Ah, gelukkig ben ik niet de enigequote:
Hahah dan ben ik gelukkig niet de enigequote:
dat eerste wist ik uit mijn knalgele boekje die rood isquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, gelukkig ben ik niet de enige![]()
Wist je ook dat er tot 1903 cocaïne in Coca Cola zat? En dat strings oorspronkelijk ontworpen zijn voor mannen ?
[..]
Hahah dan ben ik gelukkig niet de enige
Knalgele boekje ?quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat eerste wist ik uit mijn knalgele boekje die rood is
Ken ik niet..quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja Knalgele boekje voor scholieren
Ik zal wel eens ff gaan informerenquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb een kans verbruid ja!
hoe weet ik niet maargoed
Benny de detectivequote:Op maandag 20 december 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal wel eens ff gaan informeren
Hoor ik er al bij?quote:Op maandag 20 december 2010 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
wij mogen wel tegen nieuwe bashen![]()
Nee hoor geintje
one luf
Ja, moet eigenlijk welquote:
snap ikquote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, moet eigenlijk wel![]()
Heb alleen geen zin in een echte 6pack of dat ik nog dunner ga worden..
Nog even kijken, maar het is dichtbij, dus dat maakt het sowieso al wel aanlokkelijkquote:
donequote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
BENNY
kan je m niet beter PMen?
Zo lang het maar geen kont/heupvet is vind ik het primaquote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
snap ik
wat vet van mij hebben?
Ah, wat liefquote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
*geeft Tissue om snot af te vegen*
Oke, je komt... we komen je wel halen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog even kijken, maar het is dichtbij, dus dat maakt het sowieso al wel aanlokkelijk
Sowieso, het interieur van stairway
thnx Hunquote:
ik heb buikvetquote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zo lang het maar geen kont/heupvet is vind ik het prima
Ben jij zo'n dikkerdje?quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
snap ik
wat vet van mij hebben?
Haha prima hoor, is toch maar 10 min met de treinquote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke, je komt... we komen je wel halen.
Doen we dat...quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha prima hoor, is toch maar 10 min met de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |