Ik volg het niet. Geen interesse vrees ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ook niks voor mij, maar ik volg het programma en vind het ook wel leuk om wat feitjes eromheen mee te pikken
goedzoquote:
kan ik begrijpenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik volg het niet. Geen interesse vrees ik
idem hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik volg het niet. Geen interesse vrees ik
Aaah, ben ik gelukkig niet de enigequote:
en dat is wel zo handig, FBTOquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
de stats werken ook weer perfect![]()
nou hoef ik de topics niet meer handmatig in te voeren![]()
![]()
Geen idee hoe je het doet maar grote klasse meneerquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
de stats werken ook weer perfect![]()
nou hoef ik de topics niet meer handmatig in te voeren![]()
![]()
quote:
de stats doe ik niet zelf dat is piles zijn werk ik kan alleen topic's eruit verwijderen of toevoegenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee hoe je het doet maar grote klasse meneer
Nou, dat zou ik al niet weten hoe te doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de stats doe ik niet zelf dat is piles zijn werk ik kan alleen topic's eruit verwijderen of toevoegen
Sorry, zag je nog niet namelijkquote:
OLAquote:
Coolquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
OLA
ik heb mijn mini laptop weer aan de praat
hij deed het niet en nu weer :pquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef Stuart het volgende:
ao
Cool
Wat was ermee aan de hand eigenlijk
Leuk dat het weer werktquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij deed het niet en nu weer :p
het is zo eee pc, ini mini dus
met ubuntu erop nerd stylo
ZuPequote:
Ik zie dat die topics inderdaad absurd snel gaanquote:
eergisteren was een topic binnen 4 minuten vol, dat was volgens mij het recordquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie dat die topics inderdaad absurd snel gaan
dit is nog kleiner echt smurfen dingquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk dat het weer werkt
Ik hou wel van kleine computers. Mijn laptop is ook maar 12.1 inch trouwens
Ik zag al heel bizarre records staan inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eergisteren was een topic binnen 4 minuten vol, dat was volgens mij het record
Ja, vind ik ook. Die is toch 10 inchquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit is nog kleiner echt smurfen ding
maar handig voor op bed
kijk http://reviews.cnet.com/l(...)3121_7-32466960.htmlquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zag al heel bizarre records staan inderdaad
Dat is inderdaad wel heel klein. Is dat niet lastig met typen want de toetsen zijn dan dus ook kleiner dan 'normaal'quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk http://reviews.cnet.com/l(...)3121_7-32466960.html
ini mini
ja een stuk kleiner maar beter dan op fook fokken of msnquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel klein. Is dat niet lastig met typen want de toetsen zijn dan dus ook kleiner dan 'normaal'
lijkt me op een mobiel lijken...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel klein. Is dat niet lastig met typen want de toetsen zijn dan dus ook kleiner dan 'normaal'
Dat geloof ik wel jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een stuk kleiner maar beter dan op fook fokken of msn
Wel duidelijker beeld thoughquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lijkt me op een mobiel lijken...
the scriptquote:
ja plus makkelijker typen, snellerquote:
Dat denk ik ook wel zodra je eraan bent gewendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |