nou ik vind het niet meer leuk daar.. bij elke 'scheet' word er gepostquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb best wel wat ervaring op het forum al is dat van 'vroeger'
Ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in. Het gaat daar vooral om het snel vullen van een topic geloof ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik vind het niet meer leuk daar.. bij elke 'scheet' word er gepost
Lekker nuttige posts zoals: 'Oeh de camera draaidezag je dat?'
Of een: 'Hey Gerard had kriebel aan zijn neus!!' Like OMG Oh noessssssssssssssss wat een fucking wereld nieuws![]()
Nouhou ik wilde net typen dat de nagel van mijn linkerpink 1 millimeter korter is dan de rechterpinkquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik vind het niet meer leuk daar.. bij elke 'scheet' word er gepost
Lekker nuttige posts zoals: 'Oeh de camera draaidezag je dat?'
Of een: 'Hey Gerard had kriebel aan zijn neus!!' Like OMG Oh noessssssssssssssss wat een fucking wereld nieuws![]()
jup en daar pas ik voorquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in. Het gaat daar vooral om het snel vullen van een topic geloof ik
OMGquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nouhou ik wilde net typen dat de nagel van mijn linkerpink 1 millimeter korter is dan de rechterpink
Hoi GFquote:
goudkuipjequote:
Ja, niets aan te doen vrees ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup en daar pas ik voor
heb wel wat beters te doen... beetje jammer
ach pleurt op jijquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nouhou ik wilde net typen dat de nagel van mijn linkerpink 1 millimeter korter is dan de rechterpink
in de nacht langskomenquote:
nee maar voor mensen die er SERIEUS over willen praten wel VERVELENDquote:
Ik heb mijn rust HARD nodig snachts....quote:
Jeetje, dat is best tot laat op vrijdag zegquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben moe moet nog tot en met vrijdag werken en vrijdag tot 18:00 heb nu al geen zin meer. Was het maar vast weekend.
Nee joh natuurlijk wilde ik dat niet typenquote:
Dan gaat het wel langzamer inderdaad maar veel mensen slapen dan natuurlijkquote:
ik al vroegquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ging gisteren pas om half 5 naar bed
hihi.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ach pleurt op jij![]()
* LovelyLady valt Pandaaatjeee aan en knuffelt haar plat
Ja, maar dan moet je eigenlijk niet op Fok! komen meedoenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee maar voor mensen die er SERIEUS over willen praten wel VERVELEND
klwopt, maar dan is het gewoon gezellig met een leuker sfeertjequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan gaat het wel langzamer inderdaad maar veel mensen slapen dan natuurlijk
Nee, ik bedoel dat ik het heel erg vind voor je dat verschil met je nagelquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee joh natuurlijk wilde ik dat niet typen
I noesquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je eigenlijk niet op Fok! komen meedoen
Ja balen maar goed er zijn erger dingen. Maar af en toe is klagen zo lekker.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, dat is best tot laat op vrijdag zeg
Ja, jij was vroeg weg inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik al vroeg2 uur ofzo...
lekker uitgeslapen, nu kan ik er weer een paar nachten tegenaan!
daar hebben wij niks van gemerkt!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ging gisteren pas om half 5 naar bed
oh zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik het heel erg vind voor je dat verschil met je nagel![]()
Dat hoort erbij. Een beetje klagen is gewoon menselijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja balen maar goed er zijn erger dingen. Maar af en toe is klagen zo lekker.
Nee, dat weet ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar hebben wij niks van gemerkt!!
idd morgenquote:
beroemd kindquote:
lovelyquote:
gessellie toch?quote:
Bijna....quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Problem Exist between keyboard and Computer
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omg de geilness
Daar zeg ik geen nee tegen
Er zijn best veel mensen ziek wat ik zo om me heen hoor. Meestal ben ik het zelfquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend is ziekjes dus mwah ...
Ik zit er niet op te wachten... Te veel leuke dagen die er aan komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen ziek wat ik zo om me heen hoor. Meestal ben ik het zelf
quote:
Ja, natuurlijk zit je er niet op te wachten. Niets aan te doen helaasquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten... Te veel leuke dagen die er aan komen
ik ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
http://security.nl/artike(...)en_bij_ABN_Amro.html
It wasn't me
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
http://security.nl/artike(...)en_bij_ABN_Amro.html
It wasn't me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |