oke, veel plezier in Eindhoven, hoe herkenne we jou op tv?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:26 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ga rustig aan afsluiten, over een half uur de trein (als ie rijdt) naar Eindhoven de Gekste, als 't goed is ben ik over een dik uur bij 't Huis. En dan ga ik die keiharde pegels door de brievenbus heen stoten. Dat klinkt gheyl huh!
Kunnen we je herkennen aan je FOK! shirt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:26 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ga rustig aan afsluiten, over een half uur de trein (als ie rijdt) naar Eindhoven de Gekste, als 't goed is ben ik over een dik uur bij 't Huis. En dan ga ik die keiharde pegels door de brievenbus heen stoten. Dat klinkt gheyl huh!
Zou ik maar wel doen jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:26 schreef Miam het volgende:
[..]
denk je dat ik die request serieus neem?
Draken/wolvenshirt toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kunnen we je herkennen aan je FOK! shirt?
omdat jij't zegt.quote:
doe geer de groeten!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:26 schreef Cee het volgende:
Ik ben degene die geld door de brievenbus gooit. Meer hints geef ik niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
oke, veel plezier in Eindhoven, hoe herkenne we jou op tv?
Schrijf gewoon een C op je voorhoofdquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben degene die geld door de brievenbus gooit. Meer hints geef ik niet.
Gebaar een Fquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Schrijf gewoon een C op je voorhoofd
jaaaaaaaa jongequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach kan hij best hebben , hij is nog jong
Thanksquote:
taxi?!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
ThanksBen nog een klein kwartiertje hier, word net ge-sms't dat m'n taxi naar 't station onderweg is (sjiek de poep he).
Luxe een taxi, kijk uit dat ze niet de hoofdprijs rekenen, staan ze om bekend nu.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
ThanksBen nog een klein kwartiertje hier, word net ge-sms't dat m'n taxi naar 't station onderweg is (sjiek de poep he).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |