Maar waarom kom jij nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan had ik die quote er onder moeten gooien zekerWant Michhas heeft al heel lang een chick dus die valt niet te hosselen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen zinDaarom moet je meegaan, misschien wordt je dan ook stabieler omdat je ziet dat het leven een feest isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat Flippings genoeg 'dingen in feeststemming' heeft gezien voorlopig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Daarom moet je meegaan, misschien wordt je dan ook stabieler omdat je ziet dat het leven een feest is
Wellicht. Geef je mij dan aandacht?quote:
Ja, want jij bent een Groninger baas.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:50 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Wellicht. Geef je mij dan aandacht?
Dan zal ik het serieus in overweging nemen. Wat voor dag hadden we het over? Moet ik een ride hosselen? OV? Vragen..quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:50 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja, want jij bent een Groninger baas.
Zaterdag... Dus hossel een ride.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:51 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Dan zal ik het serieus in overweging nemen. Wat voor dag hadden we het over? Moet ik een ride hosselen? OV? Vragen..
Jij hebt sowieso hier geen recht van typen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef Chinless het volgende:
Je moet die meet verzetten tot Monopoly papa is geworden.
Ik moet van Johan zelfs komen. Dus je boft.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso hier geen recht van typen.
Tof, kom je ook serieus?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik moet van Johan zelfs komen. Dus je boft.
Zijn jullie niet bang voor vergelding? Dus een fittie tussen een aantal users die elkaar niet mogen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of het wordt flink zuipen, lachen, gieren en brullen en dan door aan de orgie
Nee man, ik leid alles in goede banen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Zijn jullie niet bang voor vergelding? Dus een fittie tussen een aantal users die elkaar niet mogen?
quote:Op zondag 26 december 2010 17:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zal jou eens schoppen, jij grote afwezigeAh nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom de meet toch. Waarschijnlijk.Verliefd, verloofd.
JE MOET!!quote:Op zondag 26 december 2010 17:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ah nice!
Ik kom de meet toch. Waarschijnlijk.
Moet c0nd0r of nijnja me ff ophalen ofzo. Ik wil wel 's avonds/'s nachts terug vanwege hond.quote:
Kan niet meer edittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:06 schreef Annnet het volgende:
[..]
Neen.
trouwens c0nd0r moet in de OP
en eucalyptus
Kan je voor mij die 2 erbij zetten in de OP? (c0nd0r en eucalyptus)quote:Op woensdag 29 december 2010 07:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, opgeschoond.
Kom je niet: /care, en blijf weg uit dit topic.
Kom je wel: kom het hier even melden.
Dit is géén SC
Bier, tieten, mooie dames, allemaal aanwezig inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
En dan? wordt het een grote Fok! gangbang?
Tot nog toe nog niet gedaan als ik mij niet vergis..quote:Op woensdag 29 december 2010 07:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je voor mij die 2 erbij zetten in de OP? (c0nd0r en eucalyptus)
Niet, ik ken nog niemand.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef Chinless het volgende:
Dit is trouwens geen ONZ meet, maar gewoon een meet van meerdere mensen die elkaar allang beter kennen
Uiteraard. Kom je ook? We moeten natuurlijk wel blauw onder de gelederen hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit word weer een echte ONZ orgiemeet he?
Myr is paars?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard. Kom je ook? We moeten natuurlijk wel blauw onder de gelederen hebben.
Nee, heb in 2010 met genoeg foksters geneukt, doe ik niet meer hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard. Kom je ook? We moeten natuurlijk wel blauw onder de gelederen hebben.
Nee, rood.quote:
Integendeel, iedereen is welkom, zeker nieuwe gezichten! Ik ken ook amper de helft van het lijstje. Op het misschien lijstje dus?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef seiramu het volgende:
Wat kan ik verwachten? Het lijkt me wel leuk maar ik ken eigenlijk niemand. Kan je mij bij misschien zetten?
Heh laat maar, dit is een meet voor mensen die elkaar al langer kennenik dacht gewoon een meet met willekeurige leden. Laat dan maar.
Thanksquote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Begrijpelijk. Vermaak je en tot in de zomer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |