merk er niks vanquote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef 2cv het volgende:
De TV zendt een soort reportage uit van een zware sneeuwstorm geloof ik, op alle zenders. Was zeker 'breaking news' die sneeuwstorm want de reguliere programmering is er al sinds ±17:30u gistermiddag door onderbroken.
Electrische kachels kan ik wel lenen, maar dan wordt de energierekening astronomisch. Daarbij lost het de problemen van schimmel en vuiligheid (volgens m'n moeder moet er eerst 3 weken schoongemaakt worden voor ik er in kan) niet op. De nadelen afzonderlijk zijn te overzien, maar opgeteld is het teveel van het goede.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef piepkuiken21 het volgende:
kun je niet wat electrische kachels lenen dan in dat geval? Hoe liep het af met de woningbouw waar je langs ging? Ps is er niets te kraken, heb je broefjes opgehangen in de supermarkt, op marktplaats gekeken?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gewoon aanmelden op relatieplanet voor een vriendin met huis
Kun jij dat niet doen? Een vriendin kost veel tijd namelijk. Zijn we eindelijk van je af.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
laten we dan hopen dat t een keer mee zit!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:56 schreef 2cv het volgende:
Aangezien ik de laatste tijd at lui/motievatieloos/enzovoorts ben (de ellende telt weer lekker op) check ik pas om een uur of 22:00 vanavond mijn postvakje. En in dat postvakje ligt en brief van de woningstichting waarin staat dat er binnenkort een huis vrij komt. Het betekent NIET automatisch dat ik dat huis ook krijg, maar ik sta wel als 2e op de wachtlijst, dus de kans is niet verwaarloosbaar dat ik dat huis krijg. Ik denk dat ik op zijn vroegst op 2 april meer weet.
sorry ik woon op 25m2 ;-):P, maar ik ben wel van juni tot augustus op vakantiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Blaauwhoflaan. Overigens, kom je je pomp een keer ophalen ? Als ik dat ding nog heb als ik ga verhuizen gaat hij de afvalbak in.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
laten we dan hopen dat t een keer mee zit!
(om welke straat gaat t dan?)
Boeit niet, ik ben wanhopig, wanneer kan ik bij je intrekken ?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:43 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
sorry ik woon op 25m2 ;-):P, maar ik ben wel van juni tot augustus op vakantie
Helaas werkt dat hier niet zo. Er is een wachtrij per complex. Nummer 1 hoeft dus helemaal niet veel keus te hebben. Maar dat ik op nummer 2 sta is gunstiger dan dat ik op nummer 55 sta (zoals bij een ander complex).quote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef Miendientje het volgende:
2e op een lijst is best heel gunstig. Mensen die op nummer 1 staan hebben vaak wat meer keuze en zullen daarom vaker een huis weigeren. Dus wie weet.
Maar die persoon kan toch bij verschillende complexen op 1 staan (wellicht met urgentie), dan kan die dus kiezen. Of hij/zij staat voor de zekerheid ingeschreven maar wil op het moment nog helemaal niet verhuizen maar staat toevallig al op 1. Kan toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Helaas werkt dat hier niet zo. Er is een wachtrij per complex. Nummer 1 hoeft dus helemaal niet veel keus te hebben. Maar dat ik op nummer 2 sta is gunstiger dan dat ik op nummer 55 sta (zoals bij een ander complex).
ja als ik weer es op de joure ben jaquote:Op maandag 28 maart 2011 00:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Blaauwhoflaan. Overigens, kom je je pomp een keer ophalen ? Als ik dat ding nog heb als ik ga verhuizen gaat hij de afvalbak in.
[..]
Boeit niet, ik ben wanhopig, wanneer kan ik bij je intrekken ?
[..]
Helaas werkt dat hier niet zo. Er is een wachtrij per complex. Nummer 1 hoeft dus helemaal niet veel keus te hebben. Maar dat ik op nummer 2 sta is gunstiger dan dat ik op nummer 55 sta (zoals bij een ander complex).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |