Ik heb opgehangen na 10 minuten in de wacht. Ik kan het later nog wel eens proberen. Thx.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:12 schreef zillah666 het volgende:
Even bellen, dan kan je het ze zelf vragen
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Weet wel dat er bij ons de mogelijkheid was om voor je tweede jaar nog moeiteloos van Voltijd > Deeltijd (zelfde opleiding) te switchen zonder al te veel studie vertraging.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:10 schreef Sam-x het volgende:
Kun je je studie wel omzetten van deeltijd naar voltijd? Volgens mij gaat dat nl. niet..
Het gaat niet om de vakken want deeltijdtraject is qua vakken en college's gelijk aan voltijdtraject. Waar het om gaat is dat ik nu zoveel tijd kwijt ben aan werken dat ik niet/nauwelijks toe kom aan mijn studie. Dus wil ik graag voor een paar maanden een lening aanvragen bij DUO, aangezien ik daar nog recht op heb, echter daarvoor moet ik mijn studie omzetten van deeltijd naar voltijd. Zodat ik me in die paar maanden compleet kan richten op mijn studie en afstuderen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:14 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Dan ga je toch gewoon nu al extra vakken volgen? Er staat geen politie-agent bij de collegezaal te controleren of deeltijders teveel vakken volgen...
Vandaar..quote:Op woensdag 22 december 2010 09:48 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Het gaat niet om de vakken want deeltijdtraject is qua vakken en college's gelijk aan voltijdtraject. Waar het om gaat is dat ik nu zoveel tijd kwijt ben aan werken dat ik niet/nauwelijks toe kom aan mijn studie. Dus wil ik graag voor een paar maanden een lening aanvragen bij DUO, aangezien ik daar nog recht op heb, echter daarvoor moet ik mijn studie omzetten van deeltijd naar voltijd. Zodat ik me in die paar maanden compleet kan richten op mijn studie en afstuderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |