Omdat hun de enige zijn die echt diep in de shit zitten. Dus hier valt het nog wel mee, helaas voor je.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jij denkt dus serieus dat als dit op grote schaal voor gaat komen de Nederlandse staat de Nederlandse burger een bail out gaat geven![]()
Waarmee dan? Door een failliete bevolking geld aan zichzelf te laten lenen? Feitelijk zet je dus de geldpers aan. Als het zo simpel zou zijn.... waarom doen de Grieken en de Ieren dit dan niet?
Je valt zo door de mand he....quote:Op woensdag 22 december 2010 16:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Daarom vertel ik het de leentokkies maar, zij zijn nl. medeverantwoordelijk voor het opblazen van de economie![]()
Over een paar jaar zitten ze werkeloos op een houtje te bijten in hun paleisje... gewapend met een vliegenmepper proberen ze de hongerige buren buiten te houden. "Geef ons ook een stukje van die tandenstoker vuile gier"
Je zou juist van zeepbellenblazers verwachten dat ze sociaal zijn toch?
De bank zou toch mensne massaal op straat gooien volgens jou?!?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De corporaties hebben al reeds aangegeven om met die regel hun reet af te zullen vegen. Dus maak je daar maar geen zorgen over. De wachtrijen in de randstad zullen er echt niet korter om worden. In de rest van NL is huren meestal nog steeds een peuleschilletje, je schrijft je in en binnen no-time krijg je de sleutel van een tochtig hok
Trouwens.... om je woning met verlies te kunnen verkopen moet je wel afgelost hebben, want anders gaat de bank nooit akkoord met de overdracht.
Nee, je hebt niets gemist, hij is alleen wat extremer geworden want die maatregel over het hogere inkomen dat niet sociaal meer mag huren veegt de grond onder zijn voeten vandaan. En had hij nu dan maar gekocht en genoegen genomen met 10 a 15% onder de vraagprijs. Maar dat was niet genoeg. Nu zit hij per 1 januari gevangen in zijn sociale huurwoning. Zit ik toch liever gevangen in mijn koopwoning.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft xeno overigens al ooit iets gezegd wat ergens op sloeg?
Hoe kan dit? Het research instituut van de Rabobank beweerde twee jaar geleden nog dat het absoluut onmogelijk was dat de huizenprijzen in Nederland ooit zouden dalen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:05 schreef fedsingularity het volgende:
Begin dit jaar kwam het doorsneevermogen van huishoudens uit op 33.000 euro. Een jaar eerder was dit nog 42.000 euro. Deze daling is vooral toe te schrijven aan de waardevermindering van de eigen woning. Bijna zes op de tien huishoudens hadden een eigen woning.
De gemiddelde waarde hiervan was 237.000 euro. Een jaar eerder was dat nog 254.000 euro. Daar komt bij dat de hypotheekschulden toenamen van gemiddeld 150.000 euro in 2009 naar 155.000 euro dit jaar. Ook de overige schulden stegen, van 31.000 tot 35.000 euro.
quote:wo 22 dec 2010, 18:38 | 2 reacties
Woonhuis wordt ijspaleis
TWELLO - Een leegstaand woonhuis in Twello is de afgelopen dagen veranderd in een ijspaleis doordat een waterleiding op de bovenverdieping lekte.
Het water liep langs de buitengevels over de muren en ramen, waardoor meterslange ijspegels ontstonden. De buurman heeft de lekkage ontdekt.
http://www.destentor.nl/r(...)nde-waterleiding.ecequote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef michaelmoore het volgende:
Je moet wel de waterleiding afsluiten tot er kopers komen, als het moet kan ie dan weer even open
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Nee, je hebt niets gemist, hij is alleen wat extremer geworden want die maatregel over het hogere inkomen dat niet sociaal meer mag huren veegt de grond onder zijn voeten vandaan. En had hij nu dan maar gekocht en genoegen genomen met 10 a 15% onder de vraagprijs. Maar dat was niet genoeg. Nu zit hij per 1 januari gevangen in zijn sociale huurwoning. Zit ik toch liever gevangen in mijn koopwoning.
Het hangt ook natuurlijk van de locatie af. Een Amsterdams huis zal minder in waarde dalen dan in schubbekutteveen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Hoe kan dit? Het research instituut van de Rabobank beweerde twee jaar geleden nog dat het absoluut onmogelijk was dat de huizenprijzen in Nederland ooit zouden dalen.
Heb je al die tijd niet meegelezen danquote:Op woensdag 22 december 2010 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft xeno overigens al ooit iets gezegd wat ergens op sloeg?
Hoezo? Misschien is de zeepbel in 020 wel een stuk groter.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het hangt ook natuurlijk van de locatie af. Een Amsterdams huis zal minder in waarde dalen dan in schubbekutteveen.
Knijp je hem al?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien is de zeepbel in 020 wel een stuk groter.
quote:
Voor het voornemen om sociale woningbouw niet voor modale inkomens toe te staan. Je veegt dat nogal makkelijk van tafel omdat de coop. dat niet willen maar je moest ik weten wat ik allemaal niet wil.quote:
Dan zit hij tot zijn oogkassen in de huurschuld.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Sjabba het volgende:
Of ben jij dan ineens de huilie huilie?
Ik bail hem wel uitquote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan zit hij tot zijn oogkassen in de huurschuld.
Flauw, ik weet het...![]()
Vergeefse moeite... Xeno zal dat principieel weigeren.quote:
gaat de corporatie mensen uit hun huis zetten als hun inkomen stijgt, of de huur verlagen als ze werkloos worden??quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Voor het voornemen om sociale woningbouw niet voor modale inkomens toe te staan. Je veegt dat nogal makkelijk van tafel omdat de coop. dat niet willen maar je moest ik weten wat ik allemaal niet wil.
Als die regel erdoor komt moet je een echte huurprijs gaan betalen, of kopen. Of ben jij dan ineens de huilie huilie?
Geen van beide, ze sluiten je op in je huurhuis.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
gaat de corporatie mensen uit hun huis zetten als hun inkomen stijgt, of de huur verlagen als ze werkloos worden??
Kan me voorstellen dat men dan iets minder gaat werken
Doen, als je minder gaat werken betaal je ook nog eens minder belasting. Dubbel voordeel!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gaat de corporatie mensen uit hun huis zetten als hun inkomen stijgt, of de huur verlagen als ze werkloos worden??
Tja, de hier veel bezongen vrijheid van huren t.o.v. kopen. Ik zou niet willen ruilen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef Sjabba het volgende:
Gevangen in je huurhuis is toch echt meer kneus dan gevangen in je koophuis.
[xeno mode]quote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |