Ja, dat is wel een dansje waard inderdaadquote:
Een hotel is ook maar saai alleenquote:
Dus je bent je ouders nu aant vervelenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een hotel is ook maar saai alleen
Dat is ook wel weer zo...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een hotel is ook maar saai alleen
Ja, maar we zitten elkaar hier niet in de weg hoor. Doen ons eigen dingquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dus je bent je ouders nu aant vervelen![]()
Okay, succes ermeequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo...
ff een kind in bed slingeren
Waarom ben je eigenlijk in NL?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar we zitten elkaar hier niet in de weg hoor. Doen ons eigen ding
Familie bezoeken en om met Kerst bij mijn familie te zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk in NL?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Ubuntu, user-error
Er staat heul geen piquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
We hebben een P
we hebben een I
we hebben een PI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogguhhhquote:
Gevalletje PEBKAC?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Ubuntu, user-error
UIEquote:
Lekker, een rijsttafelquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
net als gister, toen had hij ook een rijsttafel:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
We hebben een P
we hebben een I
we hebben een PI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:05 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even iets anders doen. Tot later
Heequote:
quote:
Ben op jouw advies maar eens bij SR gaan kijkenquote:
joepiequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben op jouw advies maar eens bij SR gaan kijken
Gaat wel snel daar maar het is best leuk voor een paar dagen inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
joepie
en, vind je het een beetje vermakelijk?
ik vind het wel gezellig om als behangetje te hebben als ik op de bank zit
jup, maar dit valt nog meeeeeequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat wel snel daar maar het is best leuk voor een paar dagen inderdaad
Ja, dan kun je niet eens de reacties van anderen meer lezenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jup, maar dit valt nog meeeeee
als het echt binnen 4 minuten vol is, ga ik ook maar weg
kan je dat bij houdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben op jouw advies maar eens bij SR gaan kijken
Tuurlijk, ik heb best wel wat ervaring op het forum al is dat van 'vroeger'quote:
Irritant. Daar ga ik niet op wachten als dat gebeurdquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Soms duurt het nieuwe topic wel heel lang voordat het geopend is, omdat er allemaal net nieuwe Fok! ers zitten die nog niet goed weten hoe het werkt
is lang niet altijd hoor, ongeveer om de 6 topics, dus rond het uur...quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Irritant. Daar ga ik niet op wachten als dat gebeurd
rond 4 of 5 uur is het wel het leukste jaquote:
Heb het een paar keer gemerkt inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
is lang niet altijd hoor, ongeveer om de 6 topics, dus rond het uur...
Ik ging gisteren pas om half 5 naar bedquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
rond 4 of 5 uur is het wel het leukste ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |