Ja, maar zijn woordenboek in Ubuntu was stuk of zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Typo in de TTHet is you're
Maar TT![]()
Niet in de mijne, ik heb gisteren een humongus vaat weggewerktquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dan was ik in de verkeerde keuken!
het was weer even wennen maar er ik kan er meer mee dan ubuntuquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Linux is Linux![]()
Oeh, bevalt dat nou?
En ik zou eens moeten kijken of ik mijn 2e interne hdd weer aan de praat krijg
Zet ik daar Suse op als 3e OS
Dat ligt niet aan Ubuntu, user-errorquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar zijn woordenboek in Ubuntu was stuk of zo.
heldinquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet in de mijne, ik heb gisteren een humongus vaat weggewerkt
Ga ik het toch eens proberenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het was weer even wennen maar er ik kan er meer mee dan ubuntu
pebcamquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Ubuntu, user-error
ja ik was even aan het kijken wat iknu op mijn eee pc ging zetten, ubuntu staat er op nu, maar ik wil kijken of android of jolicloud wat sneller zijn en toch niks te doen dus alle tijdquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I don't care![]()
Als er maar staat wat ik wil zeggen
![]()
Maar zo is het ook prims hoor
Hoe ist trouwens?
Hihihi dankquote:
Voor op de eee pc kun je ook puppy eens proberen, al weet ik niet meer of die ook te installeren is of alleen vanaf stick te draaien. Maar die draait in elk geval heerlijk vlotquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was even aan het kijken wat iknu op mijn eee pc ging zetten, ubuntu staat er op nu, maar ik wil kijken of android of jolicloud wat sneller zijn en toch niks te doen dus alle tijd![]()
ja gaat wel, en daar?
waar ken ik dat vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:16 schreef Pheno het volgende:
Wta een kastje muur hier. Ik wil wat info hebben: vraag persoon A. Die zegt, persoon B weet daar het meest van. Persoon B zegt dat Persoon C en D de mensen dijn die ik moet hebben. Persoon C zegt dat ik Persoon E moet hebben en Persoon D geeft persooon A aan.
Ja, uh, zak er allemaal even in
puppy?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor op de eee pc kun je ook puppy eens proberen, al weet ik niet meer of die ook te installeren is of alleen vanaf stick te draaien. Maar die draait in elk geval heerlijk vlot
Gaat wel klinkt niet echt denderend?Hier gaat het ook wel
Kort dagje vandaag, dus komt goed
En collega A zegt nu dat ie op vakantie gaat en geen zin heeft. Nou doei danquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar ken ik dat van![]()
oh wacht, we waren collega's
ik las al het eea, thanksquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pezu, om een of andere wazige reden kan ik je niet quoten![]()
Als ik op jouw quotedingie klik krijg ik Pheno z'n post?
![]()
Hoe dan ookPuppy Linux
Met een puppye die wafwaf doet als je de uitlegdingie aanklikt
![]()
En wat heerlijkIk heb morgen een dagje van 0 uur
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pezu, om een of andere wazige reden kan ik je niet quoten![]()
Als ik op jouw quotedingie klik krijg ik Pheno z'n post?
![]()
ik had mijn de accountmanager een cctje gestuurd,quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En collega A zegt nu dat ie op vakantie gaat en geen zin heeft. Nou doei dan
Ik heb mijn best gedaan, straks ben ik op vakantie, cya later
Ja, dat dacht ik dus ookquote:
HOAXquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:29 schreef Pheno het volgende:
Oh, PeZu en ik zijn klonen, maar dat wisten jullie nog niet.
je klikte gewoon scheefquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ookIk snap er niets van
Wat is er aan de hand dan Wokjequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had mijn de accountmanager een cctje gestuurd,nu kan ik rustig achterover afwachten.
ze ontplofte zowat, ZE WILLEN DAT JE WAT GAAT DOENZIJN ZE HELEMAAL VAN DE POT GERUKT
5 keer?quote:
sjelequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan Wokje
[..]
5 keer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |