Ja zag ik staan. Aardige film zei je. Dus wel of niet de moeite waard om te kijken.quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
Woensdag Mongol op TV. Vond ik wel een aardige film
Mongolquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
Donderdag ga ik naar New Kids Turbo waarschijnlijk. Wie is er al geweest? Kut!
't Is een kassucces, 't zal vast wel wat zijn dan?quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
Geen alledaagse film. Zeker de moeite waardquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja zag ik staan. Aardige film zei je. Dus wel of niet de moeite waard om te kijken.
Ik wil het wel zien maar naar de bios gaan gaat met verder dan ver... Ik wacht welquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
Ik zeg beter af met Sauron sowieso, die saaie Hobits in hun Shire die geen reet uitvoeren dat is gewoon klote zonder Sauronquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is Middel-Aarde niet beter af met Sauron als gemeenschappelijke vijand dan zonder zijn dreiging? De ring bindt men met hem, maar de ring bindt ook het collectief tegen hem.
Dat vroeg ik mij laatst af!
Zekers, die rooie uit Gestel speelde z'n rol weergaloos.quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
Woensdag Mongol op TV. Vond ik wel een aardige film
Als Sauron in de binnen ring zou zitten zal de buiten ring gevaarlijk naar binnen zwenken met gevolg dat de aarde de ring in klinkt qua supernova smeerlingenquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is Middel-Aarde niet beter af met Sauron als gemeenschappelijke vijand dan zonder zijn dreiging? De ring bindt men met hem, maar de ring bindt ook het collectief tegen hem.
Dat vroeg ik mij laatst af!
Hobbit is met twee b's!quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg beter af met Sauron sowieso, die saaie Hobits in hun Shire die geen reet uitvoeren dat is gewoon klote zonder Sauron
Debiel met éénquote:
Geen idee, ik ken geen hobbits! Ik zie wel eens Van Velzen en dat vind ik wel een sympathieke hobbit.quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat maakt dat het geen saaie kutten zijn ?
Niks aan toe te voegenquote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Sauron in de binnen ring zou zitten zal de buiten ring gevaarlijk naar binnen zwenken met gevolg dat de aarde de ring in klinkt qua supernova smeerlingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |