quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben uitgeschakeld voor de rest van de dag.
Schiet net in mn rug
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Schiet net in mn rug
Kusje vioor Hupsquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Schiet net in mn rug
Was het maar klote dan had ik er nog wat aanquote:
Thnxquote:
Daar doet het auwquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:08 schreef Michhas het volgende:
WOOHOOO donderdag extra vrji gekregen![]()
Nog maar 4 dagen werken dit jaar
da's lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:08 schreef Michhas het volgende:
WOOHOOO donderdag extra vrji gekregen![]()
Nog maar 4 dagen werken dit jaar
He gedverderrie zegquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Schiet net in mn rug
Ik ben er net zo goed als van genezen. Morgen maar weer ant wark.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Schiet net in mn rug
Het was maanden geleden dat ik last van mn rug had. Verbaasde me want hoop stress en meestal voel ik dat direct in mn rug.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:15 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Ik ben er net zo goed als van genezen. Morgen maar weer ant wark.
Iceteadroonquote:
tiiiiiiidroooooonquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
Miegast
[..]
gescharmeerde onderstreepje engel
Vraag jij je niet af waarom je hier zo welkom bent?quote:
kan me voorstellen dat je vinkerkramp hebtquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ga even wat doen hier op me werk
Voel me hier helemaal thuis jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vraag jij je niet af waarom je hier zo welkom bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:45 schreef Teal het volgende:
Moet nieuwsbrieven maken (jeej)
Maar markteting is wederom traagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.marketing
Wat doe ik hier?
Ach in jou geval is het toch marktering?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja klotewoordkwam er al niet uit tijdens het typen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach in jou geval is het toch marktering?mogguh trouwens!
quote:
Auf Wiedersehenquote:
Geen kerstvakantie?quote:
ikkequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:00 schreef NBT het volgende:
Oh er is al een nieuwe, wie van jullie had mij toegevoegd op twitter?
Ikke.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:00 schreef NBT het volgende:
Oh er is al een nieuwe, wie van jullie had mij toegevoegd op twitter?
Ohw oke!quote:
ik gebruike hem ook vooral om te lezen niet om zelf te tweetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw oke!![]()
ik doe er vrij weinig mee moet ik zeggenZal hem nu maar weer eens gaan gebruiken
huh jij ook? niet gezien!quote:
Nee, ik gaf misleidende informatiequote:
Blok!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik gebruike hem ook vooral om te lezen niet om zelf te tweeten
FOK!quote:
Sociaal contactquote:
Mensenquote:
Smartjesquote:
Fruitvliegjesquote:
C-C-C-C-C-C-COMBOBREAKERquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
C-C-C-C-C-C-COMBOBREAKER
Ik moest lachen
Lachen doet pijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Heb ik toch weer iets toegevoegd aan je bestaan
In dat geval mijn excusesquote:
Neequote:
Idd.. heb ik ook niks mee... wie zit er nou te wachten op fragmenten van dingen die ik doe, zeg en denk...quote:
Jij snapt het manquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Idd.. heb ik ook niks mee... wie zit er nou te wachten op fragmenten van dingen die ik doe, zeg en denk...
Ik niet, dus begin er aub ook nooit mee. Bij voorbaat dank!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Idd.. heb ik ook niks mee... wie zit er nou te wachten op fragmenten van dingen die ik doe, zeg en denk...
Oeh deze is lastigquote:
en hoelang heeft je collega erover gedaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:
Dat weet ik... zelfkennis, je weet toch...quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik niet, dus begin er aub ook nooit mee. Bij voorbaat dank!
die had het erover dat hij langer bezig was om spijk uit te komen, dan het stuk vanuit spijk naar hier...quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en hoelang heeft je collega erover gedaan
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
Die had het erover dat hij langer bezig was om spijk uit te komen, dan het stuk vanuit spijk naar hier...
Was ook niet verassend...quote:
Sinterklaasquote:
Gelukkig zijn er wel mensen in mij geïnteresseerdquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik... zelfkennis, je weet toch...![]()
Slechterstequote:
Bitches alleen prikken als ze je zaad doen slikkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sletten beslechten door echt te vechten
De rechter vecht met echte sletten voor recht, waarna het gerecht echt word beslechtquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bitches alleen prikken als ze je zaad doen slikken
De linker kreeg ook een veeg, wankelde, waarna de rechter 182 kilo op zich kreegquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:38 schreef Michhas het volgende:
De ketter mept de rechter met rechts, waarna zijn slet haar vet bedekt
We gaan te ver man, we slaan doorquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De linker kreeg ook een veeg, wankelde, waarna de rechter 182 kilo op zich kreeg
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
We gaan te ver man, we slaan door
Beetje okay maar ditquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Beetje vage afleiding tijdens het werk is niet verkeerd(op z'n tijd)
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:53 schreef Koen66 het volgende:
Een man in Eindhoven belt zijn zoon in Parijs daags voor Kerstavond en zegt "Ik vind het vreselijk om je dag te verpesten maar ik moet je vertellen dat je moeder en ik gaan scheiden, vijfenveertig jaar ellende is genoeg."
Waar heb je het over schreeuwt de zoon.
We kunnen elkaar niet meer luchten of zien zegt de vader, wij worden ziek van elkaar, het maakt me al beroerd om erover te praten, dus vertel jij het je zuster in Londen maar.
De zoon belt als de bliksem zijn zus die zowat explodeert aan de telefoon.
Er wordt om de sodemieter niet gescheiden schreeuwt ze, ik regel dit wel.
Ze belt Eindhoven en gilt tegen haar vader ER WORDT NIET GESCHEIDEN. Je doet helemaal niks voor dat ik er ben. Ik bel mijn broer terug en wij zijn er morgen en voor die tijd doe je helemaal niks, versta je.
De vader hangt de telefoon op. Grijnst tegen zijn vrouw en zegt "Zo, da's geregeld. Ze zijn met Kerst hier en ze betalen zelf de reis".
Die is leuk jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:59 schreef Koen66 het volgende:
1) Ga naar Google Maps
2) Klik op Routebeschrijving
3) Voer in bij A: Japan en bij B:China
4) Klik nog eens op Routebeschrijving
5) Kijk bij punt 42.
Een man in Eindhoven belt zijn zoon in Parijs daags voor Kerstavond en zegt "Ik vind het vreselijk om je dag te verpesten maar ik moet je vertellen dat je moeder en ik gaan scheiden, vijfenveertig jaar ellende is genoeg."
We kunnen elkaar niet meer luchten of zien zegt de vader, wij worden ziek van elkaar, het maakt me al beroerd om erover te praten, dus vertel jij het je zuster in Londen maar.
Ze belt Eindhoven en gilt tegen haar vader ER WORDT NIET GESCHEIDEN. Je doet helemaal niks voor dat ik er ben. Ik bel mijn broer terug en wij zijn er morgen en voor die tijd doe je helemaal niks, versta je.
De vader hangt de telefoon op. Grijnst tegen zijn vrouw en zegt "Zo, da's geregeld. Ze zijn met Kerst hier en ze betalen zelf de reis".
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:03 schreef Koen66 het volgende:
Een agent stopt een auto op de A16
'Goedemiddag meneer, wij registreerden net een snelheid van 140 kilometers' zegt de agent.
De bestuurder antwoordt 'Maar dat kan niet, ik had de cruise-control aan op 110, misschien is uw radar niet accuraat'
Zijn vrouw ernaast kijkt niet eens op van haar breiwerk terwijl ze zegt: 'doe niet zo mal lieverd, je weet best dat deze auto geen cruise-control heeft ... '
Terwijl de bekeuring wordt uitgeschreven zegt de man tussen zijn tanden 'kun jij niet gewoon eens een keertje je mond houden ?'
De vrouw glimlacht minzaam en zegt : 'Wees blij dat je radarverklikker op tijd afging '
Terwijl de agent een tweede bekeuring schrijft voor de illegale detector, kijkt de man zijn vrouw aan en gromt 'Verdomme mens, hou asjeblieft je kop dicht !'
De agent fronst zijn wenkbrauwen en merkt op dat de bestuurder zijn veiligheidsgordel niet om heeft.
De bestuurder legt uit dat hij deze heeft losgemaakt op het moment dat hij aangehouden werd, zodat hij zijn rijbewijs uit zijn kontzak kon pakken.
Zijn vrouw zegt onverstoorbaar : 'Maar schat, je weet best dat je je gordel niet om had. Je doet hem toch nooit om als je rijdt ?'
Terwijl de agent de derde bekeuring uitschrijft, kijkt de man verwilderd zijn vrouw aan en schreeuwt : 'Wil je dan nu GODVERDEGODVER alsjeblieft eens een keer JE MUIL
HOUDEN !!!! ??'
De agent kijkt de vrouw aan en vraagt : 'Praat uw man altijd zo tegen u mevrouw ?'
'Ach welnee agent, alleen als 'ie gedronken heeft .'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |