Hilarisch!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
mijn boom is kat-proof
Als het lukt (wel even testen op brandveiligheid of course) een slinger met lichtjes erdoorheen weven en dan ophangen. Zo verberg ik al jaren het snoerquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:33 schreef hugsy33 het volgende:
Ik maak er zelf maar een witte kerst van dit jaar, heb al ijsbeertjes en sneeuwsterren.
Moet alleen nog iets verzinnen voor de balken boven mijn bed, de lichtjes van vorig jaar waren veel te fel en je zag alle lelijke snoeren.
iemand ideeën?
Onzin, die dingen zijn allemaal KEMA en TUV getest. En vooral de LED varianten die ook niet warm worden, zijn veilig te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:25 schreef hugsy33 het volgende:
Sowieso is kerstverlichting vaak niet brandveilig, nooit laten branden als je er niet bij bent dus!
Haha, foto van vorig jaar.quote:
Dit, de sport tijdens kerst is om zoveel mogelijk apparaten en lampjes op 1 verlengdoos aan te sluiten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onzin, die dingen zijn allemaal KEMA en TUV getest. En vooral de LED varianten die ook niet warm worden, zijn veilig te gebruiken.
Wat poepigquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:34 schreef dylanrr het volgende:
Ik heb echt een heel dik kerstdorp, ik ga hem morgen opzetten en zal dan wat foto's maken, zodat ook jullie mee kunnen genieten van hoe dorpen er in NL ook moeten zijn. Ik zou er in elk geval niet weg te slaan zijn.
Heiligschennis.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Adelante het volgende:
En al mensen met plaatjes van dit jaar?
Jupquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Adelante het volgende:
Wel van vorig jaar en het jaar daarvoor:quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Adelante het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Adelante het volgende:
We hebben besloten om de krabpaal maar te pimpen. Gisteren spulletjes voor gekocht en vandaag konden we het niet laten om die zooi er al in te gooienquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Wel van vorig jaar en het jaar daarvoor:
[ afbeelding ]
Je kunt wel zien in welk jaar er geen man bij mij in huis woonde, hmm.
Dit jaar gaat deze kerstboom in ieder geval niet opgezet worden, aangezien we niet zoveel plek hebben.
Even kijken of we ergens anders een klein boompje vandaan kunnen halen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |