Ik kan nu nog niet praten van de verdoving, maar ik zal idd zodra het wat afzwakt een ibu nemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Begin trouwens alvast met ibuprofen of voltaren nu je verdoving nog werkt. Niet wachten tot je de pijn weer voelt.
Aiaiaiquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:37 schreef Misstique het volgende:
Dikke infectie, helemaal ontstoken. Voorbehandeling gehad voor wortelkanaalbehandeling die over een week of 3 moet gaan plaatsvinden..
Ik heb een hekel aan dit soort dingen..
Nee, nu al doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan nu nog niet praten van de verdoving, maar ik zal idd zodra het wat afzwakt een ibu nemen.
Bier fixt alles.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan nu nog niet praten van de verdoving, maar ik zal idd zodra het wat afzwakt een ibu nemen.
Anderhalf uur naar Ryan Reynolds kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 10:26 schreef Misstique het volgende:
Buried staat bij ons ook al in de wachtrij.
We hadden 'm al een tijdje liggen. Hij is echt tof/naar/tof.quote:Op maandag 27 december 2010 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh, die wilde ik vanavond kijken, maar is er niet van gekomen.
Ik heb telkens de neiging die man te slaan.quote:Op maandag 27 december 2010 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het slecht dat ik me prima vermaak met Jeff Dunham?.
Gewoon namens die persoon posten in het FB topic.quote:Op maandag 27 december 2010 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Weer een 'hoi, mag ik KPD-rechten?'-PM.
Je kan zeggen wat je wil, maar ik was wel hardnekkig blijkbaar, als FA.
Dan moet je de Potter audiobooks luisteren, die leest hij voor.quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Doet me des te meer denken dat Stephen Fry Dumbledore had moeten spelen.
Nee. Vrijdag pas.quote:
Joah, wellicht doe ik dat nog 's.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moet je de Potter audiobooks luisteren, die leest hij voor.
Er zitten best wel wat grappige bij..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
http://mybadparent.com/
Ik weet dat het lollig moet zijn, maar de meeste zijn gewoon heel zielig.
Oei... haal maar vast veel waterijsjes in huis.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef Janetje het volgende:
Over 2 maandjes m'n amandelen eruit.
Perenijsjes ftw.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oei... haal maar vast veel waterijsjes in huis.
Neen, maar je mag wel een ijsje komen halen.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom je het in Rotterdam doen?
Nah, daar heb je geen zin in, want je gaat helaas flink ziek zijn achteraf.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neen, maar je mag wel een ijsje komen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |