Dus je komt?quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Collectebus op 29e-lijstje noteert
[..]
Het topic is bijna vol,. dus ik waag het er maar op: ik vind het zo bijzonder dat jij zo vaak het gevoel hebt dat je iets moét van anderen. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik moét geven aan SR. Niet in het minst. Ben jij nou zo gevoelig voor 'opgelegd moeten' of lees ik iets wat er niet is?
Je mist iets. Het ging over mensen op hyves, niet over hier.quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Collectebus op 29e-lijstje noteert
[..]
Het topic is bijna vol,. dus ik waag het er maar op: ik vind het zo bijzonder dat jij zo vaak het gevoel hebt dat je iets moét van anderen. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik moét geven aan SR. Niet in het minst. Ben jij nou zo gevoelig voor 'opgelegd moeten' of lees ik iets wat er niet is?
Ik snap werkelijk niet dat je niet iets fatsoenlijks voor Greys kooptquote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dat vind ik nou weggegooid geld, van die a-seksuele onderbroekjes
Maar daarmee vel je wel een oordeel over wat ik doe, terwijl ik dat niet doe over wat jij niet doet, en dat is juist wat ik dan jammer vind aan je reactiequote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind het geld weggooien. Als jij dat niet vindt, prima.
Dan hebben ze The March vast helemaal nietquote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ze hebben Ava Adore nietIk ben het met Q eens, wat een KUT-actie
Ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dat vind ik nou weggegooid geld, van die a-seksuele onderbroekjes
Serieus?quote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ze hebben Ava Adore nietIk ben het met Q eens, wat een KUT-actie
3 voor 5 euroquote:
WTFquote:
Nee mops, ik had het meer over in algemene zinquote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef Qwea het volgende:
Je mist iets. Het ging over mensen op hyves, niet over hier.
En aldaar wordt mij opgelegd dingen te doen. In dit geval te geven aan SR.
Ik heb eentje met Love It op de bipsebaps.quote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Jij hebt dus echt alleen maar eat-me undies in je la?
Geen gezellige broekjes met stippels enzo, die je gewoon zelf leuk vindt maar die je niet aan zou trekken als je seks ging hebben?
Ho wachtquote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Jij hebt dus echt alleen maar eat-me undies in je la?
Geen gezellige broekjes met stippels enzo, die je gewoon zelf leuk vindt maar die je niet aan zou trekken als je seks ging hebben?
Wat had ik dan moeten zeggen? Ik vind het geen geld weggooien? Dat zou een leugen zijnquote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar daarmee vel je wel een oordeel over wat ik doe, terwijl ik dat niet doe over wat jij niet doet, en dat is juist wat ik dan jammer vind aan je reactie
De heilige maagd maria spreekt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mops, ik had het meer over in algemene zinJe komt wel eens vaker in de gordijnen binnenhollen dat je iets van iemand moet en zulks
Nofi en vreede op aerde
Ow, die heb ik ook; in oplagequote:
Ooh. Nou dat vind ik eigenlijk wel meevallen. En nou ben ik wel benieuwdquote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mops, ik had het meer over in algemene zinJe komt wel eens vaker in de gordijnen binnenhollen dat je iets van iemand moet en zulks
Nofi en vreede op aerde
quote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
Overigens zijn a-seksie broekjes met mij er in acuut weer seksie heur
Het gaat er dan om welk ondergoed er onder de gordijnen zit hequote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nofi en vreede op aerde
quote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
pics!?quote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
'Eat me'.quote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die heb ik ook; in oplage
De beeb heeft er nog nooit een opgegeten. Is dat een slecht teken
Die zijn naaktquote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er dan om welk ondergoed er onder de gordijnen zit he
Ik snap het verschil niet Greys?quote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
'Eat me'.
Niet 'eat the undie'
Ik hoef je het verschil niet uit te leggen toch alsjeblieft he Lies?
Ik kom het er wel een keer tijdens de koffie met je over hebben. Ask in de buurt ben hèquote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef Qwea het volgende:
Ooh. Nou dat vind ik eigenlijk wel meevallen. En nou ben ik wel benieuwdGeef es voorbeeld?
En als je het niet hier wilt mag het ook in de peejem
Klopt. Tijd om weer eens schoon te gaan makenquote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt ieg wel vaker met het soort volk dat je op je hyves hebt Qutje
Ja, die niet willen bowlen als ze een gebroken been hebben enzowquote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt ieg wel vaker met het soort volk dat je op je hyves hebt Qutje
Voorspelbaarquote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap het verschil niet Greys?
Ja okay maar een string is toch niet direct sexy, gewoon omdat het een string is?quote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ho wacht
Ik vind asexy van dat oma-ondergoed, dat heb ik echt niet nee
Ik heb heus wel strings met stipjes of gewoon zwart, maar die zou ik ook aandoen als ik seks ging hebben
En ik heb 2 boxers ofzo, en verder niks
Nooit dusquote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kom het er wel een keer tijdens de koffie met je over hebben. Ask in de buurt ben hè
Owquote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
'Eat me'.
Niet 'eat the undie'
Ik hoef je het verschil niet uit te leggen toch alsjeblieft he Lies?
Quite frankly I don't give a flying f*ckquote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies?
Jjij hebt een relaaaasie he?
Als jij zin hebt, maakt het je dan ook maar iets uit wat voor onderbroek ze aan heeft?
Ja, ho, zo ging dat niet he. Hij wilde ook niet iets drinken bij de bowling baan, omdat hij dan niet zou kunnen bowlen. Maar hij wilde wel in een kroeg wat drinken want dan konden wel allemaal niet bowlenquote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die niet willen bowlen als ze een gebroken been hebben enzow
quote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Quite frankly I don't give a flying f*ck
Nee, een string is niet meteen sexy, maar ik vind asexy dan weer het andere uiterstequote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay maar een string is toch niet direct sexy, gewoon omdat het een string is?![]()
En ik neem aan dat geen van de dames <40 hier van die mooie witte, lekker ruime, oma slips heeft...Maar een leuke hipster of boxer kan dan wel weer meer sexy zijn dan zo'n 3 voor 5 string heur
Vind ik dan hé
Ja, net alsof dat boeitquote:Op maandag 20 december 2010 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Quite frankly I don't give a flying f*ck
Heb je me al eens uitgenodigd? Nonquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je me al eens uitgenodigd? Non![]()
En al de vriendjes en vriendinnetjes die me al wel eens hebben uitgenodigd: kwam ik? Yups
Dus-uuhhh, miss Q
Ahum, ben je bij Ing geweest?quote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je me al eens uitgenodigd? Non![]()
En al de vriendjes en vriendinnetjes die me al wel eens hebben uitgenodigd: kwam ik? Yups
Dus-uuhhh, miss Q
Er zijn dames die zich in een string wurmen die nooooooooit een string zouden moeten dragen, zichtbaar voor anderen in elk geval. Vind ik danquote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay maar een string is toch niet direct sexy, gewoon omdat het een string is?![]()
Nou, tis opgelost. Dáár gaat het dus mis: je moet je onderbroekje uittrekken als je gaat seksen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
Ho wacht
Ik vind asexy van dat oma-ondergoed, dat heb ik echt niet nee
Ik heb heus wel strings met stipjes of gewoon zwart, maar die zou ik ook aandoen als ik seks ging hebben
En ik heb 2 boxers ofzo, en verder niks
Ooooooooooooooooooooooooohquote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, tis opgelost. Dáár gaat het dus mis: je moet je onderbroekje uittrekken als je gaat seksen.
Pfffttt.... ik moet jullie ook álles uitleggen
Ja, pijnlijkquote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
OMG, die reactie van haar op zijn mededeling dat hij maagd is!![]()
![]()
Nou okee.quote:Op maandag 20 december 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, een string is niet meteen sexy, maar ik vind asexy dan weer het andere uitersteStrings zonder poespas zijn (in mijn ogen) gewoon neutraal
En ik vind hipsters/boxers niet lekker zitten onder een strakke broek of legging, dus vandaar dat ik die niet hebIk hou gewoon van stings
Nee, maar dat was levensreddend. Want jullie hadden niet gewild dat ik zou zijn gestorven in een Friese sloot. Of wel somsquote:
Nou ja, zoals Elies zegt; als je seks gaat hebben moet het toch uitquote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou okee.![]()
Persoonlijk vind ik een effen witte string dan weer niet héél veel beter dan gewoon een saaie witte slipperdepip (copyright Ing). Maar wel iets inderdaad, daar heb je gelijk in.
Nou stringkippetje (en de rest) ik ga slapenHouden jullie de boel heel en eet niks op wat er morgen als haarbal uitkomt
Sexy? Ik vind dat meer ik-heb-haast-horny.quote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Zo langs de slip naar binnen kan soms ook heel sexy zijn Eliesje potje pies
Ho ho, niet zo snel knul!quote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
Nou okee.![]()
Persoonlijk vind ik een effen witte string dan weer niet héél veel beter dan gewoon een saaie witte slipperdepip (copyright Ing). Maar wel iets inderdaad, daar heb je gelijk in.
Nou stringkippetje (en de rest) ik ga slapenHouden jullie de boel heel en eet niks op wat er morgen als haarbal uitkomt
Jummie!quote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef Qwea het volgende:
Kolere, ik doe de hele dag al niks anders al niezen. Sucks
Vanmiddag had ik mijn handen vol en toen zat heel mijn mikey's scherm onder de snot.
Ooh kijk, pot ketelquote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, maar dat was levensreddend. Want jullie hadden niet gewild dat ik zou zijn gestorven in een Friese sloot. Of wel soms
Ja, das meer NU NU NU!quote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Sexy? Ik vind dat meer ik-heb-haast-horny.
Maar daar is ook niets mis mee idd, met een beetje haast op zijn tijd
Het is nog geen half twaalf
Jawel. Mooiste is nog dattie het niet weet. Als die het zou weten zou die flippenquote:
Whahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 20 december 2010 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo snel knul!
Mogen we het nog even over jouw bipsbabs- en lullebul-bedekking hebben? Ja? Dank u!
Ladies, shoot!
Of dwars er doorheen. Ook wel weer eens iets andersquote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Zo langs de slip naar binnen kan soms ook heel sexy zijn Eliesje potje pies
quote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, paard blind. Dat wilden ze juist NIET
Jullie altijd. Al kan Greys vast ook melden dat ik zaterdag nou niet echt iets spannends aan had ofzo. En eigenlijk is het vrijwel nooit spannendquote:Op maandag 20 december 2010 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo snel knul!
Mogen we het nog even over jouw bipsbabs- en lullebul-bedekking hebben? Ja? Dank u!
Ladies, shoot!
Ja okay. Maar sowieso weet je natuurlijk ook lang niet altijd van tevoren dat je seks gaat hebben lijkt me? Of plan jij het altijd in? Of mjah, géén seks is natuurlijk ook prima in te plannen Pokonnetjehonneponnetjequote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, zoals Elies zegt; als je seks gaat hebben moet het toch uit
Maar sexy lingerie is (vind ik) dan wel weer leuk om aan te hebben, ik vind mezelf altijd mooier erin (ook al ziet niemand het)
Slaap lekker
Oh jee, straks komt ie dr achter gaat ie flippen op je hyves en is het een shitventquote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel. Mooiste is nog dattie het niet weet. Als die het zou weten zou die flippen
Gewoon GEEN ondergoedquote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of dwars er doorheen. Ook wel weer eens iets anders
quote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jee, straks komt ie dr achter gaat ie flippen op je hyves en is het een shitvent
Dat kon ze niet en dat is nou net het probleem. Dus willen we dat graag nú nog even weten. Pics mogen, mist een beetje bedekt. Niet zo dat je denkt: "Hej, ze eten spruitjes, maar waarom doen ze die niet gewoon in een tasquote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie altijd. Al kan Greys vast ook melden dat ik zaterdag nou niet echt iets spannends aan had ofzo. En eigenlijk is het vrijwel nooit spannend
quote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ja okay. Maar sowieso weet je natuurlijk ook lang niet altijd van tevoren dat je seks gaat hebben lijkt me? Of plan jij het altijd in? Of mjah, géén seks is natuurlijk ook prima in te plannen Pokonnetjehonneponnetje![]()
Je leert snelquote:Op maandag 20 december 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens aardig ofzo
Maar daarom zeg ik; het moet TOCH uit, dus dan maakt het weinig uit
Vraag even aan Ingetje wat de juiste term is. Fluitepuitjequote:
Wielewapsequote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraag even aan Ingetje wat de juiste term is. Fluitepuitje
Nooit spannend?quote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie altijd. Al kan Greys vast ook melden dat ik zaterdag nou niet echt iets spannends aan had ofzo. En eigenlijk is het vrijwel nooit spannend
Pieliewieliquote:
Welke lichaamsdelen?quote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind die linsjurriemeuk altijd zo akelig duur....en vooral omdat ik er altijd 2 slipperdepips bij wil![]()
En die kinderachtige onderbroekies waar Greys het over heeft kunnen bij sommigen best heul sexy staan.
Mits ie niet begraven zit tussen niet nader te noemen lichaamsdelen
Ik zei toch..."niet nader te noemen"quote:
Gezellig op 2e kerstdagquote:
Ja, dat wil ik ook altijdquote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind die linsjurriemeuk altijd zo akelig duur....en vooral omdat ik er altijd 2 slipperdepips bij wil![]()
En ja, dat kan idd ook wel, ik vind dat er ook nog heel veel zit tussen sexy en asexyquote:En die kinderachtige onderbroekies waar Greys het over heeft kunnen bij sommigen best heul sexy staan.
Mits ie niet begraven zit tussen niet nader te noemen lichaamsdelen
I*k moet even een plasje uit mn pieliewieli. Echt, ik zou acuut impotent zijnquote:
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zei toch..."niet nader te noemen"
Das wel handig als je mot pissen, want pissen met een harde schijnt niet alles te zijnquote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I*k moet even een plasje uit mn pieliewieli. Echt, ik zou acuut impotent zijn
Wat schattigquote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo stond ik dus vanavond godvergetens lang met die arme hondjes bij de bushalte, met Chico op de arm.
En ik noem ze altijd kontje of pikkie.
Zeg ik "ach pikkie heb je t koud , arm ding"
Zegt een vrouw naast me, jaaaa zn pikkie is helemaal rood, das echt zielig zeg.
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook altijd![]()
En idd duur, daarom koop ik maar heel soms van die mooieKrijgen is leuker
[..]
En ja, dat kan idd ook wel, ik vind dat er ook nog heel veel zit tussen sexy en asexy
Dan moet je hem onder de rand van de pot klemmenquote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das wel handig als je mot pissen, want pissen met een harde schijnt niet alles te zijn
Dat richt geloof ik vet kutquote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das wel handig als je mot pissen, want pissen met een harde schijnt niet alles te zijn
Zelf wel eens geprobeerd te plassen in opperste staat van opwinding? I resssst my cees!quote:Op maandag 20 december 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
+1quote:Op maandag 20 december 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik heb niet goed op het ondergoed van Ll gelet eigenlijk
Maar als ik eerlijk ben hoeft mannenondergoed niet spannend te zijn. Liever niet, zelfs
Gewoon simpel graag. Van die normale strakke boxers. Gewone onderbroeken hou ik dan weer niet van.
Strakke gladde boxersquote:Op maandag 20 december 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
Maar als ik eerlijk ben hoeft mannenondergoed niet spannend te zijn. Liever niet, zelfs
Gewoon simpel graag. Van die normale strakke boxers. Gewone onderbroeken hou ik dan weer niet van.
Neequote:Op maandag 20 december 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
+1
Al vind ik zo'n BB ook wel leuk, mits niet knalroze![]()
Ah dat is een handige tip van een deskundige met diplomaquote:Op maandag 20 december 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je hem onder de rand van de pot klemmen
Ja, boxers gewoon iddquote:Op maandag 20 december 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
En jodi dan? Of helena?quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef ElisaB het volgende:
Dames, plaatjes willen we
Dan post ik strakjes nog even Bette. Voor het evenwicht zeg maar
BB onder je zwemshortquote:Op maandag 20 december 2010 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja BB das te fout.
Net als die Jan Smit shit, dat neem ik ook niet echt serieus
Zoal mijn neefje...14 jaar en apetrots op de enige BB die ie heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 23:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee
Daarbij moet ik altijd aan die semi stoere kolere knapen denken die ze meters boven hun broek dragen zodat de naam goed zichtbaar is
BB onder je SPIJKERbroek als het fucking 30 graden isquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoal mijn neefje...14 jaar en apetrots op de enige BB die ie heeft.
Dus draagt dat ding ook totdat de kleuren veranderen in niet nader te noemen kleuren![]()
Komt oma er aan; "jongen, je hebt je onderbroek helemaal boven je broek uit!"
Terwijl ze z'n spijkerbroek omhoog hijst
vriendin van mij es de hunk van de school omdat ie een heupslip droegquote:Op maandag 20 december 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, boxers gewoon iddVriendin van me heeft wel eens een jongen naar huis gestuurd toen ie alleen nog in zn boxer stond en dat was een glanzend satijnen batman-boxer
Wat draagt MM dan bij 30 graden?quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
BB onder je SPIJKERbroek als het fucking 30 graden is
Mag jij Helena doen. Die is ook heel goed voor het evenwichtquote:Op maandag 20 december 2010 23:10 schreef Qwea het volgende:
En jodi dan? Of helena?
Niet selectief zijn hea!
Cat, tnx voor je kaartjequote:
[..]
Wat draagt MM dan bij 30 graden?
Een string?
Niets?
Volgens mij nietquote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehe, volgens mij wilde hij zijn maagdelijkheid aan de wilgen hangen zodra hij haar zag
Nee toch nietquote:
[..]
Zoal mijn neefje...14 jaar en apetrots op de enige BB die ie heeft.
Dus draagt dat ding ook totdat de kleuren veranderen in niet nader te noemen kleuren![]()
Komt oma er aan; "jongen, je hebt je onderbroek helemaal boven je broek uit!"
Terwijl ze z'n spijkerbroek omhoog hijst
Thuis? Een bermuda, linnenbroek (ook op het werk trouwens) of een korte spijkerbroek.quote:Op maandag 20 december 2010 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat draagt MM dan bij 30 graden?
Een string?
Niets?
Of: "Hej, je onderbroek steekt boven je broek uit.... Hej, trouwens, die had je gisteren ook aan!"quote:
Morgen jammer ik nergens. Voor de eerste keer in 8 dagen niet!quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat, tnx voor je kaartje![]()
Hoe laat moet je morgen jammeren?![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mag jij Helena doen. Die is ook heel goed voor het evenwicht
Het hangt idd wat zielig, maar vergis je niet....2 cm kan veranderen in 20 cm terwijl 16 cm kan veranderen in 16,5 cm.quote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een kleine zielige pieliewiele in de grijze
quote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Deze zijn schattig!
Zij vond zijn accent eerst vreselijk in het donker, maar nu vindt ze hem toch leuk
Oh ja! Dabedoellik ook.quote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Morgen jammer ik nergens. Voor de eerste keer in 8 dagen niet!![]()
En donderdag de hele dag. Als tegenwicht.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of: "Hej, je onderbroek steekt boven je broek uit.... Hej, trouwens, die had je gisteren ook aan!"
Vinden ze niet leuk
Ik ben niet eens bi of lesbisch, maar ik zou dr ook absoluut doen. Maar ja, ik zou Kim Raver, Bette en Jodi ook doenquote:
Ow, iets met een bloedlul en een vleeslul?! Ik vind dat een partij onsmakelijk klinkenquote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Het hangt idd wat zielig, maar vergis je niet....2 cm kan veranderen in 20 cm terwijl 16 cm kan veranderen in 16,5 cm.
Aldus genante aandoeningen
Best wel. Toch zou ik 'r wel doenquote:
Laten we een ding duidelijk afspreken: Bette is van mij. Deal?quote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef Qwea het volgende:
Ik ben niet eens bi of lesbisch, maar ik zou dr ook absoluut doen. Maar ja, ik zou Kim Raver, Bette en Jodi ook doen
Ik vind hem ook stomquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Die Chippendale, ook al is ie nog zo 'mooi', ik vind het echt een vreselijk type
Hij gaat haar ook vierkant op dat balkon laten staan, denk ik.
Johquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Best wel. Toch zou ik 'r wel doen
Mag ik meedoen?quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laten we een ding duidelijk afspreken: Bette is van mij. Deal?
Uit pure barmhartigheid natuurlijkquote:
Hij is er!quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Die Chippendale, ook al is ie nog zo 'mooi', ik vind het echt een vreselijk type
Hij gaat haar ook vierkant op dat balkon laten staan, denk ik.
Oh, dit valt me dan nog wel mee.quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem ook stom
Ik vind haar te leuk voor hem
Kijken jullie niet naar SR?quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Oh, nu de sex rehabs
Hoog niveau tv avondje zo
Die Baaf is echt zo een onwijze goedzakquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Uit pure barmhartigheid natuurlijk
Ook als ze een stippeltjesstring draagt?quote:
Die gaat uitquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook als ze een stippeltjesstring draagt?
Yesssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Oh, nu de sex rehabs
Hoog niveau tv avondje zo
We vertrekken vroeg in de middag.quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja! Dabedoellik ook.
Sta je de hele dag bij het huis?
Ik ga naar je kijkenquote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We vertrekken vroeg in de middag.
En dan ter plekke kijken wat goede geldvangplekken zijn Ik denk dat bij het huis al genoeg te doen is dus waarschijnlijk zullen we wel door de stad gaan dweilen/dwalen. En eindigen bij het Huis.
Ik ga maar eens meekijken.quote:
Je staat op de lijst erbij.quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga naar je kijken![]()
SMS je ff als je er staat?
Does the bear shit in the woodsquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook als ze een stippeltjesstring draagt?
Ik wil ook!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Does the bear shit in the woods
Al draagt ze koffiefilters. Desnoods die van gisteren
101 TV.quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil ook!
En ik wil weten waar ik kan kijken![]()
Whahahahahaha, ondergoed van koffiefiltersquote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Does the bear shit in the woods
Al draagt ze koffiefilters. Desnoods die van gisteren
Nope, kabelquote:
Goeie combi eiks welquote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahaha, ondergoed van koffiefilters
Dat sopt zo lekker door.quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahaha, ondergoed van koffiefilters
De vorm is er wel naarquote:
Dan via internet, is ook een stream geloof ik.quote:
Dan moet je ff naar het huis naar de brievenbusquote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan via internet, is ook een stream geloof ik.
En natuurlijk stond je al op de lijst.![]()
Zul je zien dat er helemaal niks te zien is donderdag.
Reken maar dat het soppen zal. Ik ben er namelijk erg goed inquote:
No, your name is Greezz.quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
That's not my name?
Die staat ook in mijn youtube favorieten!
quote:Op maandag 20 december 2010 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat kon ze niet en dat is nou net het probleem. Dus willen we dat graag nú nog even weten. Pics mogen, mist een beetje bedekt. Niet zo dat je denkt: "Hej, ze eten spruitjes, maar waarom doen ze die niet gewoon in een tas"
Duidelijk? Mooi!
Kom maar op!
Nee, andere.quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
That's not my name?
Die staat ook in mijn youtube favorieten!
Als ik dan de rest mag, priiiiiiiima joh!quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laten we een ding duidelijk afspreken: Bette is van mij. Deal?
What-ever; ik wil ze nog komen brengen ook. Als we maar duidelijk hebben dat Bette van mij is. Want ik ben namelijk heul verliefd op Bettequote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef Qwea het volgende:
Als ik dan de rest mag, priiiiiiiima joh!
quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reken maar dat het soppen zal. Ik ben er namelijk erg goed in
OMFG, wat fout![]()
![]()
Hebbik niet gezegd hoor
quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Qwea het volgende:
Ik gaat te bed
Weltrusten ende lekker snurken enzoot
Vandaag dus gebeld: ah, telefoniste zag dat mijn mailadres fout geschreven was. Je kunt @home ook op zoveel verschillende manieren schrijven.... Op mijn vraag of dat niet eerder opgemerkt was dmv een foutmelding kreeg ik het antwoord 'dat ze daar niks van wist'. Mijn vraag, of zij dan nu de offerte wél kon doorsturen: kon niet, wist ze niks van.quote:Dag,
Dit is een test.
groet, de verwarmingsmonteursjaakwaarikvandaagopgemopperdhebomdatiknogsteedsgeenoffertehad
my favourite dj!quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, andere.
The drums ... ah ah ah ah ah ah ah aaaah
quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
OMG.![]()
Mail:
[..]
Vandaag dus gebeld: ah, telefoniste zag dat mijn mailadres fout geschreven was. Je kunt @home ook op zoveel verschillende manieren schrijven.... Op mijn vraag of dat niet eerder opgemerkt was dmv een foutmelding kreeg ik het antwoord 'dat ze daar niks van wist'. Mijn vraag, of zij dan nu de offerte wél kon doorsturen: kon niet, wist ze niks van.
Dus toen heb ik maar gevraagd of ze aan de baas wilde doorgeven dat het een zeer slechte indruk bij een klant achterlaat als je ze 5 dagen op een offerte laat wachten terwijl je die dezelfde dag nog beloofd hebt.
Ja, dat kon allemaal zo zijn maar (je raadt het al) daar wist zij niks van.
Maar ze zou doorgeven dat ik het slechte service vond dat ik 5 dagen moest wachten. En dat ik graag een offerte had.
Muts.![]()
Nu heeft apie mijn mail, ben benieuwd wanneer er een offerte in hangt.
Dit klinkt ook best onsmakelijkquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
Nu heeft apie mijn mail, ben benieuwd wanneer er een offerte in hangt.
Dat doen we ook!quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet je ff naar het huis naar de brievenbus
Dat was de Beeb, Ik herken haar stijl.quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reken maar dat het soppen zal. Ik ben er namelijk erg goed in
OMFG, wat fout![]()
![]()
Hebbik niet gezegd hoor
Ja he?quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig; saved by the bell
Ik ga zo slapen; denken jullie me daarvan
quote:Op maandag 20 december 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig; saved by the bell
Ik ga zo slapen; denken jullie me daarvan
Mag ik je aantekeningen voor de toets overschrijven?quote:
Ik denk goedquote:
Dat is ook een manier om ermee om te kunnen gaan. Het je zo niet teveel laten raken. Of gewoon gene houding weten te vinden. Of weten dat, als je je echte gevoel toelaat, dat je dan helemaal instort en dat wil ze nu nog niet. Ze lijkt wel heel stoer, maar je ziet in alles dat ze er niet aan wil dat ze toch echt iets heeft te verwerken.quote:Op maandag 20 december 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG, dit meisje vind ik echt raar
Lachend vertellen hoe je misbruikt en verkracht bent
quote:
Hm. Ik vind het niet zo raar. Ze weet zich geen houding te geven, da's duidelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
OMG, dit meisje vind ik echt raar
Lachend vertellen hoe je misbruikt en verkracht bent
Je begint het al te lerenquote:Op maandag 20 december 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
Eliesje! Bende gij ziek?
Of sop je een beetje? Nee, da's nog een nivo te hoog voor me, eerst de tussentijdse toets doen voor ik me daaraan waag.
Ik nog 2 halve dagjes en één hele!quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo ook slapen![]()
3,5 dag werken en dan een week vrij
quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om ermee om te kunnen gaan. Het je zo niet teveel laten raken. Of gewoon gene houding weten te vinden. Of weten dat, als je je echte gevoel toelaat, dat je dan helemaal instort en dat wil ze nu nog niet. Ze lijkt wel heel stoer, maar je ziet in alles dat ze er niet aan wil dat ze toch echt iets heeft te verwerken.
Ja, dat is waarquote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Ik vind het niet zo raar. Ze weet zich geen houding te geven, da's duidelijk.
Ze weet niet wat ze er mee moet.
In april/mei kan ik mn bachelor hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
. Hoe lang moet je nog in totaal voordat je helemaal klaar bent?
Ik kan er ook heel onderhoudend over verhalen. Is niet zo vreemd. Het is eerder droevig. Als je achter een vuilcontainer wakker geworden bent. De droefnisquote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Hm. Ik vind het niet zo raar. Ze weet zich geen houding te geven, da's duidelijk.
Ze weet niet wat ze er mee moet.
Ben je trots op me?quote:
Hoezo kan jij er heel onderhoudend over verhalen?quote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan er ook heel onderhoudend over verhalen. Is niet zo vreemd. Het is eerder droevig. Als je achter een vuilcontainer wakker geworden bent. De droefnis
Ja, dat.quote:Op maandag 20 december 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo kan jij er heel onderhoudend over verhalen?
Nou, gewoon. Uhhh.... Ik ben niet achter de vuilnisbak wakkergeworden, maar ik heb het me wel moeten laten welgevallen (of eigenlijk niet, maar dat weet je later pas) en daar kan ik heel onderhoudend over verhalen. Maar als je me heel diep van binnen kijkt, dan doet het uitsluitend pijn.quote:Op maandag 20 december 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
Hoezo kan jij er heel onderhoudend over verhalen?
quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Uhhh.... Ik ben niet achter de vuilnisbak wakkergeworden, maar ik heb het me wel moeten laten welgevallen (of eigenlijk niet, maar dat weet je later pas) en daar kan ik heel onderhoudend over verhalen. Maar als je me heel diep van binnen kijkt, dan doet het uitsluitend pijn.
Nou, ik vind het niet zomaar wat!quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Maar nu hoeven jullie niet ineens stil te worden hoorZo bijzonder is het niet. Het is pas bijzonder als je er zo oud mee wordt en dan in zo'n therapie moet. Dát is pas bijzonder
knipquote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Maar nu hoeven jullie niet ineens stil te worden hoorZo bijzonder is het niet. Het is pas bijzonder als je er zo oud mee wordt en dan in zo'n therapie moet. Dát is pas bijzonder
Een minuutje stilte is in deze SC ook héél bijzonder ja!quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Ah, godverquote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Uhhh.... Ik ben niet achter de vuilnisbak wakkergeworden, maar ik heb het me wel moeten laten welgevallen (of eigenlijk niet, maar dat weet je later pas) en daar kan ik heel onderhoudend over verhalen. Maar als je me heel diep van binnen kijkt, dan doet het uitsluitend pijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 20 december 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, godver
Maar da's vaker zo, 'stille wateren' gaat niet altijd op. Soms zijn wateren helemaal niet zo stil en hebben ze toch diepe gronden.Jij valt eerst stil en dan ga je tetterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En selectief lezen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ja, maar toch...quote:Op maandag 20 december 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
Ja, mooi bagger. Ik kan er zelf prima mee leven, maar als ik anderen zie, en de onhandigheid (letterlijk) om ermee om te gaan, dan vind ik dat altijd best droevig.
Overigens - ik ken jullie- ik heb het er niet van geworden; ik was het al
quote:Op maandag 20 december 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, godver
Maar da's vaker zo, 'stille wateren' gaat niet altijd op. Soms zijn wateren helemaal niet zo stil en hebben ze toch diepe gronden.Ik denk dat er ook veel van die "niet zo stille wateren" ook juist daarom zo zijn, wat je dus ook in je spoiler zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so the lion fell in love with the lamb
Maar ik weet zeker dat dit je hard hebt moeten werken voor het 'prima ermee kunnen leven'. En da's kut en dat mag mensen gewoon niet overkomen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
Ja, mooi bagger. Ik kan er zelf prima mee leven, maar als ik anderen zie, en de onhandigheid (letterlijk) om ermee om te gaan, dan vind ik dat altijd best droevig.
Overigens - ik ken jullie- ik heb het er niet van geworden; ik was het al
Doen alsof er niets aan de hand is....de beste zelfbescherming die er isquote:Op maandag 20 december 2010 23:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook veel van die "niet zo stille wateren" ook juist daarom zo zijn, wat je dus ook in je spoiler zegt
Je heel druk bezig houden met (gevoelens van) anderen: nog betere zelfbescherming.quote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doen alsof er niets aan de hand is....de beste zelfbescherming die er is
Je kent me al een beetjequote:Op maandag 20 december 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij valt eerst stil en dan ga je tetteren![]()
Ben ik iets vergeten?quote:En selectief lezen
quote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doen alsof er niets aan de hand is....de beste zelfbescherming die er is
Ja, oke. Ik zal niet ontkennen dat het niet goed voor me is geweest. Ik denk dat het voor niemand goed is, want het heeft zoveel implicaties voor de andere keuzes die je maakt of gevoelens die je hebt. Maar puur het feit op zich (of dat wat er nou feiltelijk heeft plaatsgevonden) is het probleem niet. Het is dat wat het met je doet. En als je daar geen hulp in krijgt, dan drijf je af. Of zo.quote:
Ja, inderdaad: zo'n beetje 'joh, wie niet'...quote:Op maandag 20 december 2010 23:46 schreef Barbaaf het volgende:
Elies![]()
Statistisch gezien zou het juist vreemd zijn als het met zo'n groep vrouwen als hier niemand was overkomen maar 't is niet iets wat je snel op een forum zet.
Dat bedoel ik iddquote:Op maandag 20 december 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kent me al een beetje![]()
[..]
Ben ik iets vergeten?
Of bedoel je gewoon dat ik soms over bepaalde vragen en opmerkingen heen praat?
Want dat klopt idd wel ja
Dat bovenste idd! En ik denk dat er maar weinig mensen zijn die meteen na zo'n gebeurtenis goede hulp krijgen/zoeken.quote:Op maandag 20 december 2010 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, oke. Ik zal niet ontkennen dat het niet goed voor me is geweest. Ik denk dat het voor niemand goed is, want het heeft zoveel implicaties voor de andere keuzes die je maakt of gevoelens die je hebt. Maar puur het feit op zich (of dat wat er nou feiltelijk heeft plaatsgevonden) is het probleem niet. Het is dat wat het met je doet. En als je daar geen hulp in krijgt, dan drijf je af. Of zo.
[..]
Ja, inderdaad: zo'n beetje 'joh, wie niet'...
Nou, daar heb je gelijk in. Maar vooral met wat er daarna gebeurde. Althans, 25 jaar geleden. Niemand wil eraan. Ik denk serieus dat als ik het toen aan iemand had verteld en die iemand had gezegd: "Joh, die is gek! Moet ie nog eens doen, dan ram ik 'm op z'n muil!", dan was het opgelost geweest.quote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Maar ik weet zeker dat dit je hard hebt moeten werken voor het 'prima ermee kunnen leven'. En da's kut en dat mag mensen gewoon niet overkomen.![]()
Ik snap je puntquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, daar heb je gelijk in. Maar vooral met wat er daarna gebeurde. Althans, 25 jaar geleden. Niemand wil eraan. Ik denk serieus dat als ik het toen aan iemand had verteld en die iemand had gezegd: "Joh, die is gek! Moet ie nog eens doen, dan ram ik 'm op z'n muil!", dan was het opgelost geweest.
Maar goed; het moest eigenlijk helemaal niet over mij gaanWat ik maar wil zeggen: het zou niet moeten hoeven dat vrouwen zich misbruik langer dan precies één keer hoeven laten welgevallen. Maar op een of andere manier blijven ze (we) er toch inzitten. Da's toch wel een gebrek van ons allemaal als omgeving.
Do I make any sense, of zijn jullie me helemaal kwijt
Perfect sense, ik hoor het helaas vaker dan me lief is bij mijn een baan. Omgeving die de ogen sluit of - erger nog- het gewoon vergoelijkt als een kind de moed heeft opgevat om te praten. Als er iets effectiviteit is om zo'n kind weer stil te krijgen....quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, daar heb je gelijk in. Maar vooral met wat er daarna gebeurde. Althans, 25 jaar geleden. Niemand wil eraan. Ik denk serieus dat als ik het toen aan iemand had verteld en die iemand had gezegd: "Joh, die is gek! Moet ie nog eens doen, dan ram ik 'm op z'n muil!", dan was het opgelost geweest.
Maar goed; het moest eigenlijk helemaal niet over mij gaanWat ik maar wil zeggen: het zou niet moeten hoeven dat vrouwen zich misbruik langer dan precies één keer hoeven laten welgevallen. Maar op een of andere manier blijven ze (we) er toch inzitten. Da's toch wel een gebrek van ons allemaal als omgeving.
Ik denk dat ik je wel begrijp.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit dus!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Perfect sense, ik hoor het helaas vaker dan me lief is bij mijn een baan. Omgeving die de ogen sluit of - erger nog- het gewoon vergoelijkt als een kind de moed heeft opgevat om te praten. Als er iets effectiviteit is om zo'n kind weer stil te krijgen....![]()
Psies. Of het uberhaupt dúrven vertellen alleen al. Maar ik snap het aan de andere kant ook wel. Wat moet je in vredesnaam als iemand het je komt vertellen? Je schiet ook gelijk in de paniek. Tenminste, dat kan ik me voorstellen.quote:
Oh, dat is helemaal erg iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Perfect sense, ik hoor het helaas vaker dan me lief is bij mijn een baan. Omgeving die de ogen sluit of - erger nog- het gewoon vergoelijkt als een kind de moed heeft opgevat om te praten. Als er iets effectiviteit is om zo'n kind weer stil te krijgen....![]()
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies. Of het uberhaupt dúrven vertellen alleen al. Maar ik snap het aan de andere kant ook wel. Wat moet je in vredesnaam als iemand het je komt vertellen? Je schiet ook gelijk in de paniek. Tenminste, dat kan ik me voorstellen.
Dat is erger dan het feit dat je misbruikt / verkracht / aangerand bent. Dat een of andere malloot het nodig vindt iets met je te doen dat je liever niet wilde, soit. Maar dat de mensen waar je op vertrouwt en waar je naartoe holt als de pleuris uitbreekt, de luiken dicht doen, dát is niet te verteren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Bamba het volgende:
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen.
*knip*
Als de mini bij jullie zou komen met zo'n verhaal....wat zou JIJ dan doen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies. Of het uberhaupt dúrven vertellen alleen al. Maar ik snap het aan de andere kant ook wel. Wat moet je in vredesnaam als iemand het je komt vertellen? Je schiet ook gelijk in de paniek. Tenminste, dat kan ik me voorstellen.
Nou ja, wat zij ^^ zegt dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
He geds, wat een akelig onderwerp zo voor het slapen gaan![]()
Het feit dat iemand aan jou zit...en aan iets waar niet iedereen bij mag (althans; zonder je toestemming) lijkt me heel erg, maar het evt. onbegrip lijkt me nog erger.
Vooral als je ermee naar buiten komt bij mensen die geacht worden je te beschermen en daar nul op het rekest te krijgen lijkt me dan nog het ergst.
Maar gelukkig weet ik niet hoe dat is
Geen idee, ik grabbel altijd halfslapend in m'n slipperdepipmand en dan tijdens m'n eerste plasje denk ik "goh, goeie keuze"quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, wat zij ^^ zegt dus
Ik ben toe aan een volgens onderwerp hoor. Welk slipje wordt het morgenochtend??
*denkt mee*quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben toe aan een volgens onderwerp hoor. Welk slipje wordt het morgenochtend??
Zwartquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen idee, ik grabbel altijd halfslapend in m'n slipperdepipmand en dan tijdens m'n eerste plasje denk ik "goh, goeie keuze"
[..]
Geen idee, ik grabbel altijd halfslapend in m'n slipperdepipmand en dan tijdens m'n eerste plasje denk ik "goh, goeie keuze"
Géén idee. Het hangt er een beetje vanaf wie die ander is. Is het de pastoor of de schoolmeester, then we're in shit street, want dan zou ik wel eens dwars door de boerenkool kunnen gaan. Is ie ouder, maar wel minderjarig, dan zou ik waarschijnlijk iets pedagogisch verantwoorder zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Als de mini bij jullie zou komen met zo'n verhaal....wat zou JIJ dan doen?
Volgens mij zou jij niet voor jezelf in staan
Ik ook dus...en een sokkepokmandquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb trouwens ook een slipperdepipmand.
[..]
Ik denk meestal pas 's avonds: goh, heb ik die vanmorgen aangetrokkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb trouwens ook een slipperdepipmand.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Géén idee. Het hangt er een beetje vanaf wie die ander is. Is het de pastoor of de schoolmeester, then we're in shit street, want dan zou ik wel eens dwars door de boerenkool kunnen gaan. Is ie ouder, maar wel minderjarig, dan zou ik waarschijnlijk iets pedagogisch verantwoorder zijn.
Maar misschien ga ik wel gelijk slaan
Daar heb ik een hangmand voor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook dus...en een sokkepokmand
Moet je doen joh! Slipperdepipmandjes are tha best.quote:
Jij stopt er toch wel iets in mag ik hopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:16 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga voor zoiets:
[ afbeelding ]
Kom maar op met de vernietigende kritieken
Die mevrouw heeft een frons-navel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij stopt er toch wel iets in mag ik hopenAnders kun je ook gewoon voor...
[ afbeelding ]
... gaan
Hoef je nooit iets op te vouwenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je doen joh! Slipperdepipmandjes are tha best.
Dat was nou het enige wat me nog niet was opgevallen aan haarquote:
Ik vouw mn strings sowieso nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoef je nooit iets op te vouwen
Psstt..Kijk eens naar de url van het plaatjequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
... gaan
En de rest pas je dan aan bij je ondergoed, of is het zo erg nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik was ff weg gaan we serieus lopen doen![]()
Bamba en Elies![]()
Ik grabbel altijd iets uit de slipperdepipmand ( oh jezus![]()
) zonder lenzen, en dan is het een verrassing wat ik aan doe als ik de lenzen in heb na het douchen
![]()
De rest van mn kleding kies ik pas als ik weer iets zie
Ik ook niet...geen een soort slipperdepip trouwensquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vouw mn strings sowieso niet
Ow, maar dat doe ik wel hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoef je nooit iets op te vouwen
Nee truequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet...geen een soort slipperdepip trouwens
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, maar dat doe ik wel hoor.Liggen ze knusjes naast elkaar in hun mandje.
Van beidequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef Bamba het volgende:
Psstt..Kijk eens naar de url van het plaatje
Nee manquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee true
Nou ben ik zeker niet slipperdepip-hip zonder slipperdepipmand?
Neuj, mijn slipperdepipjes gaan met allesquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En de rest pas je dan aan bij je ondergoed, of is het zo erg niet
Echt, jullie zijn zoveel feminiemer dan ik
Ik schrijf hem op mijn verlanglijstjequote:
Eigenwijze stringetjes vouw ik ook niet. Da's gewoon ondankbaar werk. Die krengen ontvouwen zich weer meteen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vouw mn strings sowieso niet
Ik ook; ik vouw ze allemaal. En weet je wat zo irri is? Beeb vouwt precies andersom (krijg je met die linkspoten). En dan ben ik me toch soms in de war 's morgensquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef Cat22 het volgende:
Ow, maar dat doe ik wel hoor.Liggen ze knusjes naast elkaar in hun mandje.
Ik stop er in ieder geval niets éxtra's inquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
... gaan
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van beide
'grote maten' (ik ben niet eens een béétje benieuwd naar de kleine maten)
'vis zoom' (hulde voor het niet bestaan van geur-pc)
Jammer dat SeSa zijn pakje al gestuurd heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik schrijf hem op mijn verlanglijstje
We zijn weer blij dat we het weten. Bespaar ons de rest van de detailsquote:
Ja gofferquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat SeSa zijn pakje al gestuurd heeft.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn weer blij dat we het weten. Bespaar ons de rest van de details
Ja dat duurde ff he, met zo een megabestandquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik stop er in ieder geval niets éxtra's in
[..]
1)quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook; ik vouw ze allemaal. En weet je wat zo irri is? Beeb vouwt precies andersom (krijg je met die linkspoten). En dan ben ik me toch soms in de war 's morgens
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat duurde ff he, met zo een megabestand
Ja da's ook een manier om 'm zo te noemenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat duurde ff he, met zo een megabestand
Nou jaaaaa, die allerbeste Baaf heeft mn hele blog gebackupped en ik heb t net binnengehaald via zijn server, dus fuck die stalkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |