Hm op een lekker wijf oid!quote:Op dinsdag 21 december 2010 05:25 schreef n8n het volgende:
Droeftoeteren helpt niks, stop ermee en ga je ergens anders op richten
quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:41 schreef Im.Kant. het volgende:
Waar iemand op een dinsdagmorgen al niet de tijd voor heeft
Scherpquote:Op dinsdag 21 december 2010 06:52 schreef mootie het volgende:
De armen van de bedeelden? Wat is er mis met hun armpjes? En waarom zou je familie zich druk moeten maken om die ledematen?
quote:
Vrouwen die denken dat ze grappig zijn door anderen na te doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 05:24 schreef Grunge. het volgende:
Ojee.
Die heb jij dus.
Ja, oké.
Vervelend.
Je moet niets. Als jij geen kerstkaart wilt sturen, doe het dan gewoon niet.
Daar is je antwoord.
dan stuur je toch geen kaartquote:Op dinsdag 21 december 2010 05:12 schreef haShem het volgende:
ik heb dus een kutfamilie!
ja....
serieus.
Gewoonweg niet aardig,...
zwaar egocentrisch etc, denken niet aan de armen van de bedeelden etc en zelfs niet aan mij!
Echt ik haat hen moet ik dat soort mensen nu een kerstkaart sturen?
Ik vind zelf van niet ze verdienen het niet gewoon!
Inderdaad, gewoon ipv bruiloft naar een of ander tropisch eiland met z'n tweeënquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:53 schreef Maikuuul het volgende:
Kerst is net zoiets als een bruiloft.
Je stuurt 40+ kaarten aan mensen die je amper ziet.
Hebje een bruiloft nodig je ook mensen uit die je amper ziet .... en die komen dan lekker profiteren van het lekkere eten, en achteraf zeuren over wat er niet goed was geregeld etc
Beter houd je het kleinschalig zodat je ook nog een flinke vakantie erachter kunt plakken ipv een veel te groot en duur feest.
Kunnen wij natuurlijk een beetje lastig beoordelen... Hebben zij jou een kerstkaart gestuurd?quote:Op dinsdag 21 december 2010 05:12 schreef haShem het volgende:
ik heb dus een kutfamilie!
ja....
serieus.
Gewoonweg niet aardig,...
zwaar egocentrisch etc, denken niet aan de armen van de bedeelden etc en zelfs niet aan mij!
Echt ik haat hen moet ik dat soort mensen nu een kerstkaart sturen?
Ik vind zelf van niet ze verdienen het niet gewoon!
Daarom, waarom 10k aan een bruiloft verbrassen aan mensen die je amper ziet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:55 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon ipv bruiloft naar een of ander tropisch eiland met z'n tweeën![]()
Ook mijn ouders hadden er spijt van dat ze dat niet hadden gedaan.
Ga je nou bij elke afkorting kankeren wat het betekent?quote:
Weet je wat dat doet met een sorteermachine van TNTquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:44 schreef lurf_doctor het volgende:
Stuur ze
Met Kerst
een Drol in een Enveloppe
En ze weten
Hoe je over ze denkt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:46 schreef chroestjov het volgende:
TS is te lui om kerstkaarten te schrijven en bedenkt nu voor zichzelf redenen om zijn beslissing te rechtvaardigen.
Gelukkig heb je zelf geen last van vooroordelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:23 schreef amenth het volgende:
dat is altijd bij nederlands klaas gaat op zn 20e op zichzelf wonen en bezoekt zijn 16 jarige broertje ruud alleen nog op verjaardagen als een soort van verplichting. echt allemaal zo sociaal zogenaamd maar het zijn allemaal tokkies als je het zo bekijkt
Leg hem in de sneeuw en gooi jezelf erachteraan, word je lekker stijf vanquote:Op donderdag 23 december 2010 13:47 schreef Bushalte het volgende:
Ik heb een stijve van die
mensen hier met die post hiehohahaha
doeiii.
Tenzij de boom op een helling staat...quote:
Ik kan ook wel leukere lichaamsdelen bedenken om aan te denken, bij deze geef ik je familie groot gelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 05:12 schreef haShem het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |