uitwisselend van mond naar mond, en het moet toen zijn geweest dat ik obscene dingen begon te zeggen die hij herhaalde, zachtjes eerst, totdat hij zei: "Noem me bij jouw naam en ik zal jou bij mijn naam noemen," wat ik nog nooit van mijn leven had gedaan, en wat me, zodra ik mijn eigen naam zei alsof het de zijne was, meenam naar een wereld die ik nog nooit van mijn leven met iemand had gedeeld en sindsdien nooit meer gedeeld heb.
Dan liever Star Trek, jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alleen kijken voor Chris Pine is een beetje teveel van het goede...
Dat zijn ook bijna geen woonWAGENS meerquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk! Waar zie je me voor aan?
[..]
Waarvan is dit?
Oh ja, die moet ik ook nog steeds lezen.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik ook nog steeds lezen.
Overdaad schaadt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alhoewel, misschien gewoon mijn meestgebruikte.
Jammer dat er geen netflix voor boeken is.quote:
Ben je al goedgekeurd?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat zonder het te weten met de moeder van barman2 te facebooken
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef Steve het volgende:
Ik was net even verward toen je een naamgenoot (-f) had toegevoegd..
Weekniequote:
Ja, wat je allemaal bevuilt met je vieze flikkerfikkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie
Zijn mama is van de Pinkstergemeente... dus ik sla natuurlijk wel de spijker op het kruis ... uh... op de kop, met al mijn engelen en bijbels en zo he
Mja, volgens mij is ze d'r wel redelijk oké mee hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, wat je allemaal bevuilt met je vieze flikkerfikken.
Je bent toch aan het facebooken? Vraag het dan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is ze d'r wel redelijk oké mee hoorIk bedoel... haar zoon is er eentje, en die zien elkaar nog regelmatig
Waarom zou je dat vragen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent toch aan het facebooken? Vraag het dan.
Barman2 is getintquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent toch aan het facebooken? Vraag het dan.
"Vindt u het goed als ik uw zoon in zijn pink ster neem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |