Mocht ik hopen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:16 schreef Kreator het volgende:
...of je zet je landinstellingen en je keyboardinstellingen goed. Dan heb je daar geen last van.
I knowquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:19 schreef STING het volgende:
[..]
Intensief onderzoek heeft uitgewezen, dat je zelfs two points hebt
hihi aanwijsstokjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowJe moet ze eens zien wijzen in de kou
Oh shut upquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowJe moet ze eens zien wijzen in de kou
Ik heb je nummer toch nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:18 schreef Samzz het volgende:
Mja... Ik ga eten en een fijne wandeling maken door de sneeuw
Oh, wacht. Eerst de telefoon opladen
Volgende keer je huissleutels niet vergetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:23 schreef Annnet het volgende:
Ik voel me enigszìns ``buitengesloten`````````````````````
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:23 schreef Annnet het volgende:
Nu al naar huis? Wat een leven!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben er weer vandoor... de koude boze buitenwereld in op weg naar huis
Straks kom ik vast te zitten in de sneeuw en raak ik bekoeld, dan moet ik je toch kunnen bellenquote:
Je komt geen bakkie thee doen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jij hebt vandaag echt aandachtstekort hequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:23 schreef Annnet het volgende:
ja, daarom! En nu kan dat niet! Regel datquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straks kom ik vast te zitten in de sneeuw en raak ik bekoeld, dan moet ik je toch kunnen bellen
Ik ken zo iemand he. Die wilde mij meeten en meenemen naar een andere FOK!~ster, ve`rgeet ie zn`huissleutels, gaàt`het niet doorquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgende keer je huissleutels niet vergeten
Moet je horen (lezen) wie het zegt (typt)quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgende keer je huissleutels niet vergeten
Dat verhaal ken ik ook jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:26 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand he. Die wilde mij meeten en meenemen naar een andere FOK!~ster, ve`rgeet ie zn`huissleutels, gaàt`het niet door
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:26 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand he. Die wilde mij meeten en meenemen naar een andere FOK!~ster, ve`rgeet ie zn`huissleutels, gaàt`het niet door
Ooh, ik ga denk ik zo weg. Ben benieuwd wat de NS ervan bakt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is het regelen niet iets wat de man doorgaans doet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daarom! En nu kan dat niet! Regel dat.
Wat een faalhaas he. Gaat die monomeet eigenlijk nog wel door?`quote:
quote:`Is het regelen niet iets wat de man doorgaans doet?
De gemiddelde FOK!man misschien, ik laat dingen regelenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het regelen niet iets wat de man doorgaans doet?
Ja waarom zou die niet doorgaan dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wat een faalhaas he. Gaat die monomeet eigenlijk nog wel door?`
quote:[..]_@@!)!!~!~
``quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja waarom zou die niet doorgaan dan?
[..]
Ja maar de meet gaat wel door hoorquote:
Mooi.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar de meet gaat wel door hoor
quote:21-12-2010 @ 12:26:34
hier een knufe danl heb je echt geen aandachtsgebrek meer als u blief
Hij mag wel voor mijn deur staan met dat geldbedrag!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:33 schreef Godtje het volgende:
GOeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen
[ afbeelding ]
Ik zie hem regelmatigquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij mag wel voor mijn deur staan met dat geldbedrag!
Goed van jequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!man misschien, ik laat dingen regelen.
Saillant detail: Hoe vaak komt hij met zo'n geldbedrag voor jou?quote:
Elke maand, in delenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Saillant detail: Hoe vaak komt hij met zo'n geldbedrag voor jou?
Ik weet niet wat je er aan hebt dat Carlo verkleed als Gaston voor de tv kantine met een nep cheque bij je voor de deur staat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij mag wel voor mijn deur staan met dat geldbedrag!
Alimentatiequote:
Carlo is coolquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je er aan hebt dat Carlo verkleed als Gaston voor de tv kantine met een nep cheque bij je voor de deur staat.
Ik merk dat smaak ook nog niet zijn intreden heeft gedaan in het oosten.quote:
Goed zo, je moet wel fit blijvenquote:
Dat was ie vroeger. Met Irene.quote:
quote:
ik zou nieuwe eisen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:48 schreef Kreator het volgende:
Döner gehaald. Het is echt vies koud.
Dat verbaast mij niet, maar goeie kans dat het wel werkt als je het probeert, denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken naar wat je me pm'de hoor, kon mezelf er nog niet toe aanzetten
Als ik er überhaupt uit kom...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:50 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niet, maar goeie kans dat het wel werkt als je het probeert, denk ik
het maakt eten lekkerder he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was wel een lekker wijf deze keer, dat maakt veel goed.
Lekker eten bij die chinees laten bezorgen, en dan daar ophalenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het maakt eten lekkerder he?
Er werkt nu een heel lekker ding als serveerster in de chinees tegenover me, maar het is een slechte chinees, wat nu?.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Er werkt nu een heel lekker ding als serveerster in de chinees tegenover me, maar het is een slechte chinees, wat nu?.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was wel een lekker wijf deze keer, dat maakt veel goed.
Dat kleine koppie denkt teveel voor julliequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het maakt eten lekkerder he?
Lijkt me niks geks aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:00 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Mijn broertje woont samen, en stuurt ineens een kerstkaartje
voor het eerst ooit
ik ben zó blij dat ik zaterdag ochtend gewoon voor t ontbijt weg rij, aanschuif en de rest van de dat rond de eet of leeftafel blijf hangenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pffff.. Kerstboodschappendrama
*rent met winkelwagen achter oma en mama aan*
Hij heeft wel een punt natuurlijk, automatenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:05 schreef PeuRac het volgende:
ooh ik stuurde mn pa een smsje "achterwiel aandrijving is leuk"
krijg ik terug: "Rot opsaaie bak met automaat"
Is wel saai rijden, maar 14% bijtelling is ook wel fijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:07 schreef missbehavin het volgende:
Hij heeft wel een punt natuurlijk, automaten
automaat isquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
een automaat is geweldigquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet elke automaat heeft 14% hoor, mn vader heeft een Volvo met de snelste motor, geloof me, daar geven ze geen 14% opquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Is wel saai rijden, maar 14% bijtelling is ook wel fijn.
als ik straks echt voor die baan in de Achterhoek ga, dan komt er zéker wel een auto met automaat, 250km per dag is een stuk fijner dan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:10 schreef missbehavin het volgende:
Nee sorry, in een auto moet je schakelen
Jij moet gewoon een pook in je handen hebben, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:10 schreef missbehavin het volgende:
die mening ben ik kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:10 schreef missbehavin het volgende:
Jawel, voel me alleen enigszins nutteloos, dus kga maar eens huishouden doen als een echte brave vrouw.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
oh vanwege het dansje, alles wel goed verder?
ik ook, net als dat diesel is om te stoken en gas om te koken. Het heeft allemaal z'n voordelenquote:
nee, zo werkt dat bij ons als vrouw zijnde nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben zó blij dat ik zaterdag ochtend gewoon voor t ontbijt weg rij, aanschuif en de rest van de dat rond de eet of leeftafel blijf hangen
brave vrouwenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:13 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jawel, voel me alleen enigszins nutteloos, dus kga maar eens huishouden doen als een echte brave vrouw.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een pook in je handen hebben, waarschijnlijk
Van mij mag jequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal wel een controledingetje zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |