Feitjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ook niks voor mij, maar ik volg het programma en vind het ook wel leuk om wat feitjes eromheen mee te pikken
Goedemorgen.quote:
Morgen Phenoquote:Op dinsdag 21 december 2010 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goedemorgen.
De weg was weer mooi gestrooid (ahum), maar ik ben weer op het werk aangekomen. Nu nog wat te doen hebben, ik zal eens vragen of ze nog wat hebben. Anders ga ik wel wat nuttigs doen, lees: vacatures bekijken.
Mijn telefoon is alleen in de sneeuw gedonderd en blijkbaar vindt het ding zich nu kapot, het werkt niet meer
Mogguh Marijkequote:
Zonde van je telefoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goedemorgen.
De weg was weer mooi gestrooid (ahum), maar ik ben weer op het werk aangekomen. Nu nog wat te doen hebben, ik zal eens vragen of ze nog wat hebben. Anders ga ik wel wat nuttigs doen, lees: vacatures bekijken.
Mijn telefoon is alleen in de sneeuw gedonderd en blijkbaar vindt het ding zich nu kapot, het werkt niet meer
We hebben hier geen verwarmingquote:Op dinsdag 21 december 2010 07:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen PhenoIk had gisteren het geluk dat ze overal met sneeuwschuivers langs geweest waren, hopen dat de wegen nu nog goed te doen zijn
Je foon even goed laten drogen boven de verwarming, misschien is ie net wat
vochtig geworden
Jaquote:
Hoi snuitjequote:Op dinsdag 21 december 2010 07:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Marijke
[..]
Zonde van je telefoonen idd wat Marijke zegt ff lekker boven de kachel leggen
Leg em daar dan bij in de buurtquote:Op dinsdag 21 december 2010 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben hier geen verwarmingAlleen van dat vieze luchtcirculatie, dat dus nu verwarmd is. Op het einde van de dag dus gegarandeerd koppijn.
Hoi snoepiequote:Op dinsdag 21 december 2010 07:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMorgen Pien
[..]
Hoi snuitjeHoe is het?
[..]
Leg em daar dan bij in de buurtHoe dan ook, nu even niet meer proberen aan te doen
En ja, dat is echt een klote systeemMaar een verwarming is ook niet alles
Ik werk met wat collega's die uit warme tropische plaatsen komen, dan staat er geen tochtstrip niets open en de verwarming op 30
En het dan nog koud hebben
Maar dat is ook gegarandeerd hoofdpijn
Klote is dat..
Ik denk dat collegas, het raar gaan vinden als ik een telefoon aan een koordje bij dat ding hang, Het zit namelijk in het plafondquote:Op dinsdag 21 december 2010 07:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leg em daar dan bij in de buurtHoe dan ook, nu even niet meer proberen aan te doen
En ja, dat is echt een klote systeemMaar een verwarming is ook niet alles
Ik werk met wat collega's die uit warme tropische plaatsen komen, dan staat er geen tochtstrip niets open en de verwarming op 30
En het dan nog koud hebben
Maar dat is ook gegarandeerd hoofdpijn
Klote is dat..
KI? (Kots incident)quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi snoepiehet gaat wel hier, J. is erg misselijk en twijfelt of hij moet gaan werken. Ik zeg thuisblijven ... oh hij geeft eindelijk toe dat het niet gaat en blijft thuis.....
ik hoop niet op buikgriepKSSSHHH weg met die misselijkheid
quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat collegas, het raar gaan vinden als ik een telefoon aan een koordje bij dat ding hang, Het zit namelijk in het plafond
Het kutte is, is dat het mijn werktelefoon is. Wat dus ook het telefoonnummer is dat in in mijn CV staat. Fijn. Nou ja, ik laat het maar even liggen, misschien komt het nog tot leven. Anders moet ik een oudje pakken van thuis en de sim daar maar in doen.
Doe mij dan maar een PI, van een KI word ik zeker weten misselijkquote:
Oh, dus niet naar z'n werkquote:Op dinsdag 21 december 2010 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk
punt is het is zoooo besmettelijk
Er kwam niks uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 07:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dus niet naar z'n werkIk begreep het weer eens niet
![]()
Maar wat klote! Gooi em op bed met een kruikje en water en hopen dat je zelf nergens last van krijgt
Gelukkig naarquote:
Hij voelt zich stukken beter en wil toch naar het werk gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 07:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig naarTeiltje naast het bed en lekker laten uitzieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |