abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90224056
Hallo,

Momenteel ben ik deeltijd student, ik werk hard om mijn studie en vaste lasten te bekostigen. Echter merk ik dat dit wel ten koste gaat van mijn studie. Ik wil me nu graag de komende maanden storten op mijn studie zodat ik af kan studeren. Ik heb nog recht op een lening bij DUO en wil hier gebruik van gaan maken en mijn werk opzeggen. Hiervoor moet ik mijn deeltijdstudie omzetten naar voltijd. Weet iemand of dit mogelijk is? Ik kan op de duo-site niets vinden hierover...

Dank!
Same shit different day
pi_90224757
Even bellen, dan kan je het ze zelf vragen :)
pi_90224832
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:12 schreef zillah666 het volgende:
Even bellen, dan kan je het ze zelf vragen :)
Ik heb opgehangen na 10 minuten in de wacht. Ik kan het later nog wel eens proberen. Thx.
Same shit different day
pi_90229806
Kun je je studie wel omzetten van deeltijd naar voltijd? Volgens mij gaat dat nl. niet..
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_90233262
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:10 schreef Sam-x het volgende:
Kun je je studie wel omzetten van deeltijd naar voltijd? Volgens mij gaat dat nl. niet..
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Weet wel dat er bij ons de mogelijkheid was om voor je tweede jaar nog moeiteloos van Voltijd > Deeltijd (zelfde opleiding) te switchen zonder al te veel studie vertraging.
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:20:38 #6
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_90236443
Kan je niet via studielink switchen?
Volgens mij gaan bij veel universiteiten de deeltijdtrajecten er toch uit.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:14:20 #7
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90244989
Dan ga je toch gewoon nu al extra vakken volgen? Er staat geen politie-agent bij de collegezaal te controleren of deeltijders teveel vakken volgen...
pi_90277274
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:14 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Dan ga je toch gewoon nu al extra vakken volgen? Er staat geen politie-agent bij de collegezaal te controleren of deeltijders teveel vakken volgen...
Het gaat niet om de vakken want deeltijdtraject is qua vakken en college's gelijk aan voltijdtraject. Waar het om gaat is dat ik nu zoveel tijd kwijt ben aan werken dat ik niet/nauwelijks toe kom aan mijn studie. Dus wil ik graag voor een paar maanden een lening aanvragen bij DUO, aangezien ik daar nog recht op heb, echter daarvoor moet ik mijn studie omzetten van deeltijd naar voltijd. Zodat ik me in die paar maanden compleet kan richten op mijn studie en afstuderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Desdemona op 22-12-2010 09:56:54 ]
Same shit different day
  woensdag 22 december 2010 @ 10:09:51 #9
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_90277814
Voltijd kost volgens mij ook meer dan deeltijd, dus dat zal ongetwijfeld niet 'zomaar' gaan.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_90282111
Ik ben eruit, het kan. Je regelt het niet via DUO maar via school, zij moeten toestemming geven voor deze omzetting. slotje
Same shit different day
  woensdag 22 december 2010 @ 13:08:51 #11
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90284838
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:48 schreef Desdemona het volgende:

[..]

Het gaat niet om de vakken want deeltijdtraject is qua vakken en college's gelijk aan voltijdtraject. Waar het om gaat is dat ik nu zoveel tijd kwijt ben aan werken dat ik niet/nauwelijks toe kom aan mijn studie. Dus wil ik graag voor een paar maanden een lening aanvragen bij DUO, aangezien ik daar nog recht op heb, echter daarvoor moet ik mijn studie omzetten van deeltijd naar voltijd. Zodat ik me in die paar maanden compleet kan richten op mijn studie en afstuderen.
Vandaar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')