Jup sigaretten, Kentquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sigaretten neem ik aan?? Als ik al eens een pakje peuken had, dat ging die in een dag opVandaar dat het ook wel verstandiger was om shag te roken.. had ik minder van nodig
euhm, je decembersalaris?quote:
Dat we daar tijd voor hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:10 schreef DarkElf het volgende:
wel ff doorposten, zo komen we niet aan minstens 3 topics vol op een dag.
Oeh, dat was ook mijn vaste merk. Mijn probleem was ook dat ik niet zo goed was in matig roken, zeker de laatste jaren van mijn rookcarriere nietquote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JaPlus vakantiegeld plus extra reiskostenvergoeding
Mocht godverdomme ook wel weer eens, een fatsoenlijk salarisquote:
Ik heb ook weinig zinquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef Aure het volgende:
Ik moet zo ff de stad in maar heb er weinig zin in.
Hahaquote:
Fijn dat je er een redelijk goed gevoel over hebt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:22 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer terug van UWV-arts. Die nam uitgebreid de tijd om serieus in te gaan op allerlei kwalen en kwesties. Totaal bijna 1 urr en3 kwarier bij hem vertoefd.
Hij haat vanmiddag nog proberen om wat meer juridische duidelijkheid te krijgen over mijn toekomstige uitkering en belt mij daarover dan ook nog vandaag terug.
Heb er wel een redelijk goed gevoel over.
idd beetje gestresst kijken en af en toe zuchten. denken mensen al snel dat je druk bentquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Research meeting overleefd. Nu nuttig proberen over te komen in m'n kantoor.
* Stereotomy kijkt met een moeilijk gezicht naar dit invulscherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |