1 ding scheelt, ik heb geen vakantiequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar ben ik mee gestopt![]()
ziek worden in je vakantie is zo.....ehm, niet handig
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie als grote gemene deler die vloer. Weghalen!
oh, dan is ziek worden wel een gezellige optiequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1 ding scheelt, ik heb geen vakantie
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik gezellig ziek op bed ga liggen met kerst
zoietsquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus....
je kat stond te kotsen, je kind zag dat en liet van schrik zijn bekerdiksap op de grond vallen die jij wou vangen en daardoor je glas melk omstootte en uitgleed over de smurrie waardoor je op de grond viel en thijs lachend ook over de grond rolde
Nou, inderdaad, leuk!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, dan is ziek worden wel een gezellige optie
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
kusje op je pissed offquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:36 schreef Pheno het volgende:
GODVERDOMME. KRIJG DE TERING MET DIE URENVERANTWOORDING. NEE, IK WEET NIET WT IK OVER TWEE WEKEN DOE. NEE, IK WIL HET OOK NIET WETEN. STERF!!!
* Pheno is pissed off like hell.
ik kan de laatste week van dit jaar niet eens invullen, foutje in het systeemquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:36 schreef Pheno het volgende:
GODVERDOMME. KRIJG DE TERING MET DIE URENVERANTWOORDING. NEE, IK WEET NIET WT IK OVER TWEE WEKEN DOE. NEE, IK WIL HET OOK NIET WETEN. STERF!!!
* Pheno is pissed off like hell.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oma belde, of we komen knuffelen en koffie drinken![]()
Ja dus
nee ik schreeuwde voor phenoquote:
dat is de allerlekkerste koffie die er isquote:
hoesie met jouquote:
Dan schreeuw ik wel voor mezelfquote:
Als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan schreeuw ik wel voor mezelf![]()
Wat een kut dag
jaaaaa!quote:
waarom wist ik dat alquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een kut dag
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaa!
ik ga maar even naar mijn ouders toe
dan schreeuwde ik ook voor jouquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een kut dag
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaa!
ik ga maar even naar mijn ouders toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |